Mäpäs kävin eilen "treffaamassa" yhtä palstalaista ;)

[QUOTE="eimullamuuta";26425938]Ei helvetti kun mä oon vanha. Vanha ja väsynyt, kyyninen, katkera ämmä. Kun mä en vaan ymmärrä tätä nykyajan menoa, en sitten millään. Mä en ymmärrä sitä tolkutonta ympäriinsä treffailua vailla huolen häivää koska täytyyhän jokaisella aina olla Joku. Mä en ymmärrä tätä asioiden levittelyä netissä. Mä en ymmärrä miksi tällaiset asiat kiinnostaa niin kovasti kaikkia. Ja joo, tiedän et vika on mussa. Kuten alussa jo sanoin, vanha kyyninen ämmä olen. Pitäisi varmaan olla avaamatta koko nettiä kun ymmärrys ei millään riitä.[/QUOTE]

kuka tässä nyt on ympäriinsä treffaillu? Mä olen ollu sinkku kolme vuotta. Ja kyllä siinä ajassa on jo alkanu kaipaamaan että olis se joku. Mutta kriteerit on niin korkeet ettei ihan mikä tahansa kelpaa. Ja nyt sit kävin ekaa kertaa "treffeillä" ties kuin pitkiin aikoihan.

Musta oli kiva nähdä että kuinka montaa kiinnostaa ketkä palstalaiset on tavannu. En koe sitä levittelyks, koska kuka tahansahan ois voinu nähdä meidät siin baarissa. Ei me siellä mitenkään salaa oltu. Kuten jo joku aiemmin sanoikin, juoruilu siirtyny osittain nettiin :)

mut minkäs sitä ihmiset mielipiteilleen mahtaa... Kivaa kesää sulle!
 
luulisin
Mutta sitähän se on nykyään..Tauskin ja Tuurin pojan rakkaat vaihtuu sitä vauhtia, että ei todellakaan mukana pysyä. Ja Veskukin jo medialle visertää rakkauttaan, vaikka ei ole koko naista edes nähnyt.

ja monet, monet muut turhat julkkikset. Sama idea kai se täälläkin on..
 
Mutta sitähän se on nykyään..Tauskin ja Tuurin pojan rakkaat vaihtuu sitä vauhtia, että ei todellakaan mukana pysyä. Ja Veskukin jo medialle visertää rakkauttaan, vaikka ei ole koko naista edes nähnyt.

ja monet, monet muut turhat julkkikset. Sama idea kai se täälläkin on..
Jaa-a, eipä sitä voi tietää koskaan treffeille lähtiessä onko siellä sit se tosi rakkaus vastassa.

Noitten julkimoitten jutut on oma lukunsa. Mä en itseäni luokittele Tauskin tai Vesan kaltaiseksi julkkikseksi, enkä omaa samanlaista rakkauselämääkään :D
 
Kepsis
[QUOTE="heh";26428292]Nii-i, mitenhän ne huomiohuorat sitä huomiota hakee?[/QUOTE]

No tässähän se on hyvä esimerkki. Persoonallisuushäiriöinen huomiontavoittelija, ei halua huomiota oikeaan persoonaansa joten pyrkii hakemaan sen nimettömästi herjaamalla muita. Psykopatiaan taipuvaisilla on tätä piirrettä.

Noni joko jauhettiin tarpeeksi paskaa ilkeämielisesti? joko voidaan puhua taas muuten vaanhassuja ja oikoa rypyt otsasta?
 
Beep
[QUOTE="heh";26428292]Nii-i, mitenhän ne huomiohuorat sitä huomiota hakee?[/QUOTE]

Miksi huomio on toisille punainen vaate? Vaihtakaa valkoisiin tai kulkekaa vaikka alasti! :kieh:
 
Beep
No tässähän se on hyvä esimerkki. Persoonallisuushäiriöinen huomiontavoittelija, ei halua huomiota oikeaan persoonaansa joten pyrkii hakemaan sen nimettömästi herjaamalla muita. Psykopatiaan taipuvaisilla on tätä piirrettä.

Noni joko jauhettiin tarpeeksi paskaa ilkeämielisesti? joko voidaan puhua taas muuten vaanhassuja ja oikoa rypyt otsasta?
Toisilla ei oikene edes botuliinilla! :attn:
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26428370:
No eikse nyt olle se, jonka nikki alkaa samoin kuin impotentti ja loppu Bundyjen perheen isän nimeen - välissä on yhden liiman nimen alkuosa, loppuosa on -keeper? :xmas:
Hä? ihan liian vaikeet vinkit. :LOL:
 

Yhteistyössä