Rumat tatuoinnit

• Viestiketjun aloittaja pretty mama
  • Ensimmäinen viesti
Sen enempää provosoitumatta, mulla on tatuointeja ja kuulun vasemmistoliittoon :) Suosittelisin tutustumaan enemmän tatuointitaiteeseen ja sen historiaan, muuallakin kuin uimarannalla. Olen huomannut myös että nykyään kun tatuoinnit ovat niin suosittuja, niiden laatukin on aika kirjavaa, mutta mitäs se minulle kuuluu miltä muut näyttävät. Se ulkoinen kauneus(länsimaisen määritelmän mukainen) meiltä kaikilta lähtee kuitenkin ennen pitkään, joten en ole siihen kovin kiintynyt itselläni, enkä muilla.

ap:n on sitten parasta sulkea silmät, jos meitsi tulee vastaan! vaikka enemmän kuin pari kaunista kuvaani, ap:n kaltaisia varmaan kuvottaa vitivalkoinen, atopian runtelema nahkani jota esittelen häpeämättä lyhyissä hameissa & narutopeissa. ja kyllä, myös bikineissä :saint:
raskausarpia ei ole, mutta pysty sektioarpi löytyy eikä tuo löllyvä pullataikina-massu muutenkaan mikään esteettisyyden huippu ole.. vaan mitäpä siitä. miula on kohtalaisen hyvä itsetunto enkä jaksa piitata, oksetanko jotain ihmistä ulkonäölläni.

• Tykkää
Reactions: erinys
"susu"
[QUOTE="kilu";26483897]tatskat on niin white trash ja junttia eikä siitä miksikään muutu. aina rumentavat kantajaansa.[/QUOTE]

Niin totta! Ja muutenkin kertovat kantajansa yhteiskuntaluokasta lähes poikkeuksetta. Sama läväreiden kanssa.

[QUOTE="vieras";26485318]Kun katsoo niitä vAIN SINÄ ITSE OLET NIISTÄ YLPEÄ, MUIDEN silmiin ne näyttävät lokinpaskalta iholla.[/QUOTE]

no ou dääm.

mie elän itteäni verten en muita. ehkä sinunk ikannattais tehä samoin. voi s helpottaa paljon :) tarvis miettiä muita ja muitten lokin paskoja ;)

Aries 78
Mie olen eri mieltä tuon suhteen etteikö naisilla voisi olla tatuointeja.. Mukava yllätys huomata naisella tatuointeja jotka ei näy aivan normaali pukeutumisen ja tilanteiden yhteydessä, yleensä jokaiselle tatuoinnille löytyy jokin tarkoitus että miksi otettu. Muuutama alaselän tribali tullut vastaan josta henkilö kertonut vain että halusi ottaa kun se on muotia.. Tosin ne ei enään ole muotia, mutta en itse ottaisi jotain tatuointia sen vuoksi että se on muotia taikka näyttää jollain julkkiksella hyvältä. Onneksi tämäkin on asia jossa jokainen voi itse päättää ottaako tatuoinnin vai ei :)

"noh"
Mun mielestä useimmat tatuoinnit naisilla on rumia. Ne liljakuviot ja muut kukka-köynnös-asetelmat ei vain iske sen enempää kuin tribaalit tai piikkilangatkaan, saati kiinalaiset merkit tms.

[QUOTE="susu";26486042]Niin totta! Ja muutenkin kertovat kantajansa yhteiskuntaluokasta lähes poikkeuksetta. Sama läväreiden kanssa.[/QUOTE]

sana "läväri", kertoo kaiken käyttäjänsä yhteiskuntaluokasta

[QUOTE="minni";26483288]Joo, en tykkää minäkään naisella tatuoinneista, jotenkin halvan näköistä ja tulee joku wt-meininki mieleen. Sossuäidit ;D Ei ole vielä yhtäkään tullut vastaan, joka ois hyvältä näyttänyt. Laatunainen ei itteensä tatuoinnilla pilaa.[/QUOTE]

mä nauran ja itken :D tää oli melkein hulvattomampi kuin ap:n kommentti. 1)tatuoinnit ei ole halpoja 2) unohtakaa jo kiitos toi wt-sana, tulee sellasia myötähäpeä fiiliksiä kun joku kokoajan jankuttaa sitä 3)miten tatuoinnit liittyy sossuun?

Yhteistyössä