Olin heikompi ku luulin

"vieras"
[QUOTE="vieras";26417231]Olen jo saanut mitä olen tilannut. Täysipäisen, maailman parhaan miehen jota en ole vaihtamassa. :)[/QUOTE]

Mutta ehkä sun miehes onkin vaihtamassa sut parempaan. =) Koska et ole täyspäinen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26417243]Mutta ehkä sun miehes onkin vaihtamassa sut parempaan. =) Koska et ole täyspäinen.[/QUOTE]

In your dreams :) Ap sai tasan sitä mitä tilasi, joten katsokoot peiliin. Ihme kun asia sinua noin riepoo.
 
erotessa hoksaa että oikein tiukan paikan tullen voit luottaa vain itseesi,

lääke maistuu karvaalle mutta siitä saatu oppi on tärkeä
Tai sitten huomaat että sinulla on monta ystävää johon voit tukeutua ja huomaat että tuntemattomatkin antavat tukea. Luottamus ihmisiin on tärkeä eikä sitä kannata menettää.

Lopulta huomaat kasvaneesi ja kehittyneesi parempaan suuntaan ja saatat jopa pitää eroasi hyvänä asiana vaikka se ei siltä olisi alussa tuntunutkaan. Elämä on kasvamista ja jokainen voi huolehtia omasta puolestaan että kasvaa oikeaan suuntaan.

Imperial, voimia. On voimaa myöntää heikkoutensa ja tuoda surun tunteensa esiin. Eikä eron tarvitse tarkoittaa ystävyyden katkeamista, kohdelkaa toisianne nyt niin hyvin kuin pystytte. Ylilyöntejä varmasti sattuu molemmin puolin, mutta ne pitää ottaa vastaan.
 
Sitä pitää itteensä henkisesti jumalattoman vahvana, Kunnes eron hetki sitten koittaa, sitä huomaakin olevansa todella pieni ihminen.
ei kai ero, vaikka olisi väistämätön, kaivattu tai helpottavakin ole kuitenkaan koskaan helppo. Joillain se kirpaisee kovasti silloin, kun se ero on todella sitten lopulta konkreettinen, joillain sitä vasta pohtiessa. Mutta tuskinpa kenenkään teitten eroaminen ei olisi jossain vaiheessa tehnyt kipeää.

:hug: saa olla pieni. Ja saa tuntua.
Mutta aika auttaa .
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26417253]In your dreams :) Ap sai tasan sitä mitä tilasi, joten katsokoot peiliin. Ihme kun asia sinua noin riepoo.[/QUOTE]

Sinuahan tämä asia tuntuu riepovan tavallista enemmän. =)
 
??
Mitkä asiat johtivat/johtavat eroon? Toisen luonne, omat mieli, tunteet/niiden puute, aika?
Ihan vain uteliaisuuttani kysyn, sillä itselläni ei ole viimeiseen puoleen vuoteen ole ollut oikeasti mitään tunteita puolisota kohtaan, ei vihaa surua rakkautta taikka edes kiintymystä. Kaksi ihmistä joilla on yhteinen lapsi ja sama sänky jossa nukutaan...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26417294]Sinuahan tämä asia tuntuu riepovan tavallista enemmän. =)[/QUOTE]

Minä en sentään lähde täysin ulkopuolisia haukkumaan :) Perustan mielipiteeni useisiin aapeen teksteihin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26417306]Minä en sentään lähde täysin ulkopuolisia haukkumaan :) Perustan mielipiteeni useisiin aapeen teksteihin.[/QUOTE]

Sinä siis stalkkaat Imperialia? Well, et kyllä ole täyspäinen.
 
