mies tykkäs
mä menin treffeille pikkareissa,mulla on niin törkeen upeet lollot että en raaskinut niitä piilottaa
Wonder why!?tämä oli esimerkki kun en jaksa kelata joka sivu erikseen ja pisti naisia jotka alussa oli, mutta siellä on olen varma paljon upeampi kuvia ja pukeutumis tyyli, halusin vaan näyttää että siellä naiset yrittää olla naisellisia ja täällä ei ainakaa Turussa oo paljon mekkoja naisilla päällä. Muakin he katso kaikki omituisesti ja välillä horoksi haukku, kun mulla aina minimekot päällä ja korot
Hyvä tää oli, bolero paransi asua. Tosi kuuma pakkaus
Kiitos. Kuten silloin alunperin sanoin; asusteet puuttu ekasta kuvasta.Hyvä tää oli, bolero paransi asua. Tosi kuuma pakkaus
Treenaa? Eihän tolla naisella ole ollenkaan lihaksia, pelkät luut nahan alla. Ja se sun kacverin paino 56 kiloa, riippuu ihan pituudesta onko anorektisen näköinen. 160 cm ja 56 kg on hyvänäköinen, kun taas 180 cm ja 56 kg anorektisen näköinen.? Miks laiha nainen suomalaisille on niin kamala asia, tuskin hän on anorektikko, se näkee kropasta että se treena sen.
Hyvän näköinen asu ja hyvän näköinen nainen.
Hetki pieni. Eip tuos mittään, pelkäsin vaan unohtavani sen kuvan sinne.Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26579091:Voi hitsi, laita vielä se lopputulos, tahtoisi niin nähdä senkin