Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuulemma, itse en edes ole sinne mennyt, poistaisi minut heti. Minä luulen ettei osaa keskustella eikä meillä ole yhteisiä aiheitakaan. , hän on niin huomionhakuinen itseään kohtaa.
Mitä sinä kuvittelet julkkisten työ on?? Sen koko pointti on huomion haku. Et kai kuvittele että kukaan tietää kenestäkään mitään jollei mainosta itseään? Sitä varten sinäkin tiedät kuka Janne on. Muuten et olisi täällä puhumassa hänestä. Älkää nyt viittikö valittaa siitäkin että julkkis on huomionhakuinen.
 
vierailija
Jep. Mutta kun Jannen sivuilla ei saa olla eri mieltä eikä esittää omia mielipiteitään. Jannen herkkä mieli ei kestä sitä. Jannea pitää vain mielistellä, myötäillä ja kehua, jos mielii pysyä Jannen seuraajissa jatkossakin.
Jos mies on sanonut ettei halua mitään semmosta sinne, niin miksi ette sitten vaan usko sitä? Mitä varten tätä ihmetellään kuukausia ja varmaan jo vuosia? Hän on kertonut suoraan. Ja miksi edes haluaa mennä antamaan jotain mielipiteitä kun ette ole faneja kuitenkaan. Harvoin sitä näkee jonkun muusikon sivulla ihmisten sanovan että mitäs jos laulaisit näin eikä miten laulat. Tai näyttelijän sivulla että hei sinun olisi pitänyt sanoa se repliikki eri tavalla. Järki hoi!
 
vierailija
Jep. Mutta kun Jannen sivuilla ei saa olla eri mieltä eikä esittää omia mielipiteitään. Jannen herkkä mieli ei kestä sitä. Jannea pitää vain mielistellä, myötäillä ja kehua, jos mielii pysyä Jannen seuraajissa jatkossakin.
Miksi olet hänen seuraajissa ollenkaan? Miksi haluat olla? Ei mitään tolkkua. Muuta kuin että saat ja voit valittaa kaikesta mitä hän tekee. On sullakin huvit.
 
vierailija
H
Mitä sinä kuvittelet julkkisten työ on?? Sen koko pointti on huomion haku. Et kai kuvittele että kukaan tietää kenestäkään mitään jollei mainosta itseään? Sitä varten sinäkin tiedät kuka Janne on. Muuten et olisi täällä puhumassa hänestä. Älkää nyt viittikö valittaa siitäkin että julkkis on huomionhakuinen.
Minä tiedän hänet vain onnenarvan ohjelmasta, enkä ole nimitellyt häntä koskaan. Oli kiinnostava juontaja.
 
vierailija
Juuri sitä tarkoitinkin, asiallisia keskusteluja Jannen kertomista tapahtumista eikä hyökkääviä viestejä muita keskustelijoita kohtaan.
Jaa sinun mielestä Jannen haukkuminen on asiallista ja niitä ei saa sitten kyseenalaistaa ollenkaan? Mielenkiintoista. Olet juoru keskustelupalstalla. Täällä sanotaan mitä sanotaan. Jos ei osaa ottaa sitä vastaan, pitää hankkia paksumpi nahka.
 
vierailija
En ole haukkumisesta maininnut sanaakaan. Et ymmärrä mitä tarkoitan huomaan.
Eli et siis ole nähnyt niitä kommentteja? Koska se on minun kommentin pointti että kun sanot fanit ovat hyökkääviä mutta kyllä sitä miestä pitää puolustaa kun täällä kirjoitetaan vaikka sun mitä. En ole ikinä sanonut että sinä suoraan haukut. Älä ota kaikkea itteesi.
 
vierailija
Eli et siis ole nähnyt niitä kommentteja? Koska se on minun kommentin pointti että kun sanot fanit ovat hyökkääviä mutta kyllä sitä miestä pitää puolustaa kun täällä kirjoitetaan vaikka sun mitä. En ole ikinä sanonut että sinä suoraan haukut. Älä ota kaikkea itteesi.
Miksiköhän Janne tarvii puolustuspuheita, on iso poika jo. Voihan olla puolueetonkin keskustellen. En ota itteeni mitään täältä.
 
vierailija
Miksiköhän Janne tarvii puolustuspuheita, on iso poika jo. Voihan olla puolueetonkin keskustellen. En ota itteeni mitään täältä.
Se on osa mitä fanit tekee. Ei Janne tarviikkaan mutta semmosta fanittaminen on. Ei Janne edes tiