Mulla hirveä ahdistus, koska mun terapeuttiset hoidot loppu lauantaina ja ja ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
lauantaina, mulla jollai ihmejutulla tutkitaan, se ei ole ultraääni mutta mä näin kaikki silti ja lääkäri, katsotaan miten poikkeava papa on laskenut, otetaan kaikenlaiset koket ja he katsovat miten se Hpv meni laskuun, mutta kaikki koket ei otetaan kun kroppa nyt sekaisin, siks kun yrittää poista viruksen. Nyt tosissaan pelottaa, jos se juuri minuun ei vaikuttaa jos olen super epäonnekas ja uus tapaus kenen se ei vaikuttaa:| Nyt 2 päivää pelottaa ja siitä ennen oli hyvää olo, nyt pelko. Varma normaalia?

[QUOTE="hmmm";26425300]no eiköhän ne löydä jonkun super kalliin hoidon joka varmasti auttaa.[/QUOTE]
valitettavasti ei heillä sellaista ole olemassa, mutta jos annoksia ei riitänyt niin ne lisää että se menisi poistoon. Mutta minua silti pelottaa, jos ei yhtään mitään tapahtunut, en tiedä miks epätoivoinen olo edes pitää olla

valitettavasti ei heillä sellaista ole olemassa, mutta jos annoksia ei riitänyt niin ne lisää että se menisi poistoon. Mutta minua silti pelottaa, jos ei yhtään mitään tapahtunut, en tiedä miks epätoivoinen olo edes pitää olla

Montako viikkoa meinaat sitten olla lisää siellä jos laittavat lisää rokotuksia? Olet ainakin kuukauden jo ollut erossa lapsistasi ja varmaan haluisivat jo nähdä äitinsä.

Ahdistuneisuushäiriö, siihen kuuluu jatkuvaa itseensä kohdistuvaa tutkiskelua, liioiteltua huolta, estää normaaleja toimintoja. Toiset pelaavat, toiset juovat, jotkut ostelevat paetakseen itseään.

Kun palaat Suomeen, hanki apua. Mene vaikka psykiatrille. Auta itseäsi, jos vanhemmalla on ongelmia, se voi vaikuttaa lapsiinkin. Ja sä elit ehkä nyt pari viikkoa siellä onnessasi että kaikki ok, mutta nyt se alkoi taas, se ahdistus? Ja nytkö aina mielessä että se hoito ei auttanutkaan, papakokeissa pitää juosta edelleen? Ihan oikeesti toivon että sun ahdistus helpotttaisi.

Montako viikkoa meinaat sitten olla lisää siellä jos laittavat lisää rokotuksia? Olet ainakin kuukauden jo ollut erossa lapsistasi ja varmaan haluisivat jo nähdä äitinsä.

Ei ne laita heti, koska vast 6kk kuuluttua saa tietä pitääkö lisäätä:), siis Hpv menee alas joka tapuksessa, mutta jos kuulun epätoivoisin joukoon niin jonkin verran virusta voi jäädä, siks tarvitse laita muutama annosta lisää....mutta lääkäri ei usko että tarvitse, en ole mummo ja imunitetti pitää olla hyvää.... mutta mulla mielikuvitus laukaisi jos tai jos:D

[QUOTE="Xxxx";26425315]Ahdistuneisuushäiriö, siihen kuuluu jatkuvaa itseensä kohdistuvaa tutkiskelua, liioiteltua huolta, estää normaaleja toimintoja. Toiset pelaavat, toiset juovat, jotkut ostelevat paetakseen itseään.

Kun palaat Suomeen, hanki apua. Mene vaikka psykiatrille. Auta itseäsi, jos vanhemmalla on ongelmia, se voi vaikuttaa lapsiinkin. Ja sä elit ehkä nyt pari viikkoa siellä onnessasi että kaikki ok, mutta nyt se alkoi taas, se ahdistus? Ja nytkö aina mielessä että se hoito ei auttanutkaan, papakokeissa pitää juosta edelleen? Ihan oikeesti toivon että sun ahdistus helpotttaisi.[/QUOTE]

Wau mulla samat oireet, mä ostan paljon:D ja myös jos juhlin niin juhlin niin että tuli juotettua paljon.... Mutta en todellakaan halua jos nämä on ongelmat niin en halua ne poistoon:O. Ne on mun lempiasiat, shoppailu ja juhliminen, paitsi en juhli usein..... Tuskin se lapsiin vaikuttaa, mun lapset rakasta mua kun ostan paljon:D haha....

