No nythän mä sen hokasin! Rintaliiveistä

"mie"
Aika pieni liike on ollu jos on ollu vaan balconetteja. Ei se malli mullekaan sovi ja aina on löytynyt push up mallista mulle sopivat. Changessa siis. Ja yleensä jos kokoa ei satu löytymään he tilaavat liikkeeseen ilmaiseksi sopivan koon.

[QUOTE="mie";26471399]Aika pieni liike on ollu jos on ollu vaan balconetteja. Ei se malli mullekaan sovi ja aina on löytynyt push up mallista mulle sopivat. Changessa siis. Ja yleensä jos kokoa ei satu löytymään he tilaavat liikkeeseen ilmaiseksi sopivan koon.[/QUOTE]

Varmasti, mutta kun asuu 200 km päässä, niin ei tuu liikkeeseen mitään tilattua :)

"Maria"
Hyvä aloitus! Itsekin aina ennen ostelin 75B kokoa ja sitten ihmettelin, kun olkaimet valuu ja selkäosa nousee... Kokeilin sitten 70C kokoa ja kas kummaa, liivit ei nouse ja pysyvät hyvin paikoillaan! :D

Kepsis
Tälleen miehen huomiona, minusta tuntuu että joskus täällä palstalla sekoitetaan mittayksiköt, nuo kirjaimet, osa puhuu englannissa käytössä olevista mitoista ja osa suomessa. Noita kirjaimia kun on paljon enemmän käytössä ulkomailla. Voin toki olla väärässä.

Tälleen miehen huomiona, minusta tuntuu että joskus täällä palstalla sekoitetaan mittayksiköt, nuo kirjaimet, osa puhuu englannissa käytössä olevista mitoista ja osa suomessa. Noita kirjaimia kun on paljon enemmän käytössä ulkomailla. Voin toki olla väärässä.
Tiedät paljon tästäkin asiasta :D

Ulkomailla on kirjaimet enemmälti käytössä. Joskus on työlästä löytää sopivat rintsikat. Pitää ostaa ne alan kaupasta, kun Lindex, H&M tms. eivät myy niin isoja. Ei niitä kyllä löydy isommista marketeistakaan.

Kepsis
Tiedät paljon tästäkin asiasta :D

Ulkomailla on kirjaimet enemmälti käytössä. Joskus on työlästä löytää sopivat rintsikat. Pitää ostaa ne alan kaupasta, kun Lindex, H&M tms. eivät myy niin isoja. Ei niitä kyllä löydy isommista marketeistakaan.
'
Isotissisillä on vaikeaa, ei vain selkäkivut, myös liivien metsästys. Ja sitten vielä äijät töllää :D

"Minna"
Se töllääminen ei todellakaan ole mitään kivaa. Se on ärsyttävää, ahdistavaa ja inhottavaa. Joo mulla on isot rinnat, mutta mun rinnat ei ole mitää yhteistä omaisuutta vaan ne on MUN!

"vieras"
[QUOTE="Minna";26471730]Se töllääminen ei todellakaan ole mitään kivaa. Se on ärsyttävää, ahdistavaa ja inhottavaa. Joo mulla on isot rinnat, mutta mun rinnat ei ole mitää yhteistä omaisuutta vaan ne on MUN![/QUOTE]

Mä ymmärrän, että ärsyttää jos niitä aina katsotaan. Mutta en ymmärrä sitä, että käytetään avoimia paitoja ja sitten raivotaan kun niitä rintoja töllätään. Jos et halua että katsotaan niin piilota ne.

[QUOTE="Minna";26471730]Se töllääminen ei todellakaan ole mitään kivaa. Se on ärsyttävää, ahdistavaa ja inhottavaa. Joo mulla on isot rinnat, mutta mun rinnat ei ole mitää yhteistä omaisuutta vaan ne on MUN![/QUOTE]

No mä olisin mielummin isorintainen vaikka töllötettäskin, kun pienirintainen..

rietas
Pikahaulla löytyi ainakin Trinean nettikaupasta jopa kokoa 60F alle 10 € yhdet liivit. Ei olleet mitkään ns. mummoliivit.

Ja tietääkseni liivikauppoja on netissä enemmänkin, ja just sellaisia joissa on isojakin kuppikokoja kaikenlaisilla ympärysmitoilla.

No sovittaminenhan jää sitten kotiin kun ei välttämättä voi tietää onko näiden merkkien koot ja mallit just itselle sopivia, mutta jos sinne kivijalkaliikkeeseen ei raski mennä, niin jääkö kovin montaa vaihtoehtoa...

Yhteistyössä