Autoin humalaista hädässä ja sain palkaksi oksennukset autooni

[QUOTE="vieras";26369732]Ole tyytyväinen, ettei pahempaa tavaraa löydy autosta. Näinkin on monelle käynyt :D.

Miten muuten siinä autonkorjaamisepisodissa kävi sen sekopääpojan kanssa?[/QUOTE]

No paskaläjä tästä nyt vielä puuttuisi. .D
Ai niin, se sekopää-äijä - melkein ehtinyt jo unohtaa, kun ei ole ottanut yhteyttä.
Siis sain auton lopulta sitten ihan oikean korjaamon kautta laitettua ja niiden vakuutusyhtiö maksoi sen ihan mukisematta.
Tosin vaihdoin sen auton melko pian pois sen jälkeen, mutta kuntoon se saatiin.
Muutamaan kuukauteen ei ole kuulunut mitään tuosta äijästä, mitä nyt kylällä on tullut vastaan, eikä olla kumpikaan tervehditty - toivottavasti ei tarvitte kuulla siitä enää ikinä.

Onko mun ketjuja ihan pakko avata, jos ne sua noin kovasti ärsyttävät?
Ja minä tiedän olevani mies ilmankin, että palstalla siitä muistutetaan. ;)

Jälkiviisautena ehkä olisi kannattanutkin.
Tosin, tuskinpa sillä sitä olisi ollut rahaa maksaa, tai ollut niin tolkuissaan, että mitään olisi tajunnut maksaakaan...
Sun ketjuja?

Tuolla alalaidassa lukee Otavamedia. :)

Voiettä, saat kyllä pisteet minulta! Kivasti teit, kun otit kaverin kyytiin, näinhän se kuuluu toimia :) ja tosi ikävä, että siinä kävi noin, toivottavasti ei jäänyt hajua!
Auto pesetettävänä sisäpuolelta paikallisella fixaajalla, joka pesee myös ambulansseja. Vaimo saa huomenna sen takaisin.
Ja kaverille soittelin aamulla ja oli nolona ja lupasi ilman muuta korvata aiheuttamansa oksennuksen siivouskustannukset. ;)

"Hemmo"
Auto pesetettävänä sisäpuolelta paikallisella fixaajalla, joka pesee myös ambulansseja. Vaimo saa huomenna sen takaisin.
Ja kaverille soittelin aamulla ja oli nolona ja lupasi ilman muuta korvata aiheuttamansa oksennuksen siivouskustannukset. ;)
Loppu hyvin kaikki hyvin. Ei pitäisi juoda niin helvetisti että laatta lentää, mutta sattuuhan sitä paremmissakin piireissä.

[QUOTE="Hemmo";26375449]Loppu hyvin kaikki hyvin. Ei pitäisi juoda niin helvetisti että laatta lentää, mutta sattuuhan sitä paremmissakin piireissä.[/QUOTE]

Niinpä, tai saa se laatta lentää mun puolestani, kunhan ei meikäläisten kulkuneuvoon.
No juu - ehkä juomistakin kannattaisi rajoittaa sen verran, että itsensä saa koordinoitua.
Mutta kuten sanottu, sattuuhan sitä paremmissakin piireissä...

Yhteistyössä