Täällä miehellä alkoi periaatteessa kesäloma 35 minsaa sitten.Miehen tavallista lyhempi työpäivä tänään - retkelle koko perhe!
Klassinen, klassinen.. Mukavaa lomaa!Täällä miehellä alkoi periaatteessa kesäloma 35 minsaa sitten.
Kiroillen ahertaa yhä. Tahtoo saada hommat kondikseen "lähtöään".
Sitä samaa sinnekin päin.Klassinen, klassinen.. Mukavaa lomaa!
On. Kun vain hoksaa katsoa.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;26578678:Kaikenlaist ihanaa :heart:
Meil on kaikel vanhal sisustettu rivarikotiOn. Kun vain hoksaa katsoa.
Luulen että kaikilla niin.
Yksi kauneimmista asunnoistani so far oli rivarikolmio.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;26578846:Meil on kaikel vanhal sisustettu rivarikoti
Meillä tehtiin tyttären kanssa "diili" eli jos sai huoneensa seinälle yksisarvisen (sai sen vasoineen) niin "siitä hyvästä" luopuu kaikista "ei-supermielekkäistä tai - hirmurakkaistaan" pehmolaluista".Mulle iloa soi tänään lähinnä se kun keräsin omaa pientä materiaa kirppiskasseihin. Mä NIIN haluan sitä tavaraa kiertoon!!!!!!!!!!!!
Meillä varhaisteini on ihan oma-aloitteisesti luopunut pehmoistaan ja laittanut kirppiskassiin myös parisenkymmentä. Mä olen tosi iloinen ja ylpeä, että on kyennyt niistä luopumaan. Ei ihan pölyallergisen parhaita kavereita etenkään pienessä huoneessa.Meillä tehtiin tyttären kanssa "diili" eli jos sai huoneensa seinälle yksisarvisen (sai sen vasoineen) niin "siitä hyvästä" luopuu kaikista "ei-supermielekkäistä tai - hirmurakkaistaan" pehmolaluista".
23 lähti Punaisen ristin säkkiin. Sen verrantästedes siis vähemmän siivottavaa joka-aamuisen petauksen yhteydessä.
Ja tänään toinen kuva köökistä. Pidän avohyllyistä, koska ne ovat (nurinkurisesti?) mielestäni helpompi pitää siisteinä kuin ovelliset kaapit.