--2012 yrittävät--

En oo ehtiny käymään nyt täällä kommentoimassa teiän juttuja mut luin kyl kaikki. Onneksi olkoon Evangelina talon ostosta! :)

Unelmavauvasta, niin selkee plussa, mä en oo tollasta viel saanukaan (en oo kyl ahkerasti tikutellukaan), nyt vaan puuhiin! Mä tulin yks ilta kesken työvuoron pikaisesti käymään kotona (salaa, ei sais) ja sanoin miehelle että hei tuus vähän tänne ja siinä vedeltiin sitten pikaset. :D Että kyl se niinki onnistuu! Mies oli pikkasen ihmeissään. :D

Sone, harmi et sun fiilikset on ihan down... :( Onks tänää yhtään parempi päivä? Koskas sulla varsinainen piinapäivä on?

Mulla piinapäivä on huomenna, mut oon kyl ihan varma että menkat alkaa. Ei oo kyl menkkaoloja/turvotusta, mut ei ole kyllä raskautumisolojakaan (mitä ne sit ikinä onkaan!) :D :/ Että oon kyl henkisesti valmistautunu negaan. Varsinkin kun tein sen aikasen testin mikä oli nega ja rupesin sitte pettyneenä vähän itkustaan niin mies kyl lohdutti ja sanoi, että kyl se viel tärppää, mut sitte se kyl sano sitäkin et ollaan yritetty toukokuusta et hän ei jaksa tätä jos rupeen nyt jo pillittää joka kk kun ei tärppää. Jos joudutaanki oottaa vaikka vuosia. Tosin, uskoisin että jos tosi pitkään menee ennen ku tärppää niin ei sitä jaksa enää ees pettyä joka kerta.
 
No miehet nyt on tollasia, ei ne kestä naisten itkua. Ei miunkaan mies jaksa miun kiukutteluja ja tihrusteluja, muutakun sen pienen hetken vaan, sit sil loppuu kärsivällisyys. Tuuhan hei kertoo sit aamulla jos testaat että kuinka kävi, mie peukutan siun puolesta :)
Aika hyvä, kesken työvuoron pupuilemaan, no siin on kyl jo asennetta ;) :D :D

Miulla on kyl edelleen aika paska fiilis, kun ei oo mitään raskauteen viittaavia oireita, niin ei ole kyllä nyt uskoa tärppiin, nyyh! dpo7 nyt ja vaikee kyl sanoo että millon olis piinapäivä, ensviikon ma-ke pitäs kyl alkaa jos on alkaakseen. Nyt vaan oli aikasempi ovis kun normisti niin luulis että piinapäiväkin olis ma, sillon on kp28 ja dpo12.

Tekis mieli lyödä hanskat tiskiin:stick: Mieskin on työmatkalla ja mie oon ihan superväsynyt tähän yksihuoltajaviikkoon, ja lapsien varahoitopaikka on nyt kesällä kauempana niin ärsyttää tää autolla ravaaminenkin. Normisti meil on hoitopaikkaan puol kilsaa matkaa, nyt on 15km suuntaansa. No eiihän toi nyt niin paljoo oo mut ärsyttää!

On kyl muutenkin ärsyyntyny olo, en kyl luokittele (ainakaan vielä) pms:säks, mut kiukuttaa ja masentaa, toki mie toivoa elätän että se olis raskausoiretta, mutta toivo ja usko ihan eriasia :LOL:
Eilen ärsytti magnumin sandwitch jäätelö niin paljon että pakko oli laittaa niille palautetta että olipas pahaa jäätelö ja petyin niin makuun kuin ulkonäköönkin! *nolo*:kieh::LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Voi eiii. :D Ihana! Itse oon aika kova laitteleen noit rekloja mut jäätelöstä en oo kyl viel ikinä laittanu, etenkää noista syistä. ;) Haha.

Harmi, et sun olo on tollanen. Muista kuitenkin, kuin moni nainen aavistamatta mitään, huomaa raskauden vasta siitä et menkat jää pois. Oireita ei aina esiinny :) Hätä ei siis ole tämän näköinen. Nyt vaan uskoa ja toivoa molempia peliin!!! Mä peukutan sulle kans kovasti. :) Katotaan nyt jaksaako viel huomen tuhlata testiä, jos vaikka sit pe tekis jos menkat ei huomen ilmesty :)
 
Kiitoksia onnitteluista, kyllähän tää jo aika varmaa on tä talo homma, pe vielä kuntotarkastus ja jos se ok niin maanantaina luultavasti kauppakirjojen allekirjoitus :D Hurjaa, jännittää!

