Mä tiedän aika paljon asioita useasta palstalaisesta, joidenkin kanssa olen tekemisissä palstankin ulkopuolella. Paha lähteä kertomaan mitä kaikkea muistaa, kun en ole varma mitä on palstalla paljastettu ja mitkä sitten keskusteltu läpi muutoin. Mutta.
Anatolia synnärillä parhaillaan ja hänen lastensa nimiä tunnutaan revittävän mukaan mitä ihmeellisimpiin ketjuihin. Anatolia asuu Länsi-Suomessa ja ovat tavanneet Milannan kanssa useammin kuin kerran.
Milanna on aurinkoinen ja omalaatuinen positiivisella tavalla, reissaa ympäri maailmaa ja nauttii elämästä. Hänelle syntyi muutama kuukausi sitten poikalapsi, jonka nimestä on myös paljon käyty keskustelua.
Turkilmas myös Länsi-Suomesta, on aivan ihana ja lämmin henkilö, jonka kovin toivoisin jonain päivänä tapaavani. Hänellä on kaksi poikaa, joista toinen kouluikäinen ja toisella suloinen lempinimi.
Kepsiksellä on tapana kirvoittaa keskustelua ja usein häneen liitetään sana "nillittää". Omasta mielestäni Kepsis on kovin mukava ja me tullaan toimeen hienosti.
Lunaticilla on laaja kirjo hienoja giffejä ja ironisen sarkastisia kuvia joita hän lisäilee kommentteihinsa. Lunatic on terävän suorapuheinen ja vahva henkilö.
FreezeCat on sydämellinen ja mukava ihminen.
Metis kulki aiemmin toisella nikillä, tykkää pelata Simsiä ja on rennon oloinen.
Mummeliisalla on paljon lapsia ja haaveissa ainakin yksi lisää. Mummeliisa saa kovasti arvostelua osakseen, mutta ne ketjut joita itse olen läpi lukenut, niissä Mummeliisa ottaa aina asiallisesti vastaan kritiikin ja kohtelee kaikkia tasavertaisesti.
Tässä nää mitä nyt tuli mieleen näin tältä istumalta.