fb-päivityksistä, ärsyttävyyksiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Ei siinä mitään, jokainen päivitelköön miten päivittelee... Mutta, mä en ihan oikeasti ymmärrä sitä että mulla on vanha, melkein vois sanoa entinen kaveri joka päivittelee statustaan aina näin: "Voi vitsi, nyt on tosi ihania juttuja tiedossa". Sitten siinä on kyselyjä että "no mitäs? :D" ym. niin "Juttuja vaan... ;)".

Eikä tollasissakaan päivityksissä mitään, jos joku laittaa tollasta silloin tällöin... Mutta mun on ihan pakko sanoa että mä en ymmärrä mikä virka noilla päivityksillä on siinä vaiheessa kun lähes kaikki päivitykset on samanlaisia? ...Tosin, harvemmin kukaan enää edes kysyy päivityksistä mitään, kukaan ei vaan kommentoi mitään.. Kuten en minäkään, kun ihan sama se on.

Tosin turhaan mä tilitän, voin itseasiassa piilottaa noi päivitykset kun alkaa ärsyttämään liikaa... Mutta, mua kuitenkin kiinnostaisi tietää että mitä tollasen päivittelijän päässä liikkuu? Mikä virka tollasilla päivityksillä oikein edes on?

Huomionhakua ei muuta. Itselläni on jopa kaksi tuollaista kaveria jotka aina vihjaa johonkin tai jonnekin ja ei kerro enempää. Itse en enää noteeraa niiden kirjoituksia enkä varsinkaan laita vettä lisää myllyyn kyselemällä sen enempää.

Joo :D

Vihjaillaan, ja sitten todetaan tyyliin "en kerro enempää näin julkisesti". Wtf? Se on FACEBOOK, siellä on tarkoitus kertoa asiat julkisesti.

Oon mä tosin itse kerran syyllistynyt samaan. Kahden aikaan aamuyöstä joskus viime syyskuussa. Kirjoitin että "hihii <3 " kun olin juuri tehnyt positiivisen raskaustestin. Mutten kertonut sen enempää. Paitsi yksityisviestein ainoalle, joka sattui olemaan linjoilla siihen aikaan, eli Tytsi89:lle :D

• Tykkää
Reactions: as if
samaa mieltä!
mulla myös kaveri jonka pitää aina asiakseen pistää jotain tuollaista.
en viitsi enää kans kysellä, vaikka sitä hän varmaan toivoo, että saisi mahd paljon kiinnostuneita kommentteja

Joo :D

Vihjaillaan, ja sitten todetaan tyyliin "en kerro enempää näin julkisesti". Wtf? Se on FACEBOOK, siellä on tarkoitus kertoa asiat julkisesti.

Oon mä tosin itse kerran syyllistynyt samaan. Kahden aikaan aamuyöstä joskus viime syyskuussa. Kirjoitin että "hihii <3 " kun olin juuri tehnyt positiivisen raskaustestin. Mutten kertonut sen enempää. Paitsi yksityisviestein ainoalle, joka sattui olemaan linjoilla siihen aikaan, eli Tytsi89:lle :D

Joo, ja siis jos jollakulla on joskus tollanen päivitys niin se on ihan kihelmöivää ja sitten voi kysellä vaikka yv:llä että "no mitämitämitä???!". Mutta toi kaverikin on sellanen että jos tyyliin kysyt yv:lläkin että "nooo? mitäs nyt?" niin poistuu äkkiä linjalta tmv. Silleen :whistle:

Nytkin on ilmeisesti joku vakavampi keissi päällänsä, ja siitäkin tyytyy vain kirjottelemaan tuollaisia puolittaisia päivityksiä. Siellä on suuri määrä kysyjiä että mitä on hätänä ja ei mitään vastausta...

Monet ahkerasti päivityksiä tekevät toistavat huvittavasti itseään, varmaankin huomaamattaan. Väittäisin, että jos joku niitä minulle lukisi ja pitäisi arvata kenestä on kyse, melko helppoa olisi osua oikeaan. Esimerkiksi joillakin on jokaisessa päivityksessä joku sivistyssana, jonkun päivitykset käsittelee aina siivousta tai urheilua, jonkun elämä on aina ah niin ihanaa, joku kiroilee aina ja elämä on perseestä, joku kertoo päivästään kaikki tylsät yksityiskohdatkin, joku ylpeilee aina työpaikastaan, joku kertoo poliittisia mielipiteitään jne jne.

Ei siinä siis mitään pahaa ole, mutta huvitun vaan joka kerta, kun joku tekee päivityksen, jonka olisin hänen puolestaan voinut tehdä, vaikka en häntä vuosiin ole edes nähnyt :)

Ehkä heille ja heillä ei oikeasti tapahdu mitään, ovat yksinäisiä ja haluaisivat olla jotakin muuta. Tuo on tapa luoda itsestään joku mielikuva. Tapahtuu kaikkea "ihanaa ja jännittävää". : /

Ehkä heille ja heillä ei oikeasti tapahdu mitään, ovat yksinäisiä ja haluaisivat olla jotakin muuta. Tuo on tapa luoda itsestään joku mielikuva. Tapahtuu kaikkea "ihanaa ja jännittävää". : /

Ei sovi ujo tai yksinäinen oikein siihen ihmiseen kenet mä tunsin...

Mutta joo, ei hänen elämänsä varmaan mitään ihan hirveen ihmeellistä ole.. Tai olisi varmaan mutta itse kokee ettei ole?

Kaikki lapsistaan kirjoittelevat ja lapsiensa "ihanuudesta" tai "pa*kuudesta" kirjoittelevat mammat tulisi viedä saunan taakse lopetettavaksi! Uskokaa jo että kukaan ei ole kinnostunut niistä jutuista :D Ne ovat säälittäviä.

Jos on pakko niistä rumista lapsista kirjoitella niin kohdistakaa ne vaikka sukulaisiin....jos nyt niitäkään se pask*pallero kiinnostaa.