Onko 170-172cm mies sinusta lyhyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lyhyt ja lyhyempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies on 173, itse oon 166 ja mulle ei miehen "lyhyys" ole ainakaan koskaan ollut ongelma. Ei ole ensimmäisiä asioita, joihin kiinnitän huomion. Mun mies on myös lihaksikas :)

[QUOTE="vieras";26403937]On se lyhyt.[/QUOTE]

Ei sillä et palstalaisten mielipiteillä olis mitään väliä mut oikeestikko jos sulla olis pituutta 160 tai alle niin se mies joka olis 170-172Cm ni et vois olla sellasen kanssa?

Itse olen myös 160cm ja mies 174cm. Juuri sopivan pituinen halailuun ja pussailuun. Tykkään, että mies on pidempi,mutta ei sen paljoa tarvitse olla. Edellinen mies (poikakaveri) oli melkein 190cm ja minua aina jotenkin häiritsi kun se oli niin korkealla :D Tanssipa sellaisen kanssa, joka on sinua 30cm pidempi. Kyllä siinä suukkoja vaihtaessa niska kipeytyy! :p

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Ei sillä et palstalaisten mielipiteillä olis mitään väliä mut oikeestikko jos sulla olis pituutta 160 tai alle niin se mies joka olis 170-172Cm ni et vois olla sellasen kanssa?

Jos mä olisin alle 160, niin 170 olisi siinä ja siinä voisinko olla sellaisen kanssa. Näin 170-senttisenä ei tule kysymykseenkään. Mutta mun mielipiteellä ei tosiaan ole merkitystä. Tosin sekään ei poista sitä tosiasiaa, että mieheksi 170cm on lyhyt. Jo ihan keskimääräisen miehen pituuden mukaan.

Onhan se 170-172 cm vähän lyhyt keskiverto miehen pituuteen verrattuna, mutta omassa suhteessa asia ei haittaa pätkän vertaa. Ite 162cm ja ukko 172cm ja mun mielestä ihan hyvä pituusero. :) En kans itseäni lyhyemmän kanssa vois kuvitella olvani, mutta en vaadi mitään 20-30cm pituus eroakaan. Eipä tartte kurotella kun haluaa pussata. ;D

On kyllä lyhyt. Mun mies on 186cm ja skrode ;) Ei todellakaan mikään rimpula, muttei myöskään sellanen kuvottava kehonrakentaja-öykkäröijä. Tosi miehekäs ja nami ;) Ja ite oon 162cm.

Yhteistyössä