Onko Data homppeli?

• Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
Minä muuten olen käsittänyt, että täällä saa kyllä arvostella ja sanoa eriäviä mielipiteitä, mutta suoranainen haukkuminen ei ole sallittua.
Enpä minä sitä ole kieltänyt, eipä minun tarvitse sitä arvostaa siltikään. Se tylyytys pitää ansaita, eikä nyt ihan monimutkaiset pitkät kommentit sitä vielä tee. Toki muut voi olla eri mieltä, varmaan onkin, mut mulla on areksen avatar, joten nyt ei voi mennä elämä kuin parempaan suuntaan.

• Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe
"vieras"
Nyt kun Data onkin varattu mies eikä näinollen enää saalistajien ulottuvilla, pitää alkaa parjata sitä ja ruveta arvuuttelemaan, josko on herennä homoksi, kun ei palstan mammojen vikittely-yritykset enää hyödytä mitään :'( Voih, joillakin elämä on vain sarja pettymyksiä

• Tykkää
Reactions: astrolabe ja Data
[QUOTE="vieras";26490322]Nyt kun Data onkin varattu mies eikä näinollen enää saalistajien ulottuvilla, pitää alkaa parjata sitä ja ruveta arvuuttelemaan, josko on herennä homoksi, kun ei palstan mammojen vikittely-yritykset enää hyödytä mitään :'( Voih, joillakin elämä on vain sarja pettymyksiä [/QUOTE]

Olikos se eilen, kun joku meitä naispariksi epäili?

• Tykkää
Reactions: Data
Lunatic
Luna ja Kepsis, get a room![/QUOTE

Meinasin aikaisemmin ehdottaa jo samaa, mutta ei näin kuumalle parille kannata huonetta luovuttaa. Menisi seinät ja sänky palasiksi. Ei muuta kuin puolueettomalle alueelle metsään ja puskat ryskämään ja niitty ketoon!

Lunatic voi ulvoa siellä kuin susi ja Kepsis....niin....yhtyä ulinaan =)
Uuuu jeah.:D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"vieras"
Luna ja Kepsis, get a room![/QUOTE

Meinasin aikaisemmin ehdottaa jo samaa, mutta ei näin kuumalle parille kannata huonetta luovuttaa. Menisi seinät ja sänky palasiksi. Ei muuta kuin puolueettomalle alueelle metsään ja puskat ryskämään ja niitty ketoon!

Lunatic voi ulvoa siellä kuin susi ja Kepsis....niin....yhtyä ulinaan =)
No mitä siitäkin tulis? Kepsis sängyssä:
-Voisi oikeastaan olla kivempaa jos tuo jalka olisi noin tässä asennossa, ellei se kovasti haittaa vaikka se hieman hankaakin sängynlaitaa mutta onneksi sentään se on ajeltu jalka. Hei älä nyt perseile näytätkin ihan harmaalta, noin nyt laitan tämän tänne tuntuu hyvältä olenhan oikeassa.

Johan Lunis söis sen pään, olis kerrankin hiljaa.

[QUOTE="vieras";26490736]

-Voisi oikeastaan olla kivempaa jos tuo jalka olisi noin tässä asennossa, ellei se kovasti haittaa vaikka se hieman hankaakin sängynlaitaa mutta onneksi sentään se on ajeltu jalka. Hei älä nyt perseile näytätkin ihan harmaalta, noin nyt laitan tämän tänne tuntuu hyvältä olenhan oikeassa.

Johan Lunis söis sen pään, olis kerrankin hiljaa.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: :LOL:

• Tykkää
Reactions: säpäle
Lunatic

reps kops:LOL:

• Tykkää
Reactions: päätön
"vieras"

Jaa, ehkä kuitenkin se menee niin et kumpikin runkkailisi kilpaa omalla puolellaan sänkyä täysin tyytyväisinä omaan upeuteensa, välillä tietysti vähän kuittaillen toiselle siitä kuinka itsellä sujuu hommat paremmin. "Mää voitin eiku määpäs".

Yhteistyössä