Sain just kuulla että mun isosisko on RASKAANA! HUIJUI! Olispa niin ihanaa odottaa yhtä aikaa, sille tää on toinen lapsi. Toki ensin jännäillään ekaan ultraan joka ensviikolla onko kaikki ok, kun sillä ollu vähän epämääräisiä kipuja. Toivottavasti kaikki ok, oon niin onnellinen niiden puolesta!
 
Hei vaan kaikki!:wave:
Meillä vähän venähti tuo mökkeily:). Minäpä tässä kotiudun hetken ja lueskelen teidän kuulumiset ajatuksella. Itselläni ei nyt kovinkaan hyvät fiilikset ole mutta jatketaan myöhemmin=).
 
Hei, kaikille onnittelut hyvistä ja iloisista uutisista ja tapahtumista:heart:! halit teille joilla paha mieli:hug:! Ja paljon paljon plussaonnea kaikille yrittäjille:whistle:+++. Kylläpä olikin jo ikävä teitä:D.

ON. Kiitoksia teille kaikille jotka kyselleet kuulumisia. Menkat tuli tosiaan pari päivää aikaisemmin kuin oletin, selvän ovisplussan tikutin tosiaan kp18 ja oireet oli sen mukaiset myös. Muutaman päivän tuhrun jälkeen alkoi kunnon vuoto joka kesti pari päivää ja nyt vielä hiukan tulee aika kirkasta vuotoa. En nyt jotenkin pääse tästä yli ollenkaan. Koko menkkojen ajan ollut inhottavaa kipua oikealla munasarjassa(?) ja tänäänkin vielä vihloo ajoittain sivulta ja sitten kohdunsuulta nipistelee. Alaselkä on kipeä. Tuntuu kuin menkat olis vasta tulossa. Tässä vaiheessa mulla yleensä on jo kivut poissa, tai useimmiten ne helpottaa kun pahin vuotopäivä ohi. Mua pelottaa että jotain on vialla. Ja sitten mua alkoi ahdistaa ajatus etten tulekaan raskaaksi vaikka vasta ollaan aloitettu. Kaikinpuolin on nyt jotenkin huono, pelokas fiilis. Mitähän tää kipuilu on? Samanlaista kuin oviksen aikoihin, jomottaa. Mua ahdistaa nyt:(. Ihana kun pääsin kirjoittamaan tänne=).
 
Viimeksi muokattu:
Sori en ehi muuta kirjottaa nyt, tulin vaan kertomaan väliaikatiedon että en ole testiä tehnyt, mutta menkatkaan ei viel alkanu, nyt tosin sellanen olo et vois alkaa (ja sellaista ruskeaa väriä valkovuodossa). Että näin taas tällä kertaa. Palaan asiaan!
 
Unikettu::hug: Kyllä noi pelot tulee meille varmaan jokaiselle jossian vaiheessa, ja jos ennemmin on tärpännyt nopsaan niin sit viel se laittaa epäröimään että meinasko kroppa irtisanoo toimintojansa!??! Miulla on ollu ihan samoja mietteitä vaikkei oo kauaa nyt yritetty, mutta aiemmat on tärpänny ekasta tai tokasta kierrosta niin alkaa se mietityttää että entäs jos ei enää tärppääkkään. Eihän sille mitään mahda että iskee epävarmuus ja toiveet on kuitenkin korkeella. Huoh.. Hei kerkesitkö sit muuten tehdä yhtään testiä ennen vuotoa?

Me tsempataan siut mustien päivien yli ja saatte sit tsempata miut kohta, on vähän sellanen olo että kyl menkat varsin kuitenkin sit tulee :/ Kyl sitä sit taas piristyy kun ovis lähenee, eikö vaan :)

Rakkausvauva: Toivotaan nyt kuitrenkin viel ettei ne alkas, ja tuuhan kertoo sit kuin kävi :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Halaukset kaikille sitä tarvitseville!

