"vieras"
Ihan Lindexilläkin myydään koossa 65D, taitaa löytyä jopa 65H.Kyllähän esim 70 cm on ihan yleinen. En tosin tiedä onko jollekin d-kupille enää.
Ihan Lindexilläkin myydään koossa 65D, taitaa löytyä jopa 65H.Kyllähän esim 70 cm on ihan yleinen. En tosin tiedä onko jollekin d-kupille enää.
No onhan se iso Tai sitten mulla ei oo tissejä ollenkaan :'(Ei 65F kovin iso ole.. Mutta joo, ehkä suuntaan tuonne kaupungin ainoaan alusvaatekauppaan, kun imetys loppuu.
Tiedät paljon tästäkin asiastaTälleen miehen huomiona, minusta tuntuu että joskus täällä palstalla sekoitetaan mittayksiköt, nuo kirjaimet, osa puhuu englannissa käytössä olevista mitoista ja osa suomessa. Noita kirjaimia kun on paljon enemmän käytössä ulkomailla. Voin toki olla väärässä.
'Tiedät paljon tästäkin asiasta
Ulkomailla on kirjaimet enemmälti käytössä. Joskus on työlästä löytää sopivat rintsikat. Pitää ostaa ne alan kaupasta, kun Lindex, H&M tms. eivät myy niin isoja. Ei niitä kyllä löydy isommista marketeistakaan.
Niin. Ajattelepas sitä.'
Isotissisillä on vaikeaa, ei vain selkäkivut, myös liivien metsästys. Ja sitten vielä äijät töllää
Koko ajan.Niin. Ajattelepas sitä.
On. Mä oon ostanut 70D-kokoiset lähimmästä Prismasta.Kyllähän esim 70 cm on ihan yleinen. En tosin tiedä onko jollekin d-kupille enää.
Kappahllis on 65E tai 65F asti kokoja.Miten se ympärys liittyy tissien kokoon...?
Mut juu, mäki ostan 75 mittaset ja pienennän ympäryksen sitte kotona... Oikee koko ku on 70F, ni eihän tota mistään Lindexeistä saa... :|
Nää mitä ite olen ostanut Khallista on ihan ok, ei omasta mielestäni mummot Käytän kokoa 65E.Joo, varmasti sieltä lindexistäki, jos kelpuuttaa ne karseet mummomallit... :x