Ohjeita maahanmuuttajille!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26375963]Ootko varma että ovat somaleita, eivätkä esim. kenialaisia, keiden työttömyysaste on paljon pienempi?[/QUOTE]

Somaleita ovat, tai ainakin puhuvat somalien kanssa omaa kieltään. Ja jotenkin somalit mun mielestä tunnistaa, ovat piirteiltään eri näköisiä kuin monet muut afrikkalaiset.

Pakko kyllä todeta, että jokaista somalibussikuskia kohden istuu kyydissä 3-5 somalia, jotka eivät taatusti ole töissä...Kotirouvia lienee paljon, nuorisossa varmaan koululaisia/opiskelijoita, vanhukset on toki jo eläkeiässä, mutta ei sekään selitä pientä työssäkäyntiprosenttia. Minkä ikäistä mahtaa Suomen somaliväestö olla, onkohan siitä jotain tilastoa (ts. miten iso osa heistä on työikäisiä, ja miten iso osa tästä työikäisistä on töissä)?

"vieras"
[QUOTE="pop";26375995]Pitäis tehdä tällänen vastaava teille täystorville mauttomille kiihkotolloille, niin tajuaisitte ryömiä takaisin niihin sisäsiittoisiin juntteihin koloihinne joista olette vahingossa joutuneet tavallisen, sivistyneen, ajattelevan ja koulutetun suomen kansan joukkoon.[/QUOTE]

Myös natsit olivat yhtä suvaitsevaisia toisia kohtaan kun sinä. :) Toisinajattelijat pois, vain sinä ja sinun mielipiteesi suvaitaan. :flower:

ps: kukaan ei ap viestissä vaatinut maahanmuuttajia pois, tai koloihinsa tai vastaavaa. Eikä siinä ollut edes rasismia (= rotusorto). Jostain syystä se vaan näytti suhun kolahtavan. :D

"vieras"
Somaleita ovat, tai ainakin puhuvat somalien kanssa omaa kieltään. Ja jotenkin somalit mun mielestä tunnistaa, ovat piirteiltään eri näköisiä kuin monet muut afrikkalaiset.

Pakko kyllä todeta, että jokaista somalibussikuskia kohden istuu kyydissä 3-5 somalia, jotka eivät taatusti ole töissä...Kotirouvia lienee paljon, nuorisossa varmaan koululaisia/opiskelijoita, vanhukset on toki jo eläkeiässä, mutta ei sekään selitä pientä työssäkäyntiprosenttia. Minkä ikäistä mahtaa Suomen somaliväestö olla, onkohan siitä jotain tilastoa (ts. miten iso osa heistä on työikäisiä, ja miten iso osa tästä työikäisistä on töissä)?
No kovasti ainakin lisääntyvät, eli luulisi olevan parhaassa työiässä. :D

Mä en mielestäni ole yhtään rasisti, tai sisäsiittoinen tollokaan :D, mutta olen silti sitä mieltä, että tietyt asiat on ihan viturallaan, siis Suomen maahanmuuttopolitiikkaan liittyen.

Tiettyjä sääntöjä pitää osata noudattaa, jos tänne tulee ja täällä haluaa elää. Monenlaista tapaa tähän maahan mahtuu, eikä omasta kulttuurista tarvitse luopua, mutta kun esim. somali-isä alkaa urputtamaan että hän ei halua tyttölapsensa joutuvan leikkimään poikien kanssa päiväkodissa, eikä suostu siihen että lapsi riisuu päällysvaatteensa pois päiväunille mennessään, eikä halua että pojat näyttäytyy alusvaatteisillaan hänen tyttönsä edessä koska se ei sovi heidän kulttuuriinsa, niin tekisi mieli sanoa rumasti ja muistuttaa että missä kulttuurissa sitä nyt mahdetaankaan olla. En tosin ole ollut itse kuulemassa tätä, mutta kuulin hyvin luotettavasta lähteestä asian.

"vieras"
En minä ole sanonut suomalaisten olevan työtä vieroksuvaa kansaa, älä sellaista väitä...olen vain todennut, että ei työ ole jokaisen meikäläisen (eli suomalaisen) ilo ja autuus.

