Juu tänne tänne... eihän sitä muualta saisiTännekkö tulit säälipillua kerjäämään
No ei hitos ole Tuskin Kataja mtn kuvaa laittaisi tänneOnko Imperial Janne Kataja...? Kuvasta olen niin näkevinäni, ja jos kerran erokin on tulossa...
Minulle tuli tuo sama mieleen.:hug:
Mitenhän nyt tuntuukin olevan näin, että kaikki eroavat..
Tsemppiä. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu (en tiedä uskonko tuohon itsekään, mutta yritetään).
On siit jo likeemmä neljä vuotta, eli aikajanas on vinksallaanJusthan sä vasta erosit siitä ekasta ja aloit yhteen tän toisen kanssa ja vauva oli tulossa melkein samantien. Kannattaiskohan välillä katsoo peiliinkin, ettei tuu samaa kehää toistettua uudestaan ja uudestaan? Vai onko mun aikajana nyt ihan persiillään?
Tsemppii kuitenkin, ei ne erot ikinä helppoja ole. Toivottavasti saatte sovittua yhteisymmärryksessä lasta/lapsia koskevat jutut, on jatko paljon mukavampi sillä tapaa.
No joo, mulle toi alle neljä vuotta on lyhyt aika, mä kun olen samassa parisuhteessa viihtynyt tähän mennessä reilut 16 vuotta. Enkä tarkoita tota nyt mitenkään vähättelevästi sanoa, mä vaan ajattelen ton aikajanan omasta perspektiivistäni. Toivottavasti ette nyt tee ns. ohilaukausta viheltäessänne suhteenne poikki, noi pikkulapsiajat kun ei koskaan ole mistään helpoimmasta päästä myöskään parisuhteen kannalta. Mut jos se on tehtävä, niin se on tehtävä. Jossain viestissä kumminkin sanoit, että oot tästä nykyisestä suhteesta paljon oppinutkin, se on tietty jees juttu. Tsemppii nyt vielä kerran.On siit jo likeemmä neljä vuotta, eli aikajanas on vinksallaan
Todella paljon.... Paremmaksi ihmiseksikin, mut tiettyjä asioita on, mistä yksinkertaisesti ei pääse eroon. Ei sitä omaa persoonaa kumminkaan voi muuttaa. Mut sanotaanko näin, että jätin toistamatta ne virheet, eli perheen laiminlyömisen ja surkeana isänä olemisen, kuten tein edellisessä suhteessaNo joo, mulle toi alle neljä vuotta on lyhyt aika, mä kun olen samassa parisuhteessa viihtynyt tähän mennessä reilut 16 vuotta. Enkä tarkoita tota nyt mitenkään vähättelevästi sanoa, mä vaan ajattelen ton aikajanan omasta perspektiivistäni. Toivottavasti ette nyt tee ns. ohilaukausta viheltäessänne suhteenne poikki, noi pikkulapsiajat kun ei koskaan ole mistään helpoimmasta päästä myöskään parisuhteen kannalta. Mut jos se on tehtävä, niin se on tehtävä. Jossain viestissä kumminkin sanoit, että oot tästä nykyisestä suhteesta paljon oppinutkin, se on tietty jees juttu. Tsemppii nyt vielä kerran.
Ei olekaan, vaan räpiköimistä ja silmien sulkemista todellisuudelta.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26416793:Ei se ole vahvuutta, ettei ikinä rämmi pohjamudissa, vaikka olis syitäkin.
Etkä sä tuolla menolla tule koskaan ketään täysipäistä saamaankaan Sitä saa mitä tilaa.Mees vetää nyt sit lakuu huiviis vaan