Pieniä ilonaiheita

Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti-87;26578846:
Meil on kaikel vanhal sisustettu rivarikoti :)
Yksi kauneimmista asunnoistani so far oli rivarikolmio.
Se oli eka, jonka kohdalla hoksasin, ettei tarvitse mennä uusimman mukaan vaan etsiä kauneinta (ja siihen aikaan kauneinta&halvinta).

Älä siis dissaa rivareita.
Niissä piilee monenlaista.

:)

[QUOTE="sipsi";26865032]Ihanat seinämaalaukset :) Meillä laitettiin keväällä tytön huone "teinikuosiin", oli ekalla kun talo valmistui, ja maku sitten oli hiukan muuttunut vuosien myötä.[/QUOTE]

Minäkin uskon, että 4 v päästä kaipaa jo ihan muuta.
Mutta sitten maalataan uusiksi.

:)

Mulle iloa soi tänään lähinnä se kun keräsin omaa pientä materiaa kirppiskasseihin. Mä NIIN haluan sitä tavaraa kiertoon!!!!!!!!!!!!
Meillä tehtiin tyttären kanssa "diili" eli jos sai huoneensa seinälle yksisarvisen (sai sen vasoineen) niin "siitä hyvästä" luopuu kaikista "ei-supermielekkäistä tai - hirmurakkaistaan" pehmolaluista".
23 lähti Punaisen ristin säkkiin. Sen verrantästedes siis vähemmän siivottavaa joka-aamuisen petauksen yhteydessä.

:D

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Meillä tehtiin tyttären kanssa "diili" eli jos sai huoneensa seinälle yksisarvisen (sai sen vasoineen) niin "siitä hyvästä" luopuu kaikista "ei-supermielekkäistä tai - hirmurakkaistaan" pehmolaluista".
23 lähti Punaisen ristin säkkiin. Sen verrantästedes siis vähemmän siivottavaa joka-aamuisen petauksen yhteydessä.

:D
Meillä varhaisteini on ihan oma-aloitteisesti luopunut pehmoistaan ja laittanut kirppiskassiin myös parisenkymmentä. Mä olen tosi iloinen ja ylpeä, että on kyennyt niistä luopumaan. Ei ihan pölyallergisen parhaita kavereita etenkään pienessä huoneessa.:whistle:

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä