Onko pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo sama asia. Naisille seksi on erilainen juttu kuin miehille. Ja sitäpaitsi eihän tossa panemisesta puhuttu, nuoleminen olis ollut "sama". Mutta sitäkään en laskis, koska se, että nainen antaa jonkun miehen nuolla pilluaan on isompi juttu, kuin se että nainen ottaa mieheltä suihin. Ai miksikö?

No moni nainen sekstaa sukupuoliyhdyntää ennemmin kuin antaa miehen nuolla pillua. Usein ne pillunnuolemiset tulee kunnolla kehiin vasta pidemmissä suhteissa. Sitten taas nainen usein saattaa ottaa mieheltä suihin vielä siinä vaiheessa kun ei oo menty sukupuoliyhteyteen.

Kun olin teini, niin eka oli pettinkiä. Toisessa vaiheessa tuli sitten se, että joskus tyttöystävä otti suihin, mutta ei ollut valmis vielä sukupuoliyhdyntään. Se sukupuoliyhdyntä tuli sitten viimeisenä.

No olisko sormella tyydyttäminen sitten sama asia? Hyväksyiskö ap sen?

Mä jäin miettimään että miksi ei voinut kieltäytyä?

Tää kertoo jo sen, että suuri osa naisista ei tajua miehiä lainkaan. Normaalin sukupuolivietin omaava mies ei enää tossa vaiheessa voi kieltäytyä kun näpsäkkä blondi (??) on ottamassa melaa ahnaasti suuhun.

Luulisinpa, että on sellaisia naisiakin, jotka eivät pystyisi kieltäytymään kun tietyn rajan yli on menty. Miehissä se on vaan yleisempää, koska sellaiseksi mies on kehittynyt.

Tää kertoo jo sen, että suuri osa naisista ei tajua miehiä lainkaan. Normaalin sukupuolivietin omaava mies ei enää tossa vaiheessa voi kieltäytyä kun näpsäkkä blondi (??) on ottamassa melaa ahnaasti suuhun.

Luulisinpa, että on sellaisia naisiakin, jotka eivät pystyisi kieltäytymään kun tietyn rajan yli on menty. Miehissä se on vaan yleisempää, koska sellaiseksi mies on kehittynyt.

Hei apina, et voi puhua kuin omasta puolestasi. Sä olet ehkä mies mutta et MIEHET. Joillakuilla miehillä katsos on käynyt sellainen tsägä että kotona on se 'näpsäkkä blondi' joten ei tartte muualta mennä hakemaan yhtään mitään.

Joo, mutta ottaa päähän kun yksi idiootti luulee voivansa puhua koko ns. ryhmänsä puolesta, oli se ryhmä sitten mikä tahansa.

[QUOTE="Minä";26460553]No olisko sormella tyydyttäminen sitten sama asia? Hyväksyiskö ap sen?[/QUOTE]

Emmää sitä hyväksyis. Enkä mä hyväksy tätäkään mitä tapahtu. Mutta järjetöntä tätä lähteä esim. kertomaan. On tää nyt esim. aivan eri kuin sellainen, että olis joku seksisuhde jonkun naisen kanssa.

Uskon, että suurin osa palstalaisten miehistä olis ottanut nautinnon vastaan, mutta ehkä parempi että pysytte lapsenuskossanne. Onhan se toisaalta niinkin, että harvemmin tämmösiä tilanteita tulee.

[QUOTE="ap";26460574]Emmää sitä hyväksyis. Enkä mä hyväksy tätäkään mitä tapahtu. Mutta järjetöntä tätä lähteä esim. kertomaan. On tää nyt esim. aivan eri kuin sellainen, että olis joku seksisuhde jonkun naisen kanssa.

Uskon, että suurin osa palstalaisten miehistä olis ottanut nautinnon vastaan, mutta ehkä parempi että pysytte lapsenuskossanne. Onhan se toisaalta niinkin, että harvemmin tämmösiä tilanteita tulee.[/QUOTE]

Miks sä lähdit naisten kanssa säätämään jatkoille? Siinä kohtaa se huonoin päätös tuli jo tehtyä.. Ja silloin ei ollut mela kenenkään suussa vielä.

Pelkäätkö sä vaimoasi vai mitä ihmettä? Kun et uskalla sille kertoa. Säälittää tollaset munattomat miehet jotka naisiaan pelkää. Eihän se välttämättä edes suutu.

Voisitko ap ajatella kertovasi tarinan vaimollesi samoilla sanoilla kuin täällä kerroit? Jos tunnet joutuneesi ilman omaa ansiotasi naisen hyväksikäyttämäksi, niin ei kai vaimosikaan sinua tapahtumasta syytä.

[QUOTE="diu";26460573]Joillakuilla miehillä katsos on käynyt sellainen tsägä että kotona on se 'näpsäkkä blondi' joten ei tartte muualta mennä hakemaan yhtään mitään..[/QUOTE]

Jep, ne blondit sitten imuttelee niitä muita miehiä. Tiedetään. Juuri näinhän siinä kävi.

Käsittääkseni tässä ei lähdetty edes hakemaan seksiä tai suihinottoa. Joten... ohi meni.

Voi jessus. Kyllä olen sitä mieltä että jos aidosti rakastaa ja välittää toisesta pystyy kyllä sanomaan ei. Mut tässä taas nähdään miten tyhmiä toiset miehet on. Todella naurettavia selityksiä saada pettää "Mä oon mies, en mä pystyny sanomaan ei"

Mää muistan hyvin kun oli yksi nainen, jonka kanssa aina oli semmosta pientä tai vähän isompaakin flirttiä. Tunsin hänet jo ennen kun hän seurusteli. No sitten hän alkoi seurustelemaan, mutta aina tuntui olevan vähän sähköä ilmassa kun oltiin samoissa bileissä tms. Kerran sitten sattumalta tavattiin baarissa ja juteltiin koko ilta. Hän sitten sanoi, että voin tulla hänen luo yöksi, saisin nukkua vierassängyssä.

No hänen kotosalla sitten vonkasin nukkumaan samaan sänkyyn... no eihän sitä näppejä pystynyt erossa pitämään. Annoin hänelle sormilla tyydytyksen ja samalla sitten itte hinkkasin kyrpää hänen peppuunsa ja laukesin.

Aamulla ei sitten jaksanut ees teeskennellä vaan harrastettiin kunnolla seksiä useaan otteeseen. Seksisuhdehan siitä tuli, tosin nopeesti pisti sillosen miehensä kanssa poikki. Meillä jatkui seksisuhde, mutta ei mitään vakavampaa tullut koskaan. Homma loppui sitten kuin seinään kun hän tapasi uuden miehen. Sen jälkeen ei ollut enää sähköäkään samalla tavalla ilmassa koska mäkin tapasin nykyiseni samoihin aikoihin.

Jep, ne blondit sitten imuttelee niitä muita miehiä. Tiedetään. Juuri näinhän siinä kävi.

Käsittääkseni tässä ei lähdetty edes hakemaan seksiä tai suihinottoa. Joten... ohi meni.

Juu, mutta siihen tilanteeseen hankkiutuminen oli se virhe. Se säätö ja flirtti, naisen päästäminen sänkyyn. Kyllä mä sen uskon ja ymmärrän, että siinä kohtaa on jo mahdotonta perääntyä jos on tavara suussa.

Mä uskon, että ap kieltää tässä sen faktan, että se oikeasti vähänniinkuin hakeutui tohon tilanteeseen. Jos on noin heikko, ja tietää olevansa, niin lähdetään kotiin nukkumaan, eikä mihinkään vosulauman kanssa jatkoille.

[QUOTE="Minä";26460648]Juu, mutta siihen tilanteeseen hankkiutuminen oli se virhe. Se säätö ja flirtti, naisen päästäminen sänkyyn. Kyllä mä sen uskon ja ymmärrän, että siinä kohtaa on jo mahdotonta perääntyä jos on tavara suussa.

Mä uskon, että ap kieltää tässä sen faktan, että se oikeasti vähänniinkuin hakeutui tohon tilanteeseen. Jos on noin heikko, ja tietää olevansa, niin lähdetään kotiin nukkumaan, eikä mihinkään vosulauman kanssa jatkoille.[/QUOTE]

Emmä kiellä, ettei olis tullut virheitä tehtyä. Mutta kotiin meno nyt ei ollut mahdollista, koska olin ihan toisella paikkakunnalla. Ja vosulauma siis tuli meidän messiin.

Mut sitä en millään myönnä että alun alkaen hakeuduin tohon tilanteeseen. Oon meinaan ollut tuolla mökillä useemman kerran ja tähän mennessä ne on ollut täysin naisvapaita. Pysytty siellä koko ilta. Baariin en ees halunnut lähtee, mutta kun enemmistö halus, niin mikä ettei...

Juu, ens kerralla en mee baariin. Tuskin sinne sänkyyn sentään kukaan ihan nukkuvaa ja tuntematonta kukaan tulee imuttelee...

On pettämistä jos sitä ensinnäkin pitää täältä kysyä ja jos olet tehnyt jotain sellaista mitä et kehtaisi naisesi nähden tehdä tai hänelle avoimesti kertoa.

[QUOTE="ap";26460719]Emmä kiellä, ettei olis tullut virheitä tehtyä. Mutta kotiin meno nyt ei ollut mahdollista, koska olin ihan toisella paikkakunnalla. Ja vosulauma siis tuli meidän messiin.

Mut sitä en millään myönnä että alun alkaen hakeuduin tohon tilanteeseen. Oon meinaan ollut tuolla mökillä useemman kerran ja tähän mennessä ne on ollut täysin naisvapaita. Pysytty siellä koko ilta. Baariin en ees halunnut lähtee, mutta kun enemmistö halus, niin mikä ettei...

