Kirjagallup !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä otin viikossa itseni kiinni kotimaiseen tuotantoon ja hotkaisin Liksomim Hytti nro 6,Tervon Laylan ja Oksasen Puhdistuksen. Kaikki loistavia!kesken jo vuoden Kingin novellikokoelma,nimeä en nyt saa päähäni.mulla tuppaa tarinat elää mielessä niin king pitää nauttia pieninä annoksina :D

[QUOTE="sopuli";26456193]Mä otin viikossa itseni kiinni kotimaiseen tuotantoon ja hotkaisin Liksomim Hytti nro 6,Tervon Laylan ja Oksasen Puhdistuksen. Kaikki loistavia!kesken jo vuoden Kingin novellikokoelma,nimeä en nyt saa päähäni.mulla tuppaa tarinat elää mielessä niin king pitää nauttia pieninä annoksina :D[/QUOTE]

Mä en tykännyt tuosta Hytti nro 6:sta. Ehkä se meni sitten yli hilseen. :xmas:
Mutta Puhdistus oli kyllä todella hyvä.

[QUOTE="sopuli";26456193]Mä otin viikossa itseni kiinni kotimaiseen tuotantoon ja hotkaisin Liksomim Hytti nro 6,Tervon Laylan ja Oksasen Puhdistuksen. Kaikki loistavia!kesken jo vuoden Kingin novellikokoelma,nimeä en nyt saa päähäni.mulla tuppaa tarinat elää mielessä niin king pitää nauttia pieninä annoksina :D[/QUOTE]

:D Tulee mieleen Frendeistä se, kun Rachel säilytti Kingin kirjaa pakastimessa.

• Tykkää
Reactions: erinys
Kommentoin tähän tykkäämiseen. Koko tuotannon lukeneena, en tykännyt. Odotin niin paljon, ehkä liikaakin. Lue ihmeessä vanhemmat kirjansa. Samalla saat tietoa historiasta.

Juup, pitää alkaa lukemaan ja minnuu kiinostaa historilliset kirjat, siksi oonkin tykännyt Utrion kirjoista. :)
Jostain syystä ei oo hirveästi iskeny Lailan kirjat, ainakaan aiemmin.

Viimeksi muokattu:
Juu, kausittain menee mullakin. Nyt on vahvasti Pratchett-kausi. :D Mä olen erikoistunut kaikkiruokaisesta kirjojen ahmijasta aika valikoituun joukkoon kirjailijoita. King, Card, Banks, Pratchett ja Gaiman ovat nykyään hovikirjailijoita, muita luen, jos joku ehdottomasti suosittelee hyväksi.

Meillon sama maku, paitti Kingistä en niin välitä.

Viimeksi olen lukenut (Orson Scott) Cardin scifi-sarjaa, The Homecoming Saga. Ei oo vahvinta tuotantoo mutta kaipasin jotain helppolukuista.

Pratchettilla parhaita on noidat ja Night Watchin Sam Vimes :heart:

Gaiman on loistava, sekä sarjakuvat että kirjat. Viimeksi rakastin kirjaa The Graveyard Book. Ihana Viidakkokirja-pastissi.

Ootko lukenu Robert Holdstockia? Osa tuotannosta aika vanhaa ja kaikki ei niin hyvää, mutta joukossa todellisia helmiä. Esim. esikoisensa Alkumetsä ja sen jatko-osatkin monet.

Kaikille fantasiasta pitäville suosittelen Clive Barkerin Abarat-kirjoja. Ovat ns nuortenkirjoja mutta riittää pureskeltavaa aikuisellekin.

Miulla on 2 ensimmäistä Clive Barkerin Abarat- kirjaa.
Tykkäsin paljon, miekin suosittelen nuita ja muitakin Barkerin kirjoja.

Suosittelen suurella lämmöllä Vadelmavenepakolaista. Se kuuluu top-teniini. Nyt kuuntelin S. Larssonin Miehet jotka vihaavat naisia. En yleensä lue tuollaista, mutta suosittelen lämpimästi. Yleensä luen Suomen historiaa koskettelevia kirjoja, etenkin sotiamme.

Viimeksi taisin lukea Neil Gaimanin Hämähäkkijumala. Ja nyt en ole varmaan vuoteen jaksanut lukea yhtään mitään. Kohta on varmaan pakko taas aloittaa, kun töihinpaluu tulee ajankohtaiseksi. Kuuluu vähän toimenkuvaan.

Minulla on kaikki Utrion kirjat, joista olen tykännyt. Lailan vanhat kirjat ovat samaa, hyvää tyyliä. Jos nyt oikein nimen muistan, lue vaikka Pihkovan kellot.

Aika monta utrion kirjaa on miullakin :)
Kiitos, pitää etsiä Pihkovan kellot.

Ootko lukenut Ursula Pohjolan -Pirhonen kirjoja ?

Jos sattuu olemaan Gaiman JA Pratchett fani niin tämä on oiva valinta "Hyviä enteitä: Noita Agnes Nutterin Hienot ja Oikeat Ennustukset". Herrat ovat yhdessä tämän kirjoittaneet ja on hauska seurata, missä kohtaa kertoja aina vaihtuu :D

Yhteistyössä