Myös maahanmuuttaja voi olla, ja onkin usein veronmaksaja, sitäkään ei sovi unohtaa. Tämän aloituksen ohjeiden alussa lukee että "Varmista myös, että olet tulossa Suomeen yksilönä". Miksi, jos Suomessa maahanmuuttajaa ei kuitenkaan ajatella yksilönä, vaan niputetaan suureen mamumassaan, joka vain kuluttaa veronmaksajien rahoja?
Ihaks totta työ ei ole jokaisen suomalaisen ilo ja autuus, tää oli han uutta tietoa.:xmas:

Maahanmuuttaja maksaa yleensä veronsa tulonsiirroista tai julkisen sektorin palkoista, eli heidän verosa eivät kartuta yhteistä kassaa.

"vieras"
Mä en mielestäni ole yhtään rasisti, tai sisäsiittoinen tollokaan :D, mutta olen silti sitä mieltä, että tietyt asiat on ihan viturallaan, siis Suomen maahanmuuttopolitiikkaan liittyen.

Tiettyjä sääntöjä pitää osata noudattaa, jos tänne tulee ja täällä haluaa elää. Monenlaista tapaa tähän maahan mahtuu, eikä omasta kulttuurista tarvitse luopua, mutta kun esim. somali-isä alkaa urputtamaan että hän ei halua tyttölapsensa joutuvan leikkimään poikien kanssa päiväkodissa, eikä suostu siihen että lapsi riisuu päällysvaatteensa pois päiväunille mennessään, eikä halua että pojat näyttäytyy alusvaatteisillaan hänen tyttönsä edessä koska se ei sovi heidän kulttuuriinsa, niin tekisi mieli sanoa rumasti ja muistuttaa että missä kulttuurissa sitä nyt mahdetaankaan olla. En tosin ole ollut itse kuulemassa tätä, mutta kuulin hyvin luotettavasta lähteestä asian.
:flower:

Näinhän se on. Tätä monet yrittävät tolkuttaa, mutta minkäännäköinen keskustelu ei onnistu, kun kukkahattupuoli alkaa vauhkoamaan rasismista.

Myös kulttuurien huonoista puolista pitää saada puhua, kuten somalien työttömyydestä, lasten silpomisista, 20 vuotta jatkuneesta sisällissodasta, kiihkoislamin vaarasta. Ja myös siitä, että Suomi tulee romahtamaan jos humanitäärinen maahanmuutto jatkuu tällä kaavalla.

"Jonne"
Tämä oli ihan virkistävä avaus tähän poliittisesti korrektiin paskanjauhamisen sekaan. Jotkut sanovat hieman rajumminkin kuten kanadalainen muslimijohtaja joka kyllästyi muslimien jatkuvaan kitinään ja erivapauksien vaatimiseen eli:

"I'd tell them, this is Canada, and in Canada, we teach music and physical education in our schools. If you don't like it, leave. If you want to live under sharia law, go back to the hellhole country you came from or go to another HELLHOLE country that lives under sharia law," said Kanwar, who is a professor emeritus of sociology at Mount Royal University in Calgary.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26376148]
Maahanmuuttaja maksaa yleensä veronsa tulonsiirroista tai julkisen sektorin palkoista, eli heidän verosa eivät kartuta yhteistä kassaa.[/QUOTE]

Pistähän jotain tämän väitteen tueksi. Minä tunnen paljon maahanmuuttajia. Heistä suuri osa työllistää itsensä yrittäjinä ja suuri osa on yksityisellä sektorilla töissä.

[QUOTE="vieras";26376148]
Maahanmuuttaja maksaa yleensä veronsa tulonsiirroista tai julkisen sektorin palkoista, eli heidän verosa eivät kartuta yhteistä kassaa.[/QUOTE]
Aina sama virsi :D. Joka ikinen kerta, vuodesta toiseen, näissä ketjuissa.

Onko sulla lähdettä tuolle väitteellesi siitä, että maahanmuuttaja on yleensä julkisella sektorilla töissä? Voi ollakin, en väitä vastaan, mutta oma kokemukseni on täysin päinvastainen.

No, yksityisellä sektorillakin on kuitenkin maahanmuuttajia töissä, ja julkisella sektorilla suomalaisia. Mä en tee eroa sen suhteen, mikä sektori palkan maksaa, koska kaikkia työssäkäyviä kuitenkin tarvitaan pyörittämässä tätä yhteiskuntaa. Kunhan käy töissä, niin hyvä. Jos lusmuaa kotona, ei hyvä.

Sitä taas en laske veronmaksamiseksi, että maksetaan veroja sosiaalietuuksista. Ajatuskin naurattaa, vaikka toki niistäkin veroja peritään. En aina kyllä ymmärrä miksi, koska sehän vain lisää papereiden pyörittelyä, toisin sanoen kustannuksia esim. Kelassa.