Mutta mun pelko jatku valitettavasti lauantai asti, en mä osaa minkä asia odottaa rauhassa ja mulla on aika rikas melikuvitus, siihen mikään psykologi ei auttaa

Wau mulla samat oireet, mä ostan paljon:D ja myös jos juhlin niin juhlin niin että tuli juotettua paljon.... Mutta en todellakaan halua jos nämä on ongelmat niin en halua ne poistoon:O. Ne on mun lempiasiat, shoppailu ja juhliminen, paitsi en juhli usein..... Tuskin se lapsiin vaikuttaa, mun lapset rakasta mua kun ostan paljon:D haha....

Mutta mun pelko jatku valitettavasti lauantai asti, en mä osaa minkä asia odottaa rauhassa ja mulla on aika rikas melikuvitus, siihen mikään psykologi ei auttaa

Kai ne lapset vähän enemmän tykkäis jos niillä ois syliä ja läheisyyttä. Mut on normaalia ostaa 1-2 vaatetta, ei kymmeniä. Ja yksi koira, ei montaa. Ja kouluttaakin se koira... Ei ostella vaan ostelemisen halusta.

Mutta ihan oikeasti, sairauksissa ja niiden hoidossa voi lääketieteen lisäksi auttaa psykologinkin kanssa keskustelu. Tai vaikka papin.

Varmasti rakastaa kun ostat niille vaikka mitä. Tylsät äidit ei osta mitä lapset haluaa ja ne onkin sitten ihan tyhmiä.

[QUOTE="Xxxx";26425388]Kai ne lapset vähän enemmän tykkäis jos niillä ois syliä ja läheisyyttä. Mut on normaalia ostaa 1-2 vaatetta, ei kymmeniä. Ja yksi koira, ei montaa. Ja kouluttaakin se koira... Ei ostella vaan ostelemisen halusta.

Mutta ihan oikeasti, sairauksissa ja niiden hoidossa voi lääketieteen lisäksi auttaa psykologinkin kanssa keskustelu. Tai vaikka papin.[/QUOTE]

No mä haluan kuulua epänormaileiden joukoon:)

En halua olla kuin yli puolet Suomalaisista, jotka popsi lääkeitä ja ovat kuin zombeja ilman tunteita. Siks kun Suomessa on kaikki epänormaaleja jos teet yli tai ale ja ihmisille ei saa liika olla hyvää oloa eikä pahaa oloa:D.... Täällä myös jopa Mexicossa ihmiset tietä miten paljon juuris Suomessa syödään pillereita, ei muuta muuta Suomesta ja kutsuvat Finlandia--->Pilll-Landiaksi... oikein nauratta tää, jos ostan liika oot hullu, sorry vaan mutta tää on niin hauska

[QUOTE="äiti";26425438]Kun me suomalaiset olemme niin kamalia ja kurjia ihmisiä niin miksi et muuta pois?ei täällä ole pakko asua.[/QUOTE]

Miks te olette kamalia ja kurjia? On Suomessa paljon kivojakin ihmisiä. Mutta kun se ei poista tosiasiat, että lääkeitä syödään liika ja mihin? Ihan hullu maa, kun ihmiset usko psyykologeille sinisilmäisesti ja psyykologi vaan ei tee muuta kun pistää pää sekaiseksi entisesta enemmän, siks kun Suomessa ei saa tunteita näyttää eikä saa liika peitä, ei saa surra eikä liika olla onnellinen. Tiedäkö edes itse psykologi mikä on oikeasti normaalia? No tuskin.... Mutta Suomi on täynnä aika paljon just sellaisia robotti ihmisiä, ei ikinä oma mielipidettää, tuntu kuin jokainen vaan ohjelmoitu samalla tavalla... tää on minusta hullua... mutta mä tiedän että mua siellä pidetään hulluna ja aina pitäneet

Miks te olette kamalia ja kurjia? On Suomessa paljon kivojakin ihmisiä. Mutta kun se ei poista tosiasiat, että lääkeitä syödään liika ja mihin? Ihan hullu maa, kun ihmiset usko psyykologeille sinisilmäisesti ja psyykologi vaan ei tee muuta kun pistää pää sekaiseksi entisesta enemmän, siks kun Suomessa ei saa tunteita näyttää eikä saa liika peitä, ei saa surra eikä liika olla onnellinen. Tiedäkö edes itse psykologi mikä on oikeasti normaalia? No tuskin.... Mutta Suomi on täynnä aika paljon just sellaisia robotti ihmisiä, ei ikinä oma mielipidettää, tuntu kuin jokainen vaan ohjelmoitu samalla tavalla... tää on minusta hullua... mutta mä tiedän että mua siellä pidetään hulluna ja aina pitäneet

Miksi tulit Suomeen kun me ollaan niin ikäviä ja hulluja?