Juu, ens kerralla en mee baariin. Tuskin sinne sänkyyn sentään kukaan ihan nukkuvaa ja tuntematonta kukaan tulee imuttelee...[/QUOTE]

Voi parkaa- himokkaan vosun hyväksikäyttämä raukka joka kärsii toisen tekemästä virheestä :hug:

Heh heh. Joskus polttareissa oltiin hommattu juhlakalun juhlakalulle maksullinen nainen. Tehtiin siis niin, että oltiin sovittu, että kyseinen mimmi mukamas isketään baarista mukaan mökille ja sitten se lopulta iskee sen juhlakalun. Noo maksullinen nainen kun oli ja aika paljon joi, niin useempikin meistä pani sitä mutta juhlakalu oli sitten niin veke että ei ollut kuviossa mukana.

Aamupäivällä sitten sanoin, että siihen sopimukseen kuului senkin tyypin hoitelu. No se kävi ottamassa suihin juhlakalulta. Ei se hanttiin pistänyt :)

Hauskaa tossa on se, että kaveri ei koskaan saanu tietää että kyseessä oli huora. Eikä se saanut myöskään tietää että 3 äijää oli sitä illalla pannu. Sille jäi semmonen mielikuva, että mimmi vaan lähti mukaan ja sitten aamupäivällä tuli ottaa siltä suihin. Kaveri vaan sano, että "oli elämäni paras suihinotto".

Heh, tota on kavereiden kanssa aina naureskeltu ja vitsailtu, muttei koskaan kerrottu totuutta :)

[QUOTE="ap";26460719]Emmä kiellä, ettei olis tullut virheitä tehtyä. Mutta kotiin meno nyt ei ollut mahdollista, koska olin ihan toisella paikkakunnalla. Ja vosulauma siis tuli meidän messiin.

Juu, ens kerralla en mee baariin. Tuskin sinne sänkyyn sentään kukaan ihan nukkuvaa ja tuntematonta kukaan tulee imuttelee...[/QUOTE]

Tossa tilanteessa mua ottais eniten aivoon, jos mun mies olis kyseessä, että eikö sitä voi luottaa ulos ihan illanviettoon ja sellaiseen, kun ajatuu tollaseen tilanteeseen. Se, että oliko se tavara suussa vai ei, on vaan yksi tekninen seikka, eikä se pääasia. Jos ton vois antaa anteeksi ja sen yli pääsis, niin eniten rassais se, että miten voi sit jatkossa "päästää" sitä mihinkään, ettei oo jonkon blondin hoideltavana taas, kun "niin vaan kävi" silloinkin.. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

[QUOTE="ap";26460574]Emmää sitä hyväksyis. Enkä mä hyväksy tätäkään mitä tapahtu. Mutta järjetöntä tätä lähteä esim. kertomaan. On tää nyt esim. aivan eri kuin sellainen, että olis joku seksisuhde jonkun naisen kanssa.

Uskon, että suurin osa palstalaisten miehistä olis ottanut nautinnon vastaan, mutta ehkä parempi että pysytte lapsenuskossanne. Onhan se toisaalta niinkin, että harvemmin tämmösiä tilanteita tulee.[/QUOTE]

No niin, et hyväksy, eli eikö se silloin ole pettämistä? Miksi sitten kyselet ja selittelet täällä?

Mun mielestä on typerää kysellä, että onko pettämistä, kun se sitä ihan selvästi on. Jos kyseessä on kerran tapahtunut moka, mistä otat opiksesi, niin en kertoisi vaimolle, olethan kuitenkin varma, ettei mistään muualta saa tietää? Ainakaan itse en vaimona haluaisi tietää, jos mies mokaisi yhden kerran. Toisaalta et kyllä vaikuta kovin katuvalta ja tunnut vähättelevän asiaa, joten vaikea uskoa, että jäisi yhteen kertaan.

Ei oo sama asia. Naisille seksi on erilainen juttu kuin miehille. Ja sitäpaitsi eihän tossa panemisesta puhuttu, nuoleminen olis ollut "sama". Mutta sitäkään en laskis, koska se, että nainen antaa jonkun miehen nuolla pilluaan on isompi juttu, kuin se että nainen ottaa mieheltä suihin. Ai miksikö?

No moni nainen sekstaa sukupuoliyhdyntää ennemmin kuin antaa miehen nuolla pillua. Usein ne pillunnuolemiset tulee kunnolla kehiin vasta pidemmissä suhteissa. Sitten taas nainen usein saattaa ottaa mieheltä suihin vielä siinä vaiheessa kun ei oo menty sukupuoliyhteyteen.

Kun olin teini, niin eka oli pettinkiä. Toisessa vaiheessa tuli sitten se, että joskus tyttöystävä otti suihin, mutta ei ollut valmis vielä sukupuoliyhdyntään. Se sukupuoliyhdyntä tuli sitten viimeisenä.

Ääliö.

[QUOTE="...";26460824]Hmm.. Ihan omien sanojensa mukaankin ap "otti nautinnon vastaan"! :attn: Mitä sanoo palstaraati?[/QUOTE]

Eihän se tee tilanteesta yhtään sen hyväksyttävämpää toimiiko itse aktiivisesti vai "ottaako nautinnon vastaan".

Huh... Jos sulla on vaimo, niin säälittää kyllä sen puolesta. :/

Järjetöntä lähteä kertomaan?! Ootko ihan tosissas? :O Sun vaimollas on OIKEUS tietää.

Olet selkärangaton paska, jos et saa tuota kerrottua.