Mitkä asiat johtivat/johtavat eroon? Toisen luonne, omat mieli, tunteet/niiden puute, aika?
Ihan vain uteliaisuuttani kysyn, sillä itselläni ei ole viimeiseen puoleen vuoteen ole ollut oikeasti mitään tunteita puolisota kohtaan, ei vihaa surua rakkautta taikka edes kiintymystä. Kaksi ihmistä joilla on yhteinen lapsi ja sama sänky jossa nukutaan...
en mä niitä ala täällä puimaan, mut tunteista asiat ei ollut kiinni. Eikä väkivallasta, saatika pettämisestä. Ehkä yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat ei täsmää ja en pysty tarjoamaan hälle sitä, mitä hän loppuelämältään haluaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26417320]Sinä siis stalkkaat Imperialia? Well, et kyllä ole täyspäinen.[/QUOTE]

Mitähän sinulla oikeasti on minua vastaan? :D Ihme tyyppi. Ja en suinkaan stalkkaa niin kuin en ketään muutakaan mutta kun vuosia palstailee päivittäin tai melkein päivittäin niin ei voi olla huomaamatta tiettyjä asioita.
 
??
en mä niitä ala täällä puimaan, mut tunteista asiat ei ollut kiinni. Eikä väkivallasta, saatika pettämisestä. Ehkä yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat ei täsmää ja en pysty tarjoamaan hälle sitä, mitä hän loppuelämältään haluaa.
Juu no en nyt tarkoittanutkaan että pitäisi alkaa tilittämään mitään elämän kertomusta... ;) Mutta en voi muuta sanoa kuin että voimia prosessiin!
 
[QUOTE="vieras";26417341]Ap täällä flirttaili avoimesti ja vittuili vaimolleen (joka myös palstaili) ja dokasi ... Mitähän se oli irl.[/QUOTE]
En oo koskaan vittuillut.... mut joo. Olen ryypännyt ihan vitusti aikoinani
 
Tönt
Olen kuullut kahden parisuheterapeutin sanovan, että ihmisten ei pitäisi erota niin kauan kuin perheessä on pieniä/alle kouluikäisiä lapsia. Eri asia tietysti on jos suhteessa on väkivaltaa tai vastaavaa. Se vaan on niin kuluttavaa aikaa, että jos sen pääsee yli, niin sitten kestää ehkä jopa ne lasten murrosiätkin yhdessä.

Tämä nyt vaan tuli mieleen, vaikka en tunne tilannettasi ollenkaan. Tämä ajatus on minua/meitä auttanut vaikeimpina aikoina vielä yrittämään. Ja meillä on samoina vuosina syntyneet lapset kuin sulla.
niin..eihän 7v sun elämästä oo mitään..helposti siinä elää vaikka elämä/parisuhde on pelkkää paskaa.. :kieh:

joo..kannattaa ajatella järjellä myös. :D
 
Kepsis
Jaksamisia vaikeana aikana. Ja sivuaiheena: On se kumma kun pitää tulla haukkumaan ihmistä asiaan liittymättömistä jutuista kun on vaikea aika henkisesti. Mutta kaipa se empatia on joillekkin täysin käsittämätön asia.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
"vieras"
Jaksamisia vaikeana aikana. Ja sivuaiheena: On se kumma kun pitää tulla haukkumaan ihmistä asiaan liittymättömistä jutuista kun on vaikea aika henkisesti. Mutta kaipa se empatia on joillekkin täysin käsittämätön asia.
Sehän nimenomaan liittyy asiaan että ap on jo täällä antanut itsestään täyden moukan ja kusipään kuvan niin mitähän kaikkea nainen joutunut sietämään...empatiat ja sympatiat on täysin naisen ja lasten puolella.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";26418842]Sehän nimenomaan liittyy asiaan että ap on jo täällä antanut itsestään täyden moukan ja kusipään kuvan niin mitähän kaikkea nainen joutunut sietämään...empatiat ja sympatiat on täysin naisen ja lasten puolella.[/QUOTE]

Etpä se sinäkään kovin vähän kusipäältä vaikuta tuon kommentin perusteella.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
pohjantähdenalla
Tsemppiä kovasti,muistan kun itse samaisen asian toin julki täällä. Olin henkisesti silloin aivan pohjalla,mutta niin vain sieltäkin noustiin. Helppoa se ei ollut,mutta nyt ollaan taas hitusen vahvempia ja viisaampia. Väittäisimpä jopa että kasvoin sinä aikana enemmän aikuiseksi mitä aiemmin.
 

Yhteistyössä