"vieras1"
[QUOTE="vieras";26376205]Pistähän jotain tämän väitteen tueksi. Minä tunnen paljon maahanmuuttajia. Heistä suuri osa työllistää itsensä yrittäjinä ja suuri osa on yksityisellä sektorilla töissä.[/QUOTE]

Olette molemmat väärässä. Eri maahanmuuttajaryhmät työllistyvät eri lailla. Somalit ovat häntäpäässä, kun taas esim. turkkilaiset ovat erittäin yritteliästä kansaa (ainakin jos katsoo kepsu/pizzapaikkojen määrää) :D

Eli pitäisi katsoa ketä tänne päästetään, tehdä arvioita miten hyvin eri ryhmät integroituvat ja tulevat yhteiskunnalle tuottaviksi jäseniksi. Mutta tätähän ei saa tehdä, koska rasismi/syrjintä/ennakkoluulot/yleistys/wtf..

"pop"
[QUOTE="vieras";26376066]Myös natsit olivat yhtä suvaitsevaisia toisia kohtaan kun sinä. :) Toisinajattelijat pois, vain sinä ja sinun mielipiteesi suvaitaan. :flower:

ps: kukaan ei ap viestissä vaatinut maahanmuuttajia pois, tai koloihinsa tai vastaavaa. Eikä siinä ollut edes rasismia (= rotusorto). Jostain syystä se vaan näytti suhun kolahtavan. :D[/QUOTE]

Ei rasismia? Katsopas uudelleen rasismin nykyaikainen, hieman natsien ajoista päivitetty määritelmä. Ja sitähän tuossa piisaa.

Ja minä vaadin että moiset idiootit ryömisivät takaisin koloihinsa, totta helvetissä on asioita mitä en suvaitse, tässä niistä yksi eli huumorin hyvin heppoiseen kaapuun verhottu stereotypioiden ja ennakkoluulojen vajaaälyinen ilotulitulitus.

Ja juu, kolahtaa kyllä, näin itse kaksinkertaisena maahanmuuttajana (paluumuuttoja laskematta) se kettumaisin rasismi ei suinkaan ole sitä äärimmäistä jonka voi jättää omaan arvoonsa, vaan tätä "hyväntahtoista" ivaa, jota ei toki siedetä sitten kun kolahtaa omaan nilkkaan (kuten vaikkapa Uuden-Seelannin parlamentissa sattunut taannoinen esimerkki osoittaa).

"vieras"
[QUOTE="vieras1";26376256]Olette molemmat väärässä. Eri maahanmuuttajaryhmät työllistyvät eri lailla. Somalit ovat häntäpäässä, kun taas esim. turkkilaiset ovat erittäin yritteliästä kansaa (ainakin jos katsoo kepsu/pizzapaikkojen määrää) :D

[/QUOTE]

No kyllä kai minä sen tiedän, ja varmaan tietävät kaikki muutkin, että eri maahanmuuttajaryhmät työllistyvät eri lailla. Tässä puhuttiinkin nyt tilastoista, keskiarvoista. Jos sanotaan, että maahanmuuttajat työllistyvät pääasiassa julkiselle sektorille, silloin puhutaan kaikkien maahanmuuttajien tilastollisista keskiarvoista.

"pop"

Toki, olen ihan samaa mieltä, että pitkälti on mentävä maassa maan tavalla. Asia on asiaa, paska on paskaa vaikka siellä olisikin ulosteen seassa joku totuuden jyvänen.

Mitä ja miten sanotaan on kummatkin päin helvettiä aloituksessa. Ei siinä puhuta sopeutumisesta, kunnioituksesta tms. vaan ensin vedetään kaikki suomalaiset yhteen porukkaan, mamut toiseen, ja melkosen selväksi tehdään että tämän toisen porukan tavat on paitsi barbaarisia, perustelemattomia, julmia ja typeriä, myös likaisia ja yleisesti halveksuttavia. Ja tämä taas on kaikilta osin paskaa, ja paskasti esitetty.

"vieras1"
[QUOTE="pop";26376335]Ei rasismia? Katsopas uudelleen rasismin nykyaikainen, hieman natsien ajoista päivitetty määritelmä. Ja sitähän tuossa piisaa.

Ja minä vaadin että moiset idiootit ryömisivät takaisin koloihinsa, totta helvetissä on asioita mitä en suvaitse, tässä niistä yksi eli huumorin hyvin heppoiseen kaapuun verhottu stereotypioiden ja ennakkoluulojen vajaaälyinen ilotulitulitus.

