Olihan tuo jo 10 tai 12 päivää lasketusta ajasta myöhässä, riippuu siitä keneltä kysyy (ts.neuvolan papruissa näppäilyvirhe, ja nlakortissa laskettu aika 2 pv oikeaa aikaa myöhemmin). 41+3 on viralliset raskausviikot papereissa.
Ei osattu odottaa näin pientä vauvaa. Aamun painoarvio oli 3700 g, lääkäri tosin sanoi ettei pystynyt mittailemaan kun vauva oli niin alhaalla ja kippurassa. Viikko sitten painoksi arvioitiin 3500 g.
Sokerivauva hän on, mulla oli siis raskausdiabetes. Mutta ei kyllä iso sokerivauva
. Siskonsa painoi 2855 g syntyessään rv 40+5, sokerivauva hänkin. Suurin mukelo ei ollut sokerivauva; 3590 g rv 41+3. En mä tiedä miksi 2 kpl on/oli noin pieniä...mun suvussa on yleensä saatu isompia vauvoja (3,8-4,8 kg) ja miehen suku ei taas kuulemma asiaan vaikuta, sen sain tänään kuulla. En mä tupakoi tms, enkä tod.oo pihistellyt syömistenkään suhteen.
Mulla on kyllä n. 50 kpl bodyja koossa 50-56 eli sinänsä hyvä ettei tullut mitään kuusikiloista
Huolissani oon vauvasta, vaikka lääkäri ja hoitajat hokee että hän voi hyvin...rentoudun vasta sitten kun Marius (se on tällä hetkellä nimenä) on mun sylissä, enkä päästä hänestä kyllä hetkeksikään irti <3