Ja taas alkoi se Suomen ja suomalaisten haukkuminen. Voisitko venakko jo pikkuhiljaa lopettaa sen? Aina voit muuttaa Suomesta pois, jos kansa ei miellytä. Kannattaa muuten katsoa peiliin, jos tuntuu että KAIKKI MUUT on tyhmiä ja rumia yms.

Ja luuletko tosiaan, että täällä niitä pillereitä popsitaan oikein urakalla, ei muualla? Uskallan olla eri mieltä, eiköhän sitä muuallakin osata.

• Tykkää
Reactions: Minna77
[QUOTE="auringonkukka";26425500]Paljonko tuo rokotushomma kokonaisuudessaan maksaa? Onko kallista? Siis jos matkoja ei lasketa mukaan.[/QUOTE]

200e 6 rokotetta+ miehelle jotain sama suuren pirtein ja noin 250e lääkärinkäynnit+ miehelle sama.... tai ei valehdelen, me ollaan miehen kanssa samana aikana lääkärillä niin ei miehelle maksaa. Siis yhteensä meillä meni 650e noin, jos yks hlö niin 450e tai 200e pelkästään rokote jos et halua konsultointia. Tarkastus eli se ultraääni kuulu rokote hintaan

[QUOTE="vieras";26425505]Ja taas alkoi se Suomen ja suomalaisten haukkuminen. Voisitko venakko jo pikkuhiljaa lopettaa sen? Aina voit muuttaa Suomesta pois, jos kansa ei miellytä. Kannattaa muuten katsoa peiliin, jos tuntuu että KAIKKI MUUT on tyhmiä ja rumia yms.

Ja luuletko tosiaan, että täällä niitä pillereitä popsitaan oikein urakalla, ei muualla? Uskallan olla eri mieltä, eiköhän sitä muuallakin osata.[/QUOTE]

Mä en haukku ketään, siitä te osaatte harrasta paljon paremmin kuin mä. Mä vaan kerron faktoja, enkä ymmärrä mikä näistä faktoista ei pidä paikansa. Kysyy sitten viisammalta kuinka paljon mieliterveys lääkätystä Suomi syö turhaan ja siks kun suomalaiset luule jos edes vähän eri mielipide tai luonne, lääke auttaa siihen ja lääkkeet pakko syödä

[QUOTE="Vieras";26425520]Ei ole normaalia tuollainen ahdistus, ilmeisesti et kuitenkaan sitten luota niihin lääkäreihin kun epäilet hoidon tulosta?[/QUOTE]

no sitten pakko kärsiä :D....

Luotan mutta tosissaan nyt alkoin 2 päivää sitten pelottaa, kun se on niin nopeasti ohi, ei vaan usko vieläkään siihen, siks pelottaa. Vaikea kertoa tunteita, mutta ehkä launtaina helpottuu kun menen sinne ja lääkäri toivottavasti sano hyväät uutiset

[QUOTE="vieras";26425542]Levittelehän näitä alapää asioitasi vaikka sille lääkärille.[/QUOTE]

ne on normaalia asioita jotka kuulu elämään ja tämä on muistakseni mamma palsta ja täällä on yleensä vain naisia. Jos kukaan ei olisi keskustellut näistä asioista nin aika ahdistava olis

Mä en haukku ketään, siitä te osaatte harrasta paljon paremmin kuin mä. Mä vaan kerron faktoja, enkä ymmärrä mikä näistä faktoista ei pidä paikansa. Kysyy sitten viisammalta kuinka paljon mieliterveys lääkätystä Suomi syö turhaan ja siks kun suomalaiset luule jos edes vähän eri mielipide tai luonne, lääke auttaa siihen ja lääkkeet pakko syödä

Et hauku muka? Jatkuvastihan olet tuonut ilmi, kuinka paska maa Suomi on ja suomalaiset kateellisia, kurjia ja tyhmiä. Naiset varsinkin, muistaakseni vielä huonostipukeutuvia ja rumiakin. Tuoko on sun mielestä faktaa?

Oikeastiko luulet, ettei muissa maissa vedetä nappeja naamaan? Mielenterveyslääkkeitä myös. Ja ihannoimassasi Meksikossa löytyy jatkuvasti ruumiita huumeiden jäljiltä. Sekö on sun mielestä hienoa?

• Tykkää
Reactions: Minna77
Eikös Milanna tänne linkitetty sinua varten dokumentteja, joissa osoitettiin ettei rokotteella ole kuin 50% teho HPV:n poistossa. Joko sinä uskoisit sitten 6 kk:n päästä testien jälkeen...

Yhteistyössä