Ja juu, kolahtaa kyllä, näin itse kaksinkertaisena maahanmuuttajana (paluumuuttoja laskematta) se kettumaisin rasismi ei suinkaan ole sitä äärimmäistä jonka voi jättää omaan arvoonsa, vaan tätä "hyväntahtoista" ivaa, jota ei toki siedetä sitten kun kolahtaa omaan nilkkaan (kuten vaikkapa Uuden-Seelannin parlamentissa sattunut taannoinen esimerkki osoittaa).[/QUOTE]

No katsoin wikistä, enkä edelleenkään näe rasismia ap tekstissä. Vain kärjistettyä tekstiä, missä on paljon hyviä pointteja. Sinä tässä suurin rasisti olet.

Niin, ja arvaa ketkä loukkaantuivat Uuden Seelannin jutusta? Ne samat ammattiloukkaantujat, kuten sinä. Emme me tavalliset ihmiset. :D

Kuka ensimmäisenä haukkui tässä ketjussa ihmisryhmää erilaisilla nimitykisillä?

Kuka haluaa tässä ketjussa viedä tietyn ihmisryhmän "koloon" (=tarkoitatko keskitysleiriä?)

Kuka tässä ketjussa ei osaa perustella mielipiteitään, vaan haukkuu ja solvaa?

Kuka tässä ketjussa siis on eniten suvaitsematon natsi?

"Jonne"
[QUOTE="pop";26376335]Ei rasismia? Katsopas uudelleen rasismin nykyaikainen, hieman natsien ajoista päivitetty määritelmä. Ja sitähän tuossa piisaa.

Ja juu, kolahtaa kyllä, näin itse kaksinkertaisena maahanmuuttajana (paluumuuttoja laskematta) se kettumaisin rasismi ei suinkaan ole sitä äärimmäistä jonka voi jättää omaan arvoonsa, vaan tätä "hyväntahtoista" ivaa, jota ei toki siedetä sitten kun kolahtaa omaan nilkkaan (kuten vaikkapa Uuden-Seelannin parlamentissa sattunut taannoinen esimerkki osoittaa).[/QUOTE]

Ei Uuden-Seelannin tapaus loukannut tai kiinnostanu ketään suomalaista. Median keinotekoisesti luoma kohu. Ihmiset pitivät koko juttuja ja kohua lähinnä outona.

"vieras1"
[QUOTE="pop";26376402]Toki, olen ihan samaa mieltä, että pitkälti on mentävä maassa maan tavalla. Asia on asiaa, paska on paskaa vaikka siellä olisikin ulosteen seassa joku totuuden jyvänen.

Mitä ja miten sanotaan on kummatkin päin helvettiä aloituksessa. Ei siinä puhuta sopeutumisesta, kunnioituksesta tms. vaan ensin vedetään kaikki suomalaiset yhteen porukkaan, mamut toiseen, ja melkosen selväksi tehdään että tämän toisen porukan tavat on paitsi barbaarisia, perustelemattomia, julmia ja typeriä, myös likaisia ja yleisesti halveksuttavia. Ja tämä taas on kaikilta osin paskaa, ja paskasti esitetty.[/QUOTE]

Ai, nyt sinä diktaattorina määrität MITEN eri asiat tulee sanoa. Poliittinen korrektius ennen kaikkea, eikö? :D

Onko sinun mielestä lasten sukuelinten silvonta barbaarista?

Onko sinun mielestä yhteiskunnan rahoilla loisiminen huonoa käytöstä?

Onko sinun mielestä 20v kestänyt sisällissota julmaa, typerää ja barbaarista?

Onko sinun mielestä halveksuttavaa, että nainen ei ole jossain kulttuurissa tasa-arvoinen miehen kanssa, vaan hänen isänsä päättää jopa hänen avioliitostaan?

Saako sanoa että kulttuuri on perseestä, jos he silpovat yli 90% tyttölapsistaan?

Mutta jos asiaa ihan tosissaan ajattelee, niin kunnollinen infopaketti tänne tulijoille ja samantien aloitettava kotouttaminen olisi erittäin hyvä asia.
Samaa oon miettiny jo vuosia. Joku vihkonen jossa tiivistetysti tärkeää tietoa.
Sitä voitaisiin kääntää vaikka mille kielelle, että jokainen maahanmuuttaja saisi lukea sen omalla äidinkielellään. Ja vielä vaikka ruksi ruutuun että olen ymmärtänyt ja hyväksynyt tämän vihkosen sisällön.