Mulla vaan iski tänään tajuntaan, että tasan 1,5v sitten alkoi yk 1.
Ja nyt menossa jo yk 20 eikä tietoa vauvasta.
Eikä kyllä siitä oviksestakaan.: Ehkä se oli sunnuntaina kun oli oireet, mut kattoo nyt. Testaan testit loppuun ja jos ei tuu selkoa, jää lääkkeiden alotus tältäkin kuulta. :kieh:
 
Taas mie sen tein! :ashamed: Oon lueskellu tota himotestaajien pinoa nyt koko kuukauden ja sen innoittamana aamulla ratkesin testaamaan!! Tässäkin kuussa siellä haamu virnistää. Huominen aamu pelottaa jo valmiiks jos se on hävinny!!!|O Minen kestä! dpo9 siis nyt ja kp25. Miun tuurilla varmaan on nega aamulla.
Testi on preghec ja parin minsan päästä alkoi näkyy, kuivana selvemmin.

Anteeks omanapaisuuteni, oon nyt niin sekasin kun toivon ja pelkään ja jännitän..
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Sone: Siis tuli plussa? Testiajan sisällä? :)

Mulla kp 17 nyt. Myöhäinen ovis mulla on ollut aina, mutta kierrot 24 päivää niin sen takia epäilenpä että on mennyt. Ja viiva on ollut koko ajan samanlainen, joka aamu tällä viikolla. Ikinä ei näin oo ollu. Eipä tarvi testata ku vika testi huomenna. Sit jää ku su lähdetään reissuun.
 
Ei tota voi kyl plussaks sanoo, mut haamu kuitenkin testiajan sisällä. Hitsi kun ei oo kameraa, laitan kuvan jos muistan ottaa kotiin sen töistä, niin kertokaa te mitä mieltä! Jaiks...

muoks* plääh... mieskin näki ton viivan ilman tiiraamatta, mutta miusta tuo ei oo kyl kovin punertava, ainakaan nyt kun on kuivunu :/ Tuun hulluks!! Lähen töihin panikoimaan...
 
Viimeksi muokattu:
Tänne mä en ookaan vissiin ilmoittanut, että sain 5/12 KM rv 9. :/ eli uutta yritystä on sitten taas ruvettu jatkamaan, ensimmäiset menkat oli km jälkeen juuri ja ovista tässä aletaan nyt metsästämään joka vissiinkin oli eilen :) kp 13 on tänään :)
 
sone UPEETA! Onnea jo varovasti, kyllähän toi on ihan juuri sitä mitä pitääkin eli plussa mun mielestä! Voi kun pysyis matkassa! Ihana kun avasit plussa taulukon, jospa me muutkin perästä!

Tänään oli kuntotarkastus, ja tarkastaja sano jokapaikassa vaan että rutikuiva rutikuiva tämä talo oo kosteutta nähnykkää! JIPII!!! Maanantaina nimet paperiin ja täts it! Mie jo täällä pakkailen vaikka muuttamaan pääsee heinakuun lopulla, mutko me kuiten kesälomareissussakin ollaan välissä niin valamiiksi. IHANAA!
 
No voi vitsi, nyt alkaa herätä toiveet, kaveri katto tänä aamuna kans ton testin ja sano että näkee haamun. Luonnossa on muuten paljon selvempi, tosi huono kuva tuli. Mie en meinaan edes tossa kuvassa nää haamua, tai sitten oon vaan niin paljon jo tuijotellut! Voihan ahistus sit huomen aamulla kun tiirailen taas testiä, toivottavasti ei oo kemiallinen :)

Evangelina:
Hieno juttu :) Nopsaan se aika menee ja parempi vaan kun alottaa hyvissä ajoin pakkaamaan niin pääsee helpommalla :D
 
Ihana kärsimätön Sone! Ja kyllä sieltä aivan selvästi näkyy haamu, ei tarvii edes tihrustaa näytöltä. Voi että, aivan ihanaa. Paljon paljon varovaisia onnitteluja ja nyt liimaa mukaan että pysyy kyydissä sillä kyllä tuo nyt aika hyvältä vaikuttaa!:heart:

Evangelina Ihana uutinen! Paljon onnea uuteen kotiin teille=).

Miwwi, paljon onnea sinulle uuteen yritykseen!
 

Yhteistyössä