Onko 170-172cm mies sinusta lyhyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lyhyt ja lyhyempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lyhyt ja lyhyempi

Vieras
Ite olen 160 ja uus tuttava(mies) on 172 eli jos laitan kengät joissa 5cm korot ni ei jää paljon pituuseroa. Tottunut miehiin jotka on vähintään 180cm. Outoa kulkea vierekkäin varsinkin kun korolliset kengät ja kengistä en luovu:D

Omaan pituuteeni verrattuna ei. Isoisäni oli 162cm pitkä!! ja mummoni 154cm. Usein olen miettinyt, että miten heidän pojistaan koskaan tuli niin pitkä kuin nyt ovat :D

Jotenkin niin outoa kun todellakin tottunut pidempiin miehiin.Mutta en mä nyt kuitenkaan taida heivata miestä sen takia et on ehkä omaan mieleen pikkasen turhan lyhyt kun kuitenkin tuntuu muuten mukavalta. Onse sentään mua pidepi,lyhyempää en huolis.

Lyhyt olen itsekin ja mieheni olleet 170-180, ihan hyvän pituisia jokainen, lihaksikkaita. Pidän kyllä itseäni pidemmist' miehiost' ja t'lläkin pituudewlla joku 165 on lyhyt. Olisi outoa tanssia, kun näkee olkapään yli.

Mut eikö ton mittanen ole kyl vähän lyhyt noin niikun mieheksi?
Vaikka kyl mä tiiän parin jossa mies on naista lyhyempi ja kun nainen pistää korolliset kengät ni ovat aika huvittava näky:D

Jääkö ne lyhyet miehet sitten ilman naista vai onko niillä sit suurimmaks osaks vieläkin lyhyempi nainen?

Sori, mutta juu, on aivan liian lyhyt - ainakin mulle.

[QUOTE="vieras";26403829]Täytyy käyttää bootseja, ne antaa 3cm lisäpituutta.[/QUOTE]

ei bootsit suojaa riittävästi kun ajetaan korkeilla mopeedeilla, pitää olla krossisaappaat

Yhteistyössä