Vaateapua! Onks tää ok illan "treffeille"; leffaan ja syömään...?

vrs
tämä oli esimerkki kun en jaksa kelata joka sivu erikseen ja pisti naisia jotka alussa oli, mutta siellä on olen varma paljon upeampi kuvia ja pukeutumis tyyli, halusin vaan näyttää että siellä naiset yrittää olla naisellisia ja täällä ei ainakaa Turussa oo paljon mekkoja naisilla päällä. Muakin he katso kaikki omituisesti ja välillä horoksi haukku, kun mulla aina minimekot päällä ja korot
Wonder why!? :D

Kaikki ei halua kulkea päästä varpaisiin tekokuidussa ja liukkaissa, ihoonliiskaantuvissa matskuissa. Comprende?

"hmmm"
? Miks laiha nainen suomalaisille on niin kamala asia, tuskin hän on anorektikko, se näkee kropasta että se treena sen.
Treenaa? Eihän tolla naisella ole ollenkaan lihaksia, pelkät luut nahan alla. Ja se sun kacverin paino 56 kiloa, riippuu ihan pituudesta onko anorektisen näköinen. 160 cm ja 56 kg on hyvänäköinen, kun taas 180 cm ja 56 kg anorektisen näköinen.

"vieras"
Toi asu on heti paljon paremman näkönen kun on toi bolerokin! Musta se näyttää nyt oikein hyvältä :) Ja sä et näytä ollenkaan pahalta noissa mitoissa, kannata ne upeasti. Vertaan siis itseeni ja 170/59 en näytä läheskään niin näyttävältä kun sä!

vrs
[QUOTE="vieras";26574978]Toi asu on heti paljon paremman näkönen kun on toi bolerokin! Musta se näyttää nyt oikein hyvältä :) Ja sä et näytä ollenkaan pahalta noissa mitoissa, kannata ne upeasti. Vertaan siis itseeni ja 170/59 en näytä läheskään niin näyttävältä kun sä![/QUOTE]

Voi kiitos! Ihanasti sanottu! :)

vrs
Tulipa vielä mieleen, ettei mua kyllä mihinkään yökerhoon sais missään releissä maksamallakaan. Jos ulos mennään kuppia ottamaan, on se joku pikkukuppila, bilismesta, olutpubi tms. Nevörevör mikään missä soi tekno tai listamusa eikä oo jukeboxia. :xmas:

Yhteistyössä