Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26374545:aapeen tyyppisille ihmisille on nimikin.
se-joka-kaivaa-verta-nenästään.
Sä tiedätkin taaperoimetyksestä kaiken, ja imetyksestä yleensä. Kokemuksestahan puhut, etkä suinkaan ninatt;n vauhkoomisestaSe ei ole mielipideasia, onko yhdessä saunominen tai taaperoimetys luonnotonta. Luonnoton on minusta yhtä kuin biologian vastaista. Luonnottomuuskaan ei ole aina huono asia, esim. nykylääketiede on luonnotonta, mutta monessa mielessä hyväksi ihmisille. Outona kukin voi pitää mitä haluaa, etenkin omalta kohdaltaan. SE on mielipideasia. Sairasta tai luonnotonta perheen kesken saunominen ei ole.
Kuka tahansa sun ikäinen ei notku lapsettomana kaksplus-palstalla monta vuotta kommentoimassa asioita, joista ei ole minkäänlaista kokemusta.Pian 23v. Asun omassa asunnossa, opiskelen kolmatta vuotta yliopistossa, teen osa-aikaisesti töitä jne. Olen siis aivan kuin kuka tahansa tämän ikäinen. Missä pullossa ihmiset on kasvaneet, jos vanhempien kanssa saunovaa kuvitellaan jotenkin jälkeenjääneeksi? :O
Olet 13v asti notkunut mammapalstoilla, ja se on outoa. Mutta varmaan vuosien mammapalstailu on tehnyt susta omasta mielestä ainakin pätevän puhumaan asioista, mistä et mitään tiedä. Saatkohan tähänkin yhteyteen ton saunomisen ympättyä?Pian 23v. Asun omassa asunnossa, opiskelen kolmatta vuotta yliopistossa, teen osa-aikaisesti töitä jne. Olen siis aivan kuin kuka tahansa tämän ikäinen. Missä pullossa ihmiset on kasvaneet, jos vanhempien kanssa saunovaa kuvitellaan jotenkin jälkeenjääneeksi? :O
Kyllä se on vähintäänkin omituista. Omituisempaa on se, että jatkaa sitä käytöstä 7 vuotta putkeen, eikä itsellä ole vieläkään lasta. Eli keskustelee lapsesta 7 vuotta tuntemattomien ihmisten kanssa ja luulee olevansa pätevä antamaan neuvoja kasvatusasioissa, se on omituista.Sinun aikuisena ihmisenä luulisi käsittävän, että maailmaan mahtuu erilaisia ihmisiä ja mieltymyksiä eikä se heti tarkoita, että siinä olisi jotain outoa tai huolestuttavaa, jos teini-ikäinen keskustelee ennemmin Kaksplus-palstalla kuin notkuu kaiket viikot ryyppäämässä. 16-vuotiaana aloitin palstailun. Ei ole millään tavalla omituista, että sen ikäinen on lapsirakas ja tykkää keskustella lastenkasvatusasioista tai yleisesti maailmanmenosta. Ainakaan negatiivisessa mielessä.
Äläs yritä nuoleskella mun ahteria.Mä olen muuten Lunis huolissani susta, ootko sä kipeä? :O Susta on tullu jotenkin pehmompi ja asiallisempi lähiaikoina. :O
Päinvastoin, mä pilaan sun pahis-imagon.Äläs yritä nuoleskella mun ahteria.
Muistan vaan että sait kakkaa paljon niskaan silloin, mutta päätit silti jatkaa täällä. Mikä oli tosin hienoa ettet antanut kiusaajille periksi.Sinun aikuisena ihmisenä luulisi käsittävän, että maailmaan mahtuu erilaisia ihmisiä ja mieltymyksiä eikä se heti tarkoita, että siinä olisi jotain outoa tai huolestuttavaa, jos teini-ikäinen keskustelee ennemmin Kaksplus-palstalla kuin notkuu kaiket viikot ryyppäämässä. 16-vuotiaana aloitin palstailun. Ei ole millään tavalla omituista, että sen ikäinen on lapsirakas ja tykkää keskustella lastenkasvatusasioista tai yleisesti maailmanmenosta. Ainakaan negatiivisessa mielessä.