Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Heipsan!
Voinko liittyä teidän pinoon? Mietin kauan että mihinkä ketjuun oikein kuulun.. On nimittäin 1 vuotias esikko, (joka sai alkunsa luomusti vuoden yrittämisen ja yhden keskenmenon n. rv6+ jälkeen) ja pikkukakkosta yritetty esikon synymän jälkeen. Teroilla käynnistin menkat tammikuussa, ja sittemmin kolme clomikiertoa, joista yksi kemiallinen raskaus ja nyt edellinen varhainen km. viidennellä viikolla.

Kierrosta ei ole mitään käsitystä kun ei vielä ensimmäisiä menkkoja ole kuulunut. Jospa tulisin tänne taustalle ja kun pääsen päivistä kärryille niin listalle, jos sopii?

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Quu
Vitsi mikä plussa-aalto jatkuu vaan:):):)

Onnea hurjasti Sanniz :flower:, jaksoit kyllä kiitettävästi viivyttää testaamista:)

Onnittelut Mamiksi monelle ja Kodehu, vahvistukoon viivat!

Tervetuloa NaksuP, toivottavasti pääsisit pian jatkamaan matkaa odotuspuolelle!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiksi monelle
Neidille, Tuuliannalle ja kaikille muille, joiden nikit jo unohdin, isot onnittelut plussauksista!! :flower: Hurjasti plussatuulia kaikille jännittäjille!

NaksuP, tervetuloa mukaan! :)

).( Tänne vois päivittää, että KP 3. Täti siis tuli ti- iltana vihdoin kylään ja aika reippaasti kyllä nyt vuotaa, eli tulisiko sieltä kuitenkin vielä jotain ulos, mitä ei silloin aikaisemmin tullut. Mulla on normikierto ollut aika tasan 28päivää, sanoinkin miehelle tiistaina, että "tästä illasta lähtien sä et koske itseesi kahteen viikkoon" :D Yrityksen puutteeseen tämä ei ainakaan kaadu :p Mutta en ole moneen vuoteen ollut niin iloinen menkkojen alkamisesta kuin nyt, tulee sellainen olo, että nyt pääsee takaisin normihommiin vihdoin, on nämä 4viikkoa tuntunut välillä pitkältä kuin nälkävuosi.
 
Siis valtava plussa-aalto, onnea ihan jokaiselle, älytöntä! Ja niiiiin ihanaa! :D :flower:

Tervetuloa uusille, pahoittelut menetyksestä ja plussatuulia paljon ihan kaikille :)

Ettekä muuten tule tätä ikinä uskomaan, mutta mullahan ne menkat sitten ei ole alkaneet edelleenkään ja vaikka mietinkin vielä aamulla, että kierto vaan sekaisin, niin ostin kuitenkin tänään testin ja tein ja niinhän siinä kävi, että samantien pärähti kaksi pystyviivaa ikkunaan :D Että liityn joukkoonne suureen, nyt olis laskujen mukaan jo 4+4 menossa ja LA 17.2., jos kaikki menee hyvin. Klexanen aloitin heti tänään, onneksi sattui olemaan piikki kaapissa edellisestä raskaudesta, aamulla menen ostamaan uutta satsia. Toivon niiiiiin pajon, että tämä päättyisi onnellisesti, mutta kyllä tässä on edelleen se pelko persiissä, että miten käy : / Vaan ei auta stressailut, pikkutyyppi on ollut nyt salamatkustajana Metallican keikalla ja firman bileissä, jos on ne kestänyt kyytissä, niin jospa kestäis loppuun asti ;)

Ja nyt kattelemaan telkkua. Ja minut saa siirtää plussanneisiin, ollaan raskaana, kunnes toisin todistetaan :)
 
Mahtava plussa-aalto!! Onnea kaikille! Toivottavasti meikäläinenkin pääsee mukaan. Tänään ollaan saavutettu vihdoinkin kp14. Kierto alkoi 37. päivä kkm:sta. Ovistikkuja ei ole käytössä, jote oviksen bongailu tapahtuu luonnon merkkejä seuraten ;). Nyt on vaan ollut taas niin vähäiset vuodot greippimehusta huolimatta, että on pikkuisen vaikeuksia. Kp 11 iltana tehtiin talletus ja tänä aamuna (kp14) myös. Nippailuja on ollut molemmin puolin muniksia ja tänään tuli jopa vähän vaalean punertavaa v-vuotoa. Olikohan se ovis nyt sitten siinä? Sitä kuuluisaa venyvää limaa ei ole näkynyt, vaikka sitä oli kyllä raskautumiskierrossa. Onko muilla kokemusta "limattomasta" oviksesta? Mulle tuo kierron seuraaminen on kovin uutta.
 