Viimeksi muokattu:
"pop"
[QUOTE="vieras1";26376445]No katsoin wikistä, enkä edelleenkään näe rasismia ap tekstissä. Vain kärjistettyä tekstiä, missä on paljon hyviä pointteja. Sinä tässä suurin rasisti olet.

Niin, ja arvaa ketkä loukkaantuivat Uuden Seelannin jutusta? Ne samat ammattiloukkaantujat, kuten sinä. Emme me tavalliset ihmiset. :D

Kuka ensimmäisenä haukkui tässä ketjussa ihmisryhmää erilaisilla nimitykisillä?

Kuka haluaa tässä ketjussa viedä tietyn ihmisryhmän "koloon" (=tarkoitatko keskitysleiriä?)

Kuka tässä ketjussa ei osaa perustella mielipiteitään, vaan haukkuu ja solvaa?

Kuka tässä ketjussa siis on eniten suvaitsematon natsi?[/QUOTE]

Nimitykset toki ovatkin paljon pahempi vaihtoehto, kuin huvikseen-tappajiksi, työtä laistaviksi naistenhakkaajiksi leimaaminen. Toki mieluummin että minuakin joku pitäisi tuollaisena, kuin että vaikka ihan junttina? Minkä tason torvi oikein olet?

Ja juu, koloihinsa saisivat mennäkin ja lakata oksentamasta tänne nettiin nimimerkin suojissa kaikkia sielunsasopukoiden ällöttävimpiä tuotteita. Kolo on jokseenkin eri kuin keskitysleiri, vähän kuin vaikkpa huulipuna ja talomaali, tai vesipisara ja valtameri, mutta tälläiset nyanssit tuntuvat sinulta menevän ohi tuossa mamu keskutelussakin.

Ja kyllä sitä sopii mielipiteensä ilmaista. Eipä oikein tunnu nyt viehättävän sinua samaan laatikkoon laittaminen, vaikka niin helposti sen hyväksyt mamuista, kumma juttu.

"pop"
[QUOTE="vieras1";26376489]Ai, nyt sinä diktaattorina määrität MITEN eri asiat tulee sanoa. Poliittinen korrektius ennen kaikkea, eikö? :D

Onko sinun mielestä lasten sukuelinten silvonta barbaarista?

Onko sinun mielestä yhteiskunnan rahoilla loisiminen huonoa käytöstä?

Onko sinun mielestä 20v kestänyt sisällissota julmaa, typerää ja barbaarista?

Onko sinun mielestä halveksuttavaa, että nainen ei ole jossain kulttuurissa tasa-arvoinen miehen kanssa, vaan hänen isänsä päättää jopa hänen avioliitostaan?

Saako sanoa että kulttuuri on perseestä, jos he silpovat yli 90% tyttölapsistaan?[/QUOTE]

Olen ihan samaa mieltä useimmista noista asioista, en vain ole samaa mieltä siitä että mamut ryhmänä edustavat näitä asioita.

Poliittinen korrektius, mahdatkohan ihan edes ymmärtää mitä se tarkoittaa? Itse vaahtoat hyvistä tavoista, ja sitähän tuo on näin maallikonkin tasolla. Ja kyllä, olen "poliittisesti korrekti" myös muista kuin mamuista, en kutsu ystäviäni ämmiksi, huoriksi tai läskeiksi heidän piirteistään huolimatta, en kutsu lastani kakaraksi, en kutsu vähä-alyisiä ihmisiä arkielämässä idiooteiksi, tai vastaa hyvänpäiväntoivotukseen että vittuako se sulle kuuluu... on varmaan upeeta olla olematta yhtään poliittisesti korreksti, vetää viivat yllä käytetyllä tavalla suoriksi, yleistää kaikki kun siltä nyt sattuu tuntumaan ja viitata kintaalla sille ketä se mahtaa loukata.

Jos otan saman linjan kuin aloitus vaikkapa imettämättömistä äideistä, kävisivät täällä te "huumorintajuiset" hatuttomat tädit minun kimppuuni, kun kirjoittelisin, että lasta sitten ei saa lyödä, eikä sille kuulu syöttää roskaruokaa, vaipatkin tarvis vaihtaa ja äitien tupakanpoltto ei ole hyvästä. Kävisitte kimppuun, koska tekisin sen oletuksen, että kaikki äidit jotka eivät imetä automaattisesti omaavat tälläiset lastenhoitopiirteet, ja se nyt olisi varsin tyhmää, vaikka kuinka tutkimus osoittaisi että imettämättömissä perheissä on enemmän väkivaltaa, tupakointia, huonompi ruokavalio jne. Ja tätä te teette parhaillaan mamuille, ja se on perkeleen loukkaavaa.

