Sen vuoksi.
Sen vuoksi.
SEN VUOKSI?
Ymmärrätkö sä itsekään mitä sä olet tuohon kirjoittanut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sen vuoksi.
Sen vuoksi.
SEN VUOKSI?
Ja minä olen yh-perheestä ja ihan hyvin tultiin toimeen. Meillä oli vielä se tilanne, ettei vaatteita, polkupyöriä ym. voinut yhtään kierrättää lasten kesken. Kirjoitin jo tuossa aiemmin, että se lapseton sukulaiseni, jolla parempi palkka sai suhteellisesti kuitenkin vähemmän rahaa itselleen kuin yh-perhe.
Eihän tehdä tästä riitaa. Taisin itse tyhmänä aloittaa koko jutun, kun menin mainitsemaan noista yh-jutuista. Ketjun alkuperäinen aihe on kuitenkin jotain aivan muuta.
Eihän tehdä tästä riitaa. Taisin itse tyhmänä aloittaa koko jutun, kun menin mainitsemaan noista yh-jutuista. Ketjun alkuperäinen aihe on kuitenkin jotain aivan muuta.
Joku nokkelahan vois tehdä listan palstalle, jossa lueteltais nämä tulenarat aiheet mitkä julistettais ehdottomaan sanakieltoon täällä, ettei näitä kolmansia maailmansotia pääsis syttymään![]()
Niin, ja haluat omalle lapsellesi samanlaisen mallin antaa? Että on ihan ok vaan olla tuilla ja eikä kantaa vastuuta omasta elatuksesta? Näistä viesteistä saa sen kuvan että äitisi ei käynyt töissä, sillä vuokratukia ei myönnetä yksinhuoltajillekaan jos on palkkatuloa tarvittava määrä. Korjaa toki jos olen väärässä.
Eihän oikeasti kukaan tässä maailmassa tee lapsia hyötyäkseen taloudellisesti enemmän, eihän?
Sen vuoksi.
Sen vuoksi.
SEN VUOKSI?
Olen minä lapsen saamisesta muutenkin haaveillut. Ei kai lapsen saamisellen muutenkaan mitään täydellistä ajankohtaa ole koskaan olemassakaan.
Ei se haittaaMinä taisin pilata tämän ketjun paljon pahemmin :ashamed:
Haaveilu ja kylmän laskelmoiva asenne ovat kaksi täysin eri asiaa. Ehken osaa lukea rivien välistä tarpeeksi tehokkaasti, mutta missään näissä kommenteissa ei ole tullut esiin haaveilu lapsesta. Tähän asti olet puhunut taloudellisesta hyödystä.
Mistä keksit tuon, ettei äitini käynyt töissä? Äitini on ollut 16-vuotiaasta asti töissä ja on vieläkin yli 50-vuotiaana. Reilun vuoden on ollut pois töistä lastenhankinnan aikoihin. Työttömänä ei ole tainnut olla koskaan ellei sitten joskus jonkun kuukauden ajan. Silti vaikka kävi töissä, niin sai asumistukea. Itsekin olen laskurista katsonut, että saisin asumistukea, vaikka saan enemmän rahaa työstä kuin äitini.
Mä lähinnä näkisin tän niin, että sun kannattaisi kouluttautua ja vasta sitten hankkia lapsia kun oma taloutesi on tarpeeksi vakaalla pohjalla. Sitten ei tarvitsisi miettiä tukia ja asuntomenoja ja venyttää penniä. En oikeasti ymmärrä miksi kukaan tahtoisi lapsellensa rahattoman lapsuuden - tieten tahtoen.
Anteeksi jos asenteeni on kovinkin hyökkäävä mielestäsi - en oikeasti halua loukata ketään mielipiteilläni.
Itseasiassa minulla on jo koulutus. =) Enkä koe itseäni kovin rahattomaksi, vaikka rahaa menee mielestäni tuohon asuntoon useampi satanen ihan "hukkaan".
Itseasiassa minulla on jo koulutus. =) Enkä koe itseäni kovin rahattomaksi, vaikka rahaa menee mielestäni tuohon asuntoon useampi satanen ihan "hukkaan".
En osaa sanoa onko koulutusta vastaavaa työtä. Monella tuntuu olevan tuossa työpaikassa koulutus, mutta itse koen, että tuotakin työtä pystyisi tekemään ihan hyvin ilman koulutusta. Uusia työntekijöitä ei taideta tuonnekaan ottaa ilman, että on koulutusa, vaikka kuten jo totesin, niin hyvin osaisi tehdä ilman koulutustakin tuota kyseistä työtä.
Akaatti elää kyllä niin omassa maailmassaan että huh huh.