Jee mikä plussavyöry! Onnea Kodehu, Mamiksi monelle, Sanniz ja Cannes (toivottavasti en unohtanut jotakuta), mahtavaa, että näin monta ilouutista. Heidukka:pidän sulle peukkuja, että plussa pärähtää. Kyllä tuo nyt aika pitkältä kierrolta kuulostaa...

Cannes: arvaa mitä, täsmälleen sama la.

ON: terkut kuumasta Kreikasta! Mukavaa, vaikka herkuttelumatkasta ei nyt tullut ihan sellainen kun ajattelin, kun yritän olla varovainen ruokien suhteen. Hassua muuten miten suositukset vaihtelee: kysyin respan neidiltä, että onko paikalliset jogurtit pastöroituja ja kun hän kummasteli niin kysymystäni, tunnustin että olen juuri raskautunut (kellekään tutulle en ole vielä kertonut, enkä kerro pitkään aikaan). Hän sanoi olevansa itsekin raskaana ja lääkärin sanoneen, että syö paljon pehmeitä juustoja kun niissä on niin paljon kalsiumia! (siis paikallisia pastöroimattomia pehmeitä!). Ja sitten kertoi, että hänellä oli tullut pieni verenvuoto rv7, joka meni heti ohi, mutta oli kuitenkin otettu varmuudeksi neljäksi vuorokaudeksi sairaalaan tarkkailuun. Oho.
 
Voiko "ovisjomotus" kestää näinkin kauan,ei siis munasarjojen kohalla vaan molemmin puolin ja menkkamaisesti koko alavatsalla :O nyt siis dpo7-9? ja jomotellu oviksen ajoista asti..välillä kovastikki tuikkii!
 
Kauampa se siellä tuikkii ja jomottelee,tänään edelleen ja välillä tosiaan niin kipeästi että säikähtää onko normaalia enää tässä vaiheessa |O aamulla autolla ajaessa voimakas polttelu ja vihlonta..oisko se tänään dpo8 sitten vasta (ovistikun plussan+sen pari päivää) mukaan.
 
Kauampa se siellä tuikkii ja jomottelee,tänään edelleen ja välillä tosiaan niin kipeästi että säikähtää onko normaalia enää tässä vaiheessa |O aamulla autolla ajaessa voimakas polttelu ja vihlonta..oisko se tänään dpo8 sitten vasta (ovistikun plussan+sen pari päivää) mukaan.
Mulla jomotteli yhdessä raskaudessa keltarauhanen tosi kauan. ekassa ultrassa silloin todettiin sen paisuneen 45mm kokoiseksi, ja siksi jomotteli.

Eikos se jomottele niin kauan kun kasvaa? eli jos menkat alkamassa, alkaa kutistua ja alkaa vuoto, jos menkat ei ala, jatkaa kasvua ja ylläpitää raskautta ensimmäiset viikot. Meniköhän se noin.
 
).(

Mä oon pitäny nyt 5:ttä päivää tiukkaa karppilinjaa (mullahan noita raskauskiloja kun on vielä... hmm.. 10? (30 kilosta :D)
Nyt oli alkuviikosta humahtanu 3kg:a jo pois! Nesteet lähti liikkeelle :D Ja ihanaa mielihalut poissa taas. Eilen särkkiksessä en syöny mitään makeaa!

Mä siis tässä samalla nyt laihistelen, ja ennenkuin kukaan sanoo mitään ettei tässä tilassa saa, niin mä en siis laske kaloreita, en siis kituuta todellakaan. Ja toisaalta, ajattelin nyt elää tästä alkaneesta raskaudesta huolimatta entiseen tapaan, kun voihan olla ettei tää kestä.
Oman syömisen terveellistäminenhän ei oo ollenkaan paha asia :)

Vointi ihan ok, ei erikoista :)
 
Tällä kertaa en oikein paikallistanut kummalta puolelta irtosi,tää vihlonta vaihtelee paikkaa ja säteilee/jomottelee koko alavatsan alueella eli vaikee sanoo.. Ei vaan muissa kierroissa näin kauan jatkunu "menkkaolo"
Jospa se vihjaisi siitä että jotain tapahtuu :heart: (ja pistetäänpäs ne jalat takaisin maahan :D pessimisti ei pety)
 
piuu: mulla on keskenmenon jälkeen ollu niin hurjat oviskivut, että ne alkaa 2-9 päivää ennen ja jatkuu oviksen jälkeen viikon. Siksipä on ollut melko haasteellista ovista bongailla enkä missään nimessä olis sitä löytänyt ihan luonnollisin menetelmin. Noi samaiset viikon, pari on myös hurjaa limaa ja milloin mitäkin polttoja, että vaikeeta olis ollut itse h-hetkeä ilman testiä löytää.

ON: kiitos onnitteluista. Tuntuu huikealle. Eilisen haalean plussan jälkeen sain tänään puolilta päivin lisää wondfon herkkiä testejä postineidiltä, enkä malttanut olla testaamatta, vaikka huomista aamutestausta olinkin suunnitellut. Nyt oli jo tosi vahva plussa :) Mut voi näin ollen lisätä plussanneisiin. Tulkaakin perässä!
 
Mä bongasin tikulla oviksen ja siitä on 9päivää.. Oli taas tuskanen reissu käydä pyöriin kaupat toisella paikkakunnalla (meni 5h :whistle: ) sai uikuttaa vatsaa ja silmät ei pysyny autossa auki ja huono olo. EI ENÄÄ SHOPPAILUA! :D jospa se tosiaan johtuu keskenmenosta eli mulla ulkoisesta..Oviksen aikoihin ei ollu mitään semmosia kipuja että ois erottanu kummalta pulen irtos ja tää on tosiaan vaan pahentunu päivä päivältä.. Parempi ois olla sen arvonen lopputulos :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiksi monelle
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Lauantaina 16.6.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 32/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 80/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 30/28-30
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 24/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 30/26-28
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 16/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP ? /28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 3/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_______________________KP "32"/30-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 9/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 7/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 11/25-27
Suikkis_________KM 3/12__________________________KP 24/23-29
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 5
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 16/29

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 20/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 27/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 16/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 49/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 3/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 23/28-?

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Voisin tulla nyt listalle mukaan. Eli haaveissa toinen, NaksuP.....28v....km5/12...kp16/29
Kiertopäivistä en ole varma koska en tiedä mistä pitää alkaa laskemaan, keskenmenon ekasta tihkuttelupäivästä, ekasta kunnon vuotopäivästä vai siitä kun r-testi oli negatiivinen? Laskin nyt tuosta jolloin sain negan testiin, eli siitä oletettuna nyt on kp.16.

Ja lisäksi bongasin oviksen eilen, tikkuun tasavahvat viivat, ja tänään niin mojova megaplussa etten moista ole koskana nähnyt. ;)
 
Heipsan!

Olen ollut lomalla ja netti ei ole ollut lähettyvillä, joten on mennyt useita päiviä, etten ole teidän kuulumisia kerennyt lueskelemaan. Nyt kun pääsin koneelle, niin täällähän on plussanneita paljon, se on MAHTAVAA!!! Onnea ihan jokaiselle! :flower:

Minä olen testannut useaan otteeseen viime päivien aikana ja kaksi viivaahan niissä näkyy ja vahvistuu! :heart: Olo on ollut oireeton,ja ainakin tällä hetkellä myös rauhallinen, ei niinkään pelokas. Jospa pieni nyt pysyisi matkassa loppuun asti. Pitäähän siihen uskoa ja luottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Pink89
Jiiii Mahtavia uutisia sinullakin!!! Onnea todella paljon!! :) Kyllä se pieni nyt pysyy matkassa sen 9 kuukautta! Voi että, niin moni plussaa nopeasti km:n jälkeen! Itse taidan olla täällä vielä pitkään, edellisten keskenmenneiden raskauksienkin välissä oli 8 kuukauden piiiiiitkä piina. : /
 
MiNaloTaidan minäkin olla täällä pitkään kun tuntuu että menee aina aikaa ennekuin edes saa mahdollisuuden katsella kahta viivaa testissä... Eri tilanne, mutta sama odotuksen toivo ja pettymys se on meillä kaikilla kuitenkin. Toivon että me kaikki saisimme sen tuloksen mitä odotamme ja kantaa ihant 9kk omaa pikkuistamme. Mieheni on toiveikas, mutta minua pelottaa, että kuinka suuria tunteita ja pettymyksiä vielä on odotettavissa. Lääkärit on ollut toiveikkaita, mutta silti en vain jaksa vieläkään uskoa kaikkeen mitä ne lupaa... No meni liiaksi omaan napaan! Hyviä uutisia toivon lukevani täältä teiltä kaikilta, koska se on suurempi toivo minulle kuin muiden puheet. ME olemme kaikki samassa tilanteessa kuitenkin vaikka kuinka olisi erillaiset taustat syynä täällä oloon!!! Olette rakkaita kaikki! <3 Vielä kun saisin nukuttua!
 

Yhteistyössä