Toki ongelmista voi ja pitää puhua, mutta ei tuohon sävyyn.

"vieras1"
[QUOTE="pop";26376792]Nimitykset toki ovatkin paljon pahempi vaihtoehto, kuin huvikseen-tappajiksi, työtä laistaviksi naistenhakkaajiksi leimaaminen. Toki mieluummin että minuakin joku pitäisi tuollaisena, kuin että vaikka ihan junttina? Minkä tason torvi oikein olet?

Ja juu, koloihinsa saisivat mennäkin ja lakata oksentamasta tänne nettiin nimimerkin suojissa kaikkia sielunsasopukoiden ällöttävimpiä tuotteita. Kolo on jokseenkin eri kuin keskitysleiri, vähän kuin vaikkpa huulipuna ja talomaali, tai vesipisara ja valtameri, mutta tälläiset nyanssit tuntuvat sinulta menevän ohi tuossa mamu keskutelussakin.

Ja kyllä sitä sopii mielipiteensä ilmaista. Eipä oikein tunnu nyt viehättävän sinua samaan laatikkoon laittaminen, vaikka niin helposti sen hyväksyt mamuista, kumma juttu.[/QUOTE]

Kai myös loukkaannut suomalainen-ruotsalainen-norjalainen vitseistä? Nehän lokeroivat ja yleistävät ihmisryhmiä, suoranaista rasismia!

Miltä tuntuu olla natsi? Miksi et voi vastata kysymyksiin? Hyväksytkö lasten silvonnan?
Vittuako valitat nimimerkistä, tuskin sun oikea nimi on POP? :D

"vieras1"
[QUOTE="pop";26376838] en kutsu ystäviäni ämmiksi, huoriksi tai läskeiksi heidän piirteistään huolimatta, en kutsu lastani kakaraksi, en kutsu vähä-alyisiä ihmisiä arkielämässä idiooteiksi, tai vastaa hyvänpäiväntoivotukseen että vittuako se sulle kuuluu..

Toki ongelmista voi ja pitää puhua, mutta ei tuohon sävyyn.[/QUOTE]

Eikö tämä netti ole siis sinulle arkielämää? Ajatteletko että ap menee mamulle selittämään livenä tuota litanjaa? Vai olisiko vaan kyseessä aloitus, mikä provosoi ihmisiä keskustelemaan aiheesta?

Mihin sävyyn arvon rouva sitten haluaa asiasta keskustella? Mikä sinulle kelpaa? Toisten haukkuminen tyhmiksi idiooteiksi vääränlaisten aloitusten takia? Sun tavallahan me mahtava keskustelu saadaan aikaiseksi. Onneksi esimerkillisesti osaat sen meille idiooteille (ketkä joutavat "koloon") näyttää. :flower:

"pop"
[QUOTE="vieras1";26376839]Kai myös loukkaannut suomalainen-ruotsalainen-norjalainen vitseistä? Nehän lokeroivat ja yleistävät ihmisryhmiä, suoranaista rasismia!

Miltä tuntuu olla natsi? Miksi et voi vastata kysymyksiin? Hyväksytkö lasten silvonnan?
Vittuako valitat nimimerkistä, tuskin sun oikea nimi on POP? :D[/QUOTE]

Ja jälleen vedät viivat suoriksi. On inan eri asia pilkata muutenkin yleisen ennakkoluulon ja toisarvoisuuden kanssa elävää ihmisryhmää, kuin yleisesti hyväksyttyä valtaväestöä. Skandinaavit ovat täällä Suomessa yleisesti arvostettuja. Tästä kertoo jo se, että et tuskin itsekään lasket mamujen joukkoon (jotka silpovat lapsensa, hakkaavat vaimonsa jne.) näitä pohjoismaisia maahamuuttajia.
Vitsit ovat myös toisenlaisia, norjalaisia harvoin väitetään tappajiksi, raiskaajiksi, naistenhakkaajiksi jne. Vedät yhtäkuinmerkkejä täysin eri asioiden väliin, tietysti maailma ON simppelimpi kun sitä noin katsoo...

Yhteistyössä