Millaista on Play doh muovailuvaha?

  • Viestiketjun aloittaja ansku
  • Ensimmäinen viesti
Tosi hyvä sillon kun se pysyy siellä purkissa ja muovailun jälkeen takasi purkkiin. Meillä unophtu kerran pöydälle se ja kerkes kovettua ( tosi nopeesti miusta verrattuna näihin " halppis" vahoihin) ja se muuttuu sellaseks että se murenee tosi pieniksi palasiksi.

Muuten tosiaan ihan jees, kunhan e unoha kuivamaan
 
mie
Ollaan tykätty, ei sotke mitenkään paikkoja ja tosiaan pysyy aika kauan hyvänä, kun vaan muistaa laittaa ne purkkien kannet tiiviisti kiinni (meillä joskus unohtuu tarkistaa ne kannet, kun lapsi haluaa itse ne kiinni laittaa ja sitten on kuivunut.) Myös nuo kaikki Play Doh "koneet" on aika hauskoja :) Meillä on sellainen spagettikone :D
 
Triplamamma
Itse en enää muita vahoja ostakaan. Kuten jo aiemmatkin ovat kommentoineet, on pehmeää ja helppoa pienenkin lapsen muovailla. Kovettuu, jos jättää pöydälle, mutta juuri tuon kovettumisen myötä on myös erittäin helppo siivota =) Meillä ainakin kun 3 pikkutaiteilijaa saa levitettyä sen vahamurun aika laajalle alalle, niin muovailujen jälkeen vaha irtoaa helposti vaatteista, tuoleilta ja lattialta ihan rikkaharjalla kun on kovettunut ja kuivunut. "Normi" vaha liistraantuu lattiaan ja mattoihin ja sitä on kyllä mielestäni tosi vaikea saada irti. PlayDohin tosiaan voi vain harjata tai imuroida pois. Minä tykkään!
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
sss
Meillä noi on parhaiksi todettu. Äärimmäisen helppo siivota juuri sen kovettumisen ansiosta. Sellaisia perinteisiä muovailuvahoja saa hinkata itkunraivolla pöydästä tai pöytäliinasta tai lattialta pois.
 

Yhteistyössä