A
a.pp
Vieras
Vittu ensin viikko anopin ja apin kans samalla mökillä 40neliötä siinä ja samasa huoneesaki vittu pitäny nukkua, ei edes vessaa,eikä kunnon peseytymis mahdollisuutta,siellä 3kk ikäsen vauvan kans...oon ihan varmaan hulluksi tulossa!!nyt sitte vielä miehen veli sopi miehen kans multa kysymättä että ne tuo seittemältä niitten ärsyttävän huutaja lelli kakaran tänne!!!joka kiusaa meijän 2vtä koko ajan ja jos sitä komentaa se märisee niin kauan et saa periksi,ai mut enhän minä saa sitä komentaa kun se saa traumoja, sain sitte oikeesti jonku seko kohtauksen,snaoin et käyn hakeen tupakka askin,justiin kotia tultii ja oon niin väsyny että en jaksa sitä kauhu kakaraa!!!! mies haukku veljellensä mut sekopääksi ja jakomielitautiseksi
onko mulla oikeus sanoa etten jaksa ottaa tänne yhtään kettään ja oon väsyny siittä mökki reissusta? mies haukkuu et oon masenutunu ku aloin huutaan ja märiseen... ei vittu soitin jo omalle äitille et meen omien lasten kans sinne ja hoitakoot mies sen veljen kakaran!!!! niin ja pakko saada tulla yöksi et äiti ja isi pääsee juomaan... joo oon seko