Kuinka usein vaihdatte kylpypyyhkeet puhtaisiin?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En tiedä, heittelen niitä aina muun pyykin joukkoon kun mahtuu, vuorotellen kaikkia.
Samoin käsipyyhkeitä ja lisäksi vaihdan ne vessanpesun yhteydessä.
Ei ole mitään tarkkaa rytmiä, aina tiistaisin tai viikon välein.

"vieras"
Kerran viikossa kylpypyyhkeet ja 2-3 päivän välein käsipyyhkeet, ellei enemmänkin likaannu. Vauvan pyllypyyhkeen ja kasvo-käsi-pyyhkeen vaihdan 1-2 päivän välein, tietty heti pyykkiin jos likaantuu.

..
Aika vaihtelevasti. Ehkä keskimäärin viikon välein. Oman pyyhkeeni vaihdan kun tuntuu, että pitäisi. 1-2 viikon välein. Puhtaana mä siihen kuivaan, en näe mitään järkeä joka suihkun jälkeen pestä. Kuulostaa aikamoiselta tuhlaukselta, jollei sitten just mahdu pyyhe mukaan kun muut pyykit on jo koneessa.

"vieras"
Kylpypyyhkeet vaihtelevasti, keskimäärin varmaan kerran-pari viikossa. Riippuu ihan siitä, millaista pyykkiä on menossa koneeseen, laitan kerran käytetyn kylpypyyhkeen pesuun jos olen laittamassa muitakin pyyhkeitä, lakanoita ja rättejä koneeseen ja koneessa on vielä vähän tilaa.

Käsipyyhkeet vaihdan tarpeen mukaan, 1-3 päivän välein.

"..."
Noin kerran viikossa. Ennen laitoin kylpypyyhkeet kerran käytön jälkeen pyykkiin, mutta lopetin kun huomasin sen olevan ihan järjetöntä ja pyykkikasat oli järkyttävät.

"vieras"
No nyt mä ymmärrän miksi täällä niin usein törmää valitukseen miten pyykkiä kertyy niin hirveästi päivittäin!
Ei niitä pyyhkeitä tarvitse kerran käytön jälkeen pestä, uskomatonta tuhlausta, oikeesti!

Yhteistyössä