Määrääkö teidän miehet teitä? missään asiassa?mitö saatte tehä jne???...

  • Viestiketjun aloittaja :/:/
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
[QUOTE="huhhuh";26359301]Sun pitää salassa soittaa äidillesi?!

Herää nyt jumalauta jo siitä unestasi! Tuo EI OLE ENÄÄ millään mittapuulla normaalia!![/QUOTE]

luulee tuo sekopää et annan rahaa mun äidille ja puhun siitä paskaa...toki väitän et niin ei oo ..rahaa en anna mut paskaa puhun äidille ja se kauhusta kuuntelee...sano et pitää ottaa ero,mut vaikee lähtiä kun laitoin tähän paqskaan nimen parivuotta sitten että tää on munkin talo... lisäski lapset...3lasta on... pitäskö vaan lähtiä ostaan se tupakka aski niiin sais silläkin vähän hermoja lepyytettyä,ei ois niin hermo ja kiree enään:/
 
[QUOTE="a.p";26359325]vaikee lähtiä kun laitoin tähän paqskaan nimen parivuotta sitten että tää on munkin talo... lisäski lapset...3lasta on... [/QUOTE]
Tekosyitä.

Se on sunkin talo, juu. Sen saa myytyä.

Lapset...ööö, ei ne eroamasta estä. Aika hiton moni on eronnut, vaikka on lapsia. Ja talo.
 
"a.p"
Edelleen mietin, miten mies estää sua esim. polttamasta?

Menet ja ostat tupakkaa, ja poltat. That's it.

Ei se sua varmaan vahdi 24/7 kuitenkaan, ellei sitten ole joku työtön lusmu joka on aina kotona.

Ja eron voi tosiaan ottaa. Soitto äidille ja veljelle, selität tilanteen heille, eiköhän joku tule apuun jos on tarvis. Olit Porvoosta tai et.
juu, en oo porvoosta...tänäänkin ollu vaan niin vpäivä ku olla voi:/ kauppa kuitit kyttää mitä ostan jne..että enhän osta veljelle mitään... ite pelaa päivät xboxia ,tiuskii kun meen häiritseen kun puhuu kamujen kans.. ei mee töihin,ja ite haluan mennä syksyllä kouluun tai töihin johonkin mut ei päästä:( aivan kamalaa tämä,mut en vaan voi lähtiä,menee kaikk iraha jutut ja kaikki muuten pilalle..pakko jaksa aedes vuosi korkeintaan...
 
Mies on talon pää
Tietenkin se määrää, tyhmä kysymyskin että määräisikö mies. Tietenkin mies määrää kun miehen vastuulla koko talous on, nainen on täysin miehen armoilla heti kun muutetaan yhteen ja naisen velvollisuuteen kuuluu kodin ja lapsien hoitaminen, samoin ruuan teko jos mies ei halua itse tehdä. En ymmärrä nykyajan lutkuperseitä mitä ne kuvittelee itsestään kun hyppii miesten silmille. No onhan se nähty että äkkiä ne on siinä omassa lestissään ja miehen armoilla. :) Onneksi..
 
en nyt tajua
Alkuperäinen kirjoittaja Mies on talon pää;26359335:
Tietenkin se määrää, tyhmä kysymyskin että määräisikö mies. Tietenkin mies määrää kun miehen vastuulla koko talous on, nainen on täysin miehen armoilla heti kun muutetaan yhteen ja naisen velvollisuuteen kuuluu kodin ja lapsien hoitaminen, samoin ruuan teko jos mies ei halua itse tehdä. En ymmärrä nykyajan lutkuperseitä mitä ne kuvittelee itsestään kun hyppii miesten silmille. No onhan se nähty että äkkiä ne on siinä omassa lestissään ja miehen armoilla. :) Onneksi..
:LOL:

Menehän ipana nyt vaikka leikkimään, niin saa aikuiset täällä jutella rauhassa.
 
Millä te kaksi kotonaolevaa lyhennätte talolainaa?
Vai käteiselläkö ostitte, velattoman talon.

Siis oikeasti. Jos tämä on totta, niin mieti nyt vähän; mitä teet työttömällä miehellä, joka pelaa kaiket päivät pelikonsolia, ja vainoharhaisesti kontrolloi kaikkia sun tekemisiä ja menemisiä? Luulisi, että olisi kiire pois sen luota ja äkkiä.
 
Millä te kaksi kotonaolevaa lyhennätte talolainaa?
Vai käteiselläkö ostitte, velattoman talon.

Siis oikeasti. Jos tämä on totta, niin mieti nyt vähän; mitä teet työttömällä miehellä, joka pelaa kaiket päivät pelikonsolia, ja vainoharhaisesti kontrolloi kaikkia sun tekemisiä ja menemisiä? Luulisi, että olisi kiire pois sen luota ja äkkiä.
minua alkaa ahdistaa jo tuo lukeminen!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
a.p.
juu se saa liitonrahaa:D se kuulemma sillä elättää meijän:D sehän otti lopputilin töistä kun ei jaksanu enään:D no eikun oikeesti sai potkut,ja ihmekö tuo kokoajan sairaslomalla oli...mun sukulaislle pitää valehella et ite lähti! pitäskö vaan nyt sanoa sille että sen vuoro katsoa lapsia ja minä lähen kioskilla käymään? oikeesti mun pää räjähtää kohta:(
 
a.p.
lapset varmaan nauttii teillä. Isä pelaa ja vahtii äitiä ja äiti itkee silmät päästä. Lapset katselee tätä! Etkö pääse muka edes lasten kanssa mihinkään? Lapset näe mummoa? Enoa? mitä häh??
Me olaan tänäänkin onneksi koko päivä oltu ulkona...edes kun sitä tupakkaa sais niin pääsis aina sen 5min pois tästä ...ahistaa:( en tiiä ei vaan jaksa...tupakin poltto joo on pahasta mut on se sen arvosta etten räjähä ite riaovstu kunnolla lapsillekin:( ei olla ukon kans nukuttu edes kohta vuoteen samasa huoneesa...oisko kerran kuukaudessa pakko seksiäki siis mun puolelta mut en sitä näytä!
 
"Ccc"
juu se saa liitonrahaa:D se kuulemma sillä elättää meijän:D sehän otti lopputilin töistä kun ei jaksanu enään:D no eikun oikeesti sai potkut,ja ihmekö tuo kokoajan sairaslomalla oli...mun sukulaislle pitää valehella et ite lähti! pitäskö vaan nyt sanoa sille että sen vuoro katsoa lapsia ja minä lähen kioskilla käymään? oikeesti mun pää räjähtää kohta:(
No eipä sitä saa erottaa sloman takia. Millä eli kun oli 3kk karenssi?
 
Me olaan tänäänkin onneksi koko päivä oltu ulkona...edes kun sitä tupakkaa sais niin pääsis aina sen 5min pois tästä ...ahistaa:( en tiiä ei vaan jaksa...tupakin poltto joo on pahasta mut on se sen arvosta etten räjähä ite riaovstu kunnolla lapsillekin:( ei olla ukon kans nukuttu edes kohta vuoteen samasa huoneesa...oisko kerran kuukaudessa pakko seksiäki siis mun puolelta mut en sitä näytä!
et vvastannut siihen kysymykseen, että etkö pääse lasten kanssa mihinkään. Kai lapset mummoa ja enoa näkevät säännöllisesti?
 
Lasten kuvia en saa laittaa FB ja yks päivä sanoi ettei tykkää joskus ku mulla rinnat joskus näkyy..siis ihan tavallinen arkitoppi mulla mutta vissiin liian avonainen (ehkäku kurottaa alaspäin niin näkyiskö silloin liikaa :D..en tiiä mistä tuli.. Mut ihan määräämismielessä on siis määrännyt että kuvia ei laiteta.
 
a.p..
joo no sillon tällön näkkee enoa ja mummua ja muita sukulaisia..monesti mun pitää mennä salassa niin et sanon meneväni kauppaan esim ... no nyt se anto mulle luvan polttaa mut sano et yhtään jos poltan täs talon pihalla tai terassilla niin aikoo hakata mut:O:( et uskaltaako täs sittenkään polttaa!!!??
 
joo no sillon tällön näkkee enoa ja mummua ja muita sukulaisia..monesti mun pitää mennä salassa niin et sanon meneväni kauppaan esim ... no nyt se anto mulle luvan polttaa mut sano et yhtään jos poltan täs talon pihalla tai terassilla niin aikoo hakata mut:O:( et uskaltaako täs sittenkään polttaa!!!??
Hä :O salaako sun pitää sukulaisia nähdä, etkä saa polttaa ilman lupaa tai äijäs uhkaa hakata ?
Johan on äijä sulla. :x
Meinaatko oikeesti sietää tuollaista paskaa ?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä