Kenellä ripsienpidennys?

"vierailija"
Ihan eka kerralla meni päivä tai pari että tottui pidennyksiin. Nyt huollon jälkeen niitä ei huomaa enää ollenkaan. Huolto noin 3-4 viikon välein. 3 viikkoa ainakin minulla optimaalinen huoltoväli
 
zxc
Kyllä ne pari päivää "vaivasi" eli liimaus tuntui. Minkäänlaista huoltoa en niille tehnyt, ei edes kehotettu kampaamaan.

Luovuin niistä, kun halusin, että myös alaripsiin tulee väriä. Ja kun laittaa ripsivärin alaripsiin, voi sen tehdä yläripsillekin.
 
[QUOTE="vieras";26460583]No pitihän se tännekin tulla kyselemään! No olisit jo sanonut, että itsekin otit ne rumaa naamaas "somistamaan"!!![/QUOTE]

Sanoin jo aiemmin.
Enkä somistamisesta tiedä, mutta arvostin miniän antamaa lahjaa kyllä. Kaunis ajatus.

:)
 
huuhhuh
[QUOTE="vieras";26460583]No pitihän se tännekin tulla kyselemään! No olisit jo sanonut, että itsekin otit ne rumaa naamaas "somistamaan"!!![/QUOTE]

Oho. Palstalla ollaan tänään kipakoina. Pahinta on, että tämäkään ei vaikuttanut pahalta.
Mitenkähän itse reagoisin, jos joku pamauttaisi saman päin naamaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26460664:
no kyllä mun silmät alkoi vuotamaan ja kirvelemään sen liiman takia, ihan koko ajan kun ripset oli.
huoltoväli on noin 4 viikkoa. itse en huollattanut. vaan kun alkoi olla aukkoja, niin rypsiöljyllä liottelin ne loput sitten irti
Ok. Minulla ei vielä kirvele tai vuoda, mutta olen kyllä yhä tietoinen noista lisäkarvoista vaikka laitosta jo useampi päivä.

:)
 
Muistelisin että tuntuivat vasta sitten kun alkoivat irrota. Olen laittanut joskus itse. Mitä materiaalia ripset on? Miten kiinnitetty?
Ripset ovat synteettisiä. Yksi pidennys kiinnitetään liimalla aina yhteen omaan ripseen (ei kuitenkaan toki jokaiseen vaan ihan sen mukaan kuinka "näyttävää" jälkeä haluaa).
Itse olen joskus aiemmin värjäyttänyt mutta nämä ekat jatkoripset mitä hankkinut...

:)
 
Ripset ovat synteettisiä. Yksi pidennys kiinnitetään liimalla aina yhteen omaan ripseen (ei kuitenkaan toki jokaiseen vaan ihan sen mukaan kuinka "näyttävää" jälkeä haluaa).
Itse olen joskus aiemmin värjäyttänyt mutta nämä ekat jatkoripset mitä hankkinut...

:)

Oikein kiinnitetty. Kaveri valitti puhelimessa että ripset pistelee. Tuli pyynnöstäni "itku silmässä" näyttämään ja jouduin irrottamaan häneltä yksittäin ihoon liimatut ripset! :D
 
"vieras"
Nauraisit ja ehkä mielesi pohjalla vähän moisen "pamauttajaa" säälisitkin?
Niin itse ainakin reagoin. Huvitus toki tunteista suurin.

:D
Sinä se aina sitä sääliäsi tyrkytät.
Kyllä pitää olla ihmisen vajaa; vaikka joku kaatas paskasangon päähän niin aina vaan naurattaa.
Nainen se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjännaurajasta. Sun kohdallasi toki myöhäistä..
 
[QUOTE="vieras";26460851]Sinä se aina sitä sääliäsi tyrkytät.
Kyllä pitää olla ihmisen vajaa; vaikka joku kaatas paskasangon päähän niin aina vaan naurattaa.
Nainen se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjännaurajasta. Sun kohdallasi toki myöhäistä..[/QUOTE]

Kieltämättä myöhäistä. Naiseksi tulin jo kauan kauan sitten.
Mutta silti jaksaa kaikkein hupsuimmat hölmöilijät huvittaa.
(Ja kuten sanottua - joskus vähän säälittääkin.)

:)
 
"nainen"
Mulla on ollut ripset siitä asti, kun ne tuli Suomeen joskus 2004 ekalla maahantuojalla. Jos sulle laitetut ripset ovat liian pitkät verrattuna omiin ripsiisi, niin silloin ne painaa liikaa ja ripsesi ei jaksa kannatella niitä -> tuntuvat inhottavasti painavilta.

Ripsi saisi olla 1/3 pidempi kuin oma ripsi. Lisäksi jos on hentoset ripset, jatkoripsen leveys saisi olla sen 0.15mm, eikä niitä painavimpia 0.25mm ripsiä.

Useilla vaan tulee vauhtisokeus ja haluavat heti pitkät ja näyttävät ripset. Monet tekijät eivät osaa toppuutella, koska asiakas suuttuu, eikä palaa. Sit ihmetellään epämukavia ripsiä ja sitä, kun ne ei pysynytkään sitä 3-4 viikkoa.
 
[QUOTE="nainen";26461018]Mulla on ollut ripset siitä asti, kun ne tuli Suomeen joskus 2004 ekalla maahantuojalla. Jos sulle laitetut ripset ovat liian pitkät verrattuna omiin ripsiisi, niin silloin ne painaa liikaa ja ripsesi ei jaksa kannatella niitä -> tuntuvat inhottavasti painavilta.

Ripsi saisi olla 1/3 pidempi kuin oma ripsi. Lisäksi jos on hentoset ripset, jatkoripsen leveys saisi olla sen 0.15mm, eikä niitä painavimpia 0.25mm ripsiä.

Useilla vaan tulee vauhtisokeus ja haluavat heti pitkät ja näyttävät ripset. Monet tekijät eivät osaa toppuutella, koska asiakas suuttuu, eikä palaa. Sit ihmetellään epämukavia ripsiä ja sitä, kun ne ei pysynytkään sitä 3-4 viikkoa.[/QUOTE]

Minä en ole ennen moisia laittanut joten annoin laittajan suositella sopivimmat ripset. Toivottavasti siis osuivat oikeaan.

:)
 
"vieras"
[QUOTE="nainen";26460964]Mitä materiaalia ne ripset voi olla? Kaikkihan ne on markkinoitipuheista riippumasa samaa synteettistä kuitua. Liimatkin on samaa aineosaa, seoksen pitoisuus on vaan eri.[/QUOTE]

Ai, luulin että jotain eläinten karvoja myös saatavilla. Värjättyä soopelia esim.
 
[QUOTE="nainen";26460964]Mitä materiaalia ne ripset voi olla? Kaikkihan ne on markkinoitipuheista riippumasa samaa synteettistä kuitua. Liimatkin on samaa aineosaa, seoksen pitoisuus on vaan eri.[/QUOTE]

Luonnonkarvojakin käytetään mutta hinta on huima, kuulemma.
 
"nainen"
[QUOTE="vieras";26461166]Ai, luulin että jotain eläinten karvoja myös saatavilla. Värjättyä soopelia esim.[/QUOTE]

Ne paljon mainostetut minkkiripsetkin on ihan vaan synteettistä kuitua.

Laita toki linkkiä, jos muuta tiedät. Eihän siitä soopelin karvasta oikeasti saisi edes taivutetttua c-kaarisia ripsiä.
 

Yhteistyössä