Mulla hirveä ahdistus, koska mun terapeuttiset hoidot loppu lauantaina ja ja ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26425565]Et hauku muka? Jatkuvastihan olet tuonut ilmi, kuinka paska maa Suomi on ja suomalaiset kateellisia, kurjia ja tyhmiä. Naiset varsinkin, muistaakseni vielä huonostipukeutuvia ja rumiakin. Tuoko on sun mielestä faktaa?

Oikeastiko luulet, ettei muissa maissa vedetä nappeja naamaan? Mielenterveyslääkkeitä myös. Ja ihannoimassasi Meksikossa löytyy jatkuvasti ruumiita huumeiden jäljiltä. Sekö on sun mielestä hienoa?[/QUOTE]

Kyllä suomalaiset on tutkimuksen mukaan katellisin kansa, se on fakta eikä haukuminen, myös ihmiset katkeria, mä sen osaan sanoa siks, kun on kokemuksia
siks kun asuin sekä Suomessa että Virossa ja ero tunnen paljon...

Mexicossa kyllä huumeita käytettään paljon, kun täällä ne kasvaa, silti jopa täällä porukaa on aivan erilainen, vaikka hullu maa, mutta ihmiset mun makuun, kilttejä, kivoja, ei välitä kenestä, vaikka kävelet alasti tai kuin huorma pukutunena tai kuin pummi, ei kenelle oo väliä, silsti saat aina hymy joka paikassa ja apua

[QUOTE="Zap";26425617]Eikös Milanna tänne linkitetty sinua varten dokumentteja, joissa osoitettiin ettei rokotteella ole kuin 50% teho HPV:n poistossa. Joko sinä uskoisit sitten 6 kk:n päästä testien jälkeen...[/QUOTE]

50 % poistui ja 50% jäljeellä oli jotain 10-20% alkuperäsestä viruksesta jäljeellä. Kun tutkimuksissa osalistuivat juuri erilaiset ja eri ikäiset naiset... Niin kuin selitin jos jää mulle laitetaan lisää jooko Mel-1 annoksessa tai 2... se riipu paljonko jää jos jää.... Mutta mua pelottaa nyt jos se minuun ei tehoa ollenkaan, jos olen joku erikoinen:laugh: hullua se on, mutta mulla on rikas mielikuvitus

[QUOTE="Jaa";26425569]Harva täällä alapään asioitaan näin julkisesti kertoilee.[/QUOTE]

Ja mitä ihmeellistä on siinä että kertoo hpv:stään ja poikkeavasta papasta?? Nuo asiat on ihan arkipäivää monelle naiselle.. Pitäiskö pysytellä vaan hiljana ja pitää kaikki vaan omana tietonaan? Mulle poikkeava papa oli ainakin todella pelottava juttu. Kaikilla ei välttämättä ole ystävää jolle purkaa huoltaan eikä lääkärit ole jatkuvasti tavoitettavissa. Käsittääkseni tämä on keskustelupalsta ja täällä saa keskustella mistä vaan. Jos aihe ei sua kiinnosta älä avaa ketjua. Tätä mä en ymmärrä keskustelupalstoilla, jos aihe ei kiinnosta miksi se pitää avata ja vielä vähemmän ymmärrän ett siihen sitten vielä kommentoidaan jos ei kerta kiinnosta, huoh!!

[QUOTE="vieras";26425653]Linkkaapa se tutkimus tänne? Kiinnostaisi nimittäin lukea.[/QUOTE]

sä voit laita googleen vaikka suomi on kateellisin kansa... niin jossain siellä se oli

Ja mitä ihmeellistä on siinä että kertoo hpv:stään ja poikkeavasta papasta?? Nuo asiat on ihan arkipäivää monelle naiselle.. Pitäiskö pysytellä vaan hiljana ja pitää kaikki vaan omana tietonaan? Mulle poikkeava papa oli ainakin todella pelottava juttu. Kaikilla ei välttämättä ole ystävää jolle purkaa huoltaan eikä lääkärit ole jatkuvasti tavoitettavissa. Käsittääkseni tämä on keskustelupalsta ja täällä saa keskustella mistä vaan. Jos aihe ei sua kiinnosta älä avaa ketjua. Tätä mä en ymmärrä keskustelupalstoilla, jos aihe ei kiinnosta miksi se pitää avata ja vielä vähemmän ymmärrän ett siihen sitten vielä kommentoidaan jos ei kerta kiinnosta, huoh!!

Kertoihan Venakko sen emätintulehduksestaakin tänne.

Näinpä:)

Myös jos me kaikki pitäämme kaikki omana tietona, niin tuskin muut saavat hyviäkin uutisia niin kuin tämä rokote ja myös tuskin ihmisiä saavat tukea toisesta. Mä sain jo monille hyvää mieliala, kun jo aika monet mun kautta haluavat sen rokotteen

Kertoihan Venakko sen emätintulehduksestaakin tänne.

ja mitä sitten? Jos minulla on sellainen niin olenko epänormaali? Varma tarvitsen myös psyyke lääkeitä, kun emätin tulehdus ei varma siten kans kuulu normaali elämään. Tiedätkö mitä, mulla välillä on jopa ripulia ja ummetustakin löytyy silloin tällöin ja oksennuskin voi lentää jos juon liika, kainalotkin haise jos unohdan laita dödöä.... voin jatka jos haluat

Aamulehti.fi | Teemat | Suomalaiset ovat pikkusieluisia ja kateellisia

tässä on jotain mutta iltalehdessä oli jopa tutkimuksia monta kerta:wave: eli etsikää vaan jos kiinnosta kun mä en vitti etsiä, mä luin sen muutenkin monta kerta ja tiedän itsekin sen ilman jopa tutkimuksia

Tässäpä näyttäisikin olevan syy, miksi haksahtelet kaiken maailman asioihin. Kysein kolumin on Henripekka Kallion hyvin sarkastiseen tyyliin kirjoitettu kannanotto, ei tutkimus.

Näiitä vastaavia omien mielipiteiden (kuten sinun) esilletuoteja on netti pullollaan. Haeppa vaikka hakusanoilla: usa jealous country

Kyllä mä sen tiedän ettei se ole mikään tutkimus, mä sanoin että tutkimuksia voitte etsiä itse näitä mä näin ainakin viimeks en muista tarkaan milloin kun asia ei kiinnosta kovasti. Niin Iltalehdessä....

Ja sanoinkin asian mä tiedän ilman tutkimuksia, se näkyy että Suomia on täynnä kateellisia ja katkeria ihmisiä. Kiitos jumala että hyviäkin ihmisiä löytyy

Edelleen Milanna, et halua olla Suomessa ja olette muuttamassa Yhdysvaltoihin. Miksi viivytätte muuttoa, kun teillä olisi mahdollisuus päästä pois epämiellyttävästä Suomesta? Miksi olet Milanna yleensäkään tullut Suomeen asumaan kun tämä on ikävä maa? Olet kertonut että Viro ja Venäjäkin ovat paratiiseja Suomeen verrattuna, miksi et jäänyt sinne?

Onhan ne muiden maiden ja kulttuurien ihmiset ihanan rentoja ja iloisia. Mikäs siinä kun varsinkin eteläisemmissä maissa aurinko paistaa pitkin vuotta ja voi notkua t-paidassa ja shortseissa kaduilla ja kahviloissa ja nähdä muita rentoja ja iloisia ihmisiä aamusta myöhään yöhön.

Mitä siitä, että näissä maissa tuloerot ja köyhyyskin kukoistaa, samoin huumekauppa, korruptio ja muu rikollisuus. Lapsia jätetään heitteille, ihmiset on paljon epäluotettavampia kuin täällä sysipimeässä pohjolassa.

Joo. Turistina noissa maissa on kiva käydä ja tulla sieltä pois, mutta paljon mieluummin asun täällä Suomessa, jossa jokaisesta yritetään pitää huolta, ihmiset on edes jotenkin rehellisiä ja vastuuntuntoisia ja yhteiskunta toimii. Vaikka se vastuullisuus välillä menisi synkistelyn ja nipottamisen puolelle.

• Tykkää
Reactions: Minna77
[QUOTE="Zap";26426107]Edelleen Milanna, et halua olla Suomessa ja olette muuttamassa Yhdysvaltoihin. Miksi viivytätte muuttoa, kun teillä olisi mahdollisuus päästä pois epämiellyttävästä Suomesta? Miksi olet Milanna yleensäkään tullut Suomeen asumaan kun tämä on ikävä maa? Olet kertonut että Viro ja Venäjäkin ovat paratiiseja Suomeen verrattuna, miksi et jäänyt sinne?[/QUOTE]
Miks maa on epämielyttävä? Missä mä niin sanoin? Se että mä sanon aina totusko niin se sua ärsyttää? Mä en muuta ikinä mielipiden että Suomessa on paljon katkeria ja kateellisia ihmisiä. Mutta se ei kerro että inhoa suomalaisia tai ajatelen pahaa. Mä en ajatelee mitään mä vaan näen ja tunnen myös monta hienoja ihmisiä. Venäjä ei oo mun paikka ja Viro liian pieni ja siellä on monta asia huonosti mikä ei mulle sopii... Myös se että suomalaiset käyttää liika psykologeja mielialalääkeitä on totta. Muistan kun itsekin menin sinne, niin psykologi ei osaanut edes auttaa vaan pisti lisää päätä sekaisin ja lisääsi itsesääliä. Menin siks kun oli rankka elämänvaihe ja kaikki kaatui päälle. Sen jälkeen ymmärsin ettei tähän mikään lääke eikä mikään tohtori auttaa. Auttaa vain aika ja oma pää, jos haluan ajatella negatiivisesti niin sitten ajatelen, jos haluan muuta elämän niin voi ajatella eri tavalla, eikä ota elämää vakavasti... kaikki on kun ihmisestä kiinni, eikä lääken purkista, mistä monet hakee apua

Miksi et venakko voi myöntää että mitään tuollaista tutkimusta ei ole tehty ja JOKA MAASTA niitä kateellisia löytyy, MYÖS siellä virosta:D
Teet vaan itsestäsi entistä tyhmemmän oloisen kun yrität sepustaa onnettomia selityksiä ja yrität googlettaa olemattomia tutkimuksia.

[QUOTE="meriska";26426210]Miksi et venakko voi myöntää että mitään tuollaista tutkimusta ei ole tehty ja JOKA MAASTA niitä kateellisia löytyy, MYÖS siellä virosta:D
Teet vaan itsestäsi entistä tyhmemmän oloisen kun yrität sepustaa onnettomia selityksiä ja yrität googlettaa olemattomia tutkimuksia.[/QUOTE]

Oli tutkimus tehty ja se oli iltasanomissa oikein tutkimus, missä oli just kateudesta ja oliko epätytyväisiä tai joku. Ensimmäinen ihan tutkimus mä luin vuonna 2003 tao -04

Yhteistyössä