Sain tekstarin, että mieheni pettää minua....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="veera";26551967]Tuskin poliisi tuollasta lähtisi edes tutkimaan.[/QUOTE]

Minusta voit hyvin soittaa ja ilmoittaa asiasta. Tietävät sitten seurata vastaavaa ja varoittaa mahdollisesti muita, jos tämä on laajamittaisempaakin harrastusta. Mihinkään hätänumeroon ei tietenkään pidä soittaa. Kaiva jostain se numero, johon ottavat vastaan kiireettömämpiä rikosasioita.

No nyt sait vahvistuksen epäilyillesi, tyytyväinen sun pitäisi olla.
Mitä väliä sillä on mistä se todistusaineisto tulee?

Muistatko ne monet ketjut täällä joissa jätettäisiin jopa ystävälle kertomatta miehen petos, kun pelätään että viestintuoja ammutaan? Sä teet nyt just sitä, lopeta.
Olisiko parempi ettet tietäisi?

• Tykkää
Reactions: bud
Mä olen ymmärtänyt, että pitää olla satoja/tuhansia yhteydenottoja/viestejä ennen kuin täyttyy häirintä.

Toisaalta, mä olen kanssa saanut postiluukkuun lapun jossa sanottiin että mun mies pettää mua ja nytkin on panemassa jotain muuta. Paljastui, että lapun oli kirjoittanut mieheni ex. Sillä hetkellä mies oli veljeni kanssa kaupassa, joten melko varmasti saatoin todeta, ettei juuri nyt ole panemassa ketään ;)

Tuskin se viestin laittaja on ilkeyksissään sinulle viestiä laittanut.
Onhan se inhottavaa, kun ei tiedä kuka viestittäjä on, mut kuulostaa ihmiseltä joka välittää sinusta.
Miksi aina ollaan "ampumassa viestin tuojaa??" Mitä jos keskustelisit asiasta miehesi kanssa, etkä sotkisi poliisia asiaan? Ja samalla joutuisi tosiaan itse naurunalaiseksi.

Jos haluat tietää tarkemmin, pistä lähettäjälle jotain lisäkysymyksiä. Jos et, niin odota. Ehkä hän lopettaa jossain vaiheessa. Älä vaivaa poliisia noin pienellä asialla!

harmittaa enemmän siis se, kuka tietää että hänen miehensä pettää, kuin se että esim. kenen kanssa jne. Outoa... Jos itse saisin tuollaisia viestejä, niin kyselisin kyllä vähän lisätietoja enkä miettisi että kuka viestien lähettäjä on, tai että pitäisikö tehdä poliisille ilmoitus! Huh huh... Kaikenlaista...

Yhteistyössä