Kenellä ripsienpidennys?

[QUOTE="nainen";26461513]Mikä on luonnonkarva? Laitapa yksikin merkki, joka muka käyttää mitään "luonnonkarvoja".

Ja kuten sanottu, ne minkkiripsetkin on oikeesti synteettistä kuitua.[/QUOTE]

Luonnonkarva on eläimestä. Ei minulla ole merkeistä tietoa. :D Voidaan sitä feikkiä myydä aitona mutta aitoakin käytetään.
 
3-4vk välein huollatan, kesti päivän että totuin räpsyihin :) en oo mitään tarkempia tietoja kysynyt karvoista että mistä peräisin ja mitä liimaa ym. hyvin pysyvät ja on kivat ainaki näin kesä aikaan, muutenkaan kiinnosta se meikin kanssa suttailu niin ripset edes auttaa sitä sitten. kivan lahjan olit tosiaan saanut mummeliisa! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26461602:
3-4vk välein huollatan, kesti päivän että totuin räpsyihin :) en oo mitään tarkempia tietoja kysynyt karvoista että mistä peräisin ja mitä liimaa ym. hyvin pysyvät ja on kivat ainaki näin kesä aikaan, muutenkaan kiinnosta se meikin kanssa suttailu niin ripset edes auttaa sitä sitten. kivan lahjan olit tosiaan saanut mummeliisa! :)
Minustakin se oli hauska lahja, vaikka ensin ajattelinkin että nyt meni somistukset ihan väärään osoitteeseen.
Se on hauska miniä muutenkin - jaksaa aina välilä kiskaista/nykäistä mummelinkin uusiin kokemuksiin.

:)
 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
"vieras"
Mulla ollu 3 kertaa, eka kerralla lähti alle viikossa, tosin makasin kauheassa kuumeessa sairaalassa tropiikissa.

Toka kerta ne laitettii tosi huonosti, ihan suomessa, kauheita kimppuja ja osassa juuret pisteli silmään, revin ite ne helvettiin ja ripset siinä mukana, kolmas kerta oli hyvät kun ei laitettu liian nurkkaan, ainoastaan toisessa silmässä ne sojotti minne sattui kun nukun aina mahallaan tai kyljellään.

En kyllä ota enää.
 
"vieras"
[QUOTE="nainen";26461508]Ne paljon mainostetut minkkiripsetkin on ihan vaan synteettistä kuitua.

Laita toki linkkiä, jos muuta tiedät. Eihän siitä soopelin karvasta oikeasti saisi edes taivutetttua c-kaarisia ripsiä.[/QUOTE]

En tiedä, kirjoitinkin, että LUULIN.
Mutta on kai sitä kiharaakin luonnonkarvaa, sellaista liereää poikkileikkaukseltaan.
Soopelinkarvasiveltimet ovat ainakin laadukkaita.
 
vsabo
nostelen.

mummeliisa! voisitko kertoa missä laitoit ripset? olitko tyytyväinen? onko mahdollista saada kuvaa? itse harkitsen samaa operaatiota ja asun vaasassa, joten kokemuksesi kiinnostaisi :)
 
Mulla on ollu nyt 2 vuotta putkeen, mitään taukoja en ole pitänyt kun ei ole tarvinnut. Silmät ei oireile lainkaan ja omat ripset on sen verran hyvässä kunnossa että aina on saanu jatkot laitettua.

Mulla on 12 mm jatkot ja huollossa käyn n. 4 viikon välein, kolme viikkoa on mulle liian lyhyt huoltoväli, joskus ollu viisikin viikkoa. Nyt tiistaina tulee 4 viikkoa ed. huollosta ja alkaa olla jo aika kamalan näköiset, viimeeksi 4 viikon huoltoon mennessä oli vielä tosi hyvässä kuosissa ja paljon ripsiä, ei aukkoja lainkaan ym.

Itse en tee muuta kuin pesun jälkeen painan pyyhkeellä kuivaksi ja sit harjaan ripsiharjalla noi ojennukseen.
 
"vieras"
Mulla on ollu nyt 2 vuotta putkeen, mitään taukoja en ole pitänyt kun ei ole tarvinnut. Silmät ei oireile lainkaan ja omat ripset on sen verran hyvässä kunnossa että aina on saanu jatkot laitettua.

Mulla on 12 mm jatkot ja huollossa käyn n. 4 viikon välein, kolme viikkoa on mulle liian lyhyt huoltoväli, joskus ollu viisikin viikkoa. Nyt tiistaina tulee 4 viikkoa ed. huollosta ja alkaa olla jo aika kamalan näköiset, viimeeksi 4 viikon huoltoon mennessä oli vielä tosi hyvässä kuosissa ja paljon ripsiä, ei aukkoja lainkaan ym.

Itse en tee muuta kuin pesun jälkeen painan pyyhkeellä kuivaksi ja sit harjaan ripsiharjalla noi ojennukseen.
Käytetäänkö niissä ripsissä ripsiväriä ollenkaan?
 
[QUOTE="vieras";27057870]Käytetäänkö niissä ripsissä ripsiväriä ollenkaan?[/QUOTE]

No ei :D Siksihän niitä otetaan et pääsee meikkaamisen vaivalta! Mulla on kestovärjätyt alaripset ja nyt aina ihan ennen huoltoa laitan yläripsiin ripsaria että saan tasattua niitä aukkoja ja omiin ripsiin väriä ni ei näytä niin hurjalle ne omat valeat tyngät siellä välissä.
 
"motha"
Mulla oli pidennykset yli vuoden ja nyt omat on muutaman millin pituiset enää. Eli ihan kamalaan kuntoon meni omani ! Ostakaa hyvä ripsari niin ette pilaa omia ripsiänne.
 
"Sirkkeli"
Mulla ei ole ripsienpidennyksiä, kun omani on niin pitkät. Kun taivutan ja laitan ripsaria, niin näyttää jo luonnottomalta. Eiks ne pidennykset haittaa lasien käyttöä? Kun mulla haittaa jo nämä omani.
 

Yhteistyössä