Autoin humalaista hädässä ja sain palkaksi oksennukset autooni

Meikäpoika totesi tänään, että auttavan käteen ei jää luu, vaan käsiin ja autoon oksennusta.
Niin siis, sitten se tarina.
Kauppareissulta palatessani huomasin paikallisella terassilla tutun, joka näytti olevan jo niin huppelissa, että häntä talutettiin sieltä ulos. Pysähdyin sitten "ystävä hädässä tunnetaan" -periaatteella ja tarjouduin, että voin heittää hänet kotiin.
Päästiin ihan hyvin matkaan ja ajattelin jo, että alkaa vähän selvetä, kun jutut olivat ihan suht normaaleja - kunnes sitten se tapahtui.
Eli siis aloin huomata, että nyt kaveri yökkää ihan justiin ja polkaisin jarrut pohjaan ja avasin vänkärin puolen ikkunan oman puoleni lasinnostimesta samalla huutaen "Oksenna nyt saatana sinne pihalle!", mutta tämän jätkän humalaisissa aivoissa ilmeisesti tulkinta tarkoitti päinvastaista ja niinpä kaverini laattasi suoraan siihen vaihdekepin ja jalkatilan välimaastoon, autoon sisälle.
Ja mun käteni oli tietenkin siinä vaihdekepin päällä ja käsi sai mukavan yrjösateen...
Loppumatka ja paluumatka sitten kaikki ikkunat auki semmosta reipasta satasta - mun tuurilla huomenna joku kasvohermohalvaus...
Sain kaverin sentään kunnialla kotiin.
Ja oli vielä vaimon auto, kyllä kiiteltiin, kun kotiin pääsin.
Siispä, mitä tästä opimme - älä ota humalaista kaveria kyytiin!

• Tykkää
Reactions: Kumipuu
"Hemmo"
Itse arvostaisin tuollaista toimintaa tosi paljon. Jos muistaisin että joku olisi jeesannut, niin varmasti kiittäisin ja pisteet nousisivat minun silmissä.

Mahtavaa välittämistä, lisää tälläistä. Pidetään toisistamme huolta. Ikävä hommahan toi laattaaminen toki on :D

IhanaValo
No kaveri varmaan maksaa auton siivoomisen? Hienoa että joku jaksaa huolehtia lähimmäisestä ja auttaa "hädässäolevaa", uskon että silti vatutti tuo ykääminen.

[QUOTE="Hemmo";26369107]Itse arvostaisin tuollaista toimintaa tosi paljon. Jos muistaisin että joku olisi jeesannut, niin varmasti kiittäisin ja pisteet nousisivat minun silmissä.

Mahtavaa välittämistä, lisää tälläistä. Pidetään toisistamme huolta. Ikävä hommahan toi laattaaminen toki on :D[/QUOTE]

No joo, saa kyllä luvan huomenna arvostaa, kun soitan aamulla kahdeksalta töihin mennessä. :D
Ja kyllä, ikävää hommaa on se laattaaminenkin, mutta vielä ikävämpää tyhjätä "vieraan" ihmisen yrjöjä auton lattialta ja pestä niitä matoilta...

No kaveri varmaan maksaa auton siivoomisen? Hienoa että joku jaksaa huolehtia lähimmäisestä ja auttaa "hädässäolevaa", uskon että silti vatutti tuo ykääminen.
Hinkkasin sen itse aika puhtaaksi, katson, haiseeko vielä aamulla. Jos haisee, sitten menee ammattipesulaan ja kaveri saa luvan maksaa laskun.
En viitsinyt niitä yrjöjä sinne penkillä jättää, vaikka kaveri joutuisi laskun maksamaankin - ei tee varmaankaan penkin nahkapinnalle kovin hyvää, jos siellä yrjöt muhii yön yli. :D

"vieras"
Tee etikkasta ja vedestä laiha seos ja sumuta sitä penkeille. Hajun pitäis sillä lähtä.
Meillä oksenti koira autoon. Mut onneksi bussin takaosaan,et oli helppo siivota mutta se haju oli kammottava.

Minä. Mutta olisiko sitten ollut parempi jättää virumaan siihen terassin pihaan, tai tiedä minne olisi lähtenyt haahuilemaan ja päätynyt ties mihkä koskeen...
Tosin sinä tykkäät muutenkin esittää ketjuissani aina vaihtoehtoisia näkökulmia, ehkä tämä sitten on esimerkki sellaisesta.
Älä sitten narise yhdestä oksennuksesta. Ole mies!

Kyllä tykkään, se on elämä, joka opettaa.

Älä sitten narise yhdestä oksennuksesta. Ole mies!

Kyllä tykkään, se on elämä, joka opettaa.
Onko mun ketjuja ihan pakko avata, jos ne sua noin kovasti ärsyttävät?
Ja minä tiedän olevani mies ilmankin, että palstalla siitä muistutetaan. ;)

Olisit tilannut sille känniselle taksin.
Jälkiviisautena ehkä olisi kannattanutkin.
Tosin, tuskinpa sillä sitä olisi ollut rahaa maksaa, tai ollut niin tolkuissaan, että mitään olisi tajunnut maksaakaan...

"vieras"
Kiva kun välitit. Mutta voi yök! Mun auto olisi lainehtinut ton episodin jälkeen, oksu on aika lailla maailman ykköskamalien asioiden kärkipäässä...

Toivottavati kaveri on huomenissa selvinpäin, eikä rapajuoppo. Toivottavasti kaveri tajuaa itse hoitaa ton korvauspuolen varaamalla ajan pesuun!

[QUOTE="vieras";26369696]Kiva kun välitit. Mutta voi yök! Mun auto olisi lainehtinut ton episodin jälkeen, oksu on aika lailla maailman ykköskamalien asioiden kärkipäässä...

Toivottavati kaveri on huomenissa selvinpäin, eikä rapajuoppo. Toivottavasti kaveri tajuaa itse hoitaa ton korvauspuolen varaamalla ajan pesuun![/QUOTE]

Melkeinpä teki mieli avata ovi ja päästää painepesurilla sisälle, maltoin kuitenkin mieleni. :D
Juu, ei ole rapajuoppo, ja kyllä on huomenna selvinpäin - ellei ole nyt sitten ihan hiljan alkanut juopottelemaan oikein urakalla.
Eiköhän se "hienovaraisella" vihjailulla ymmärrä sen hoitaa, mikäli autoon nyt vielä jää jotain siivottavaa.

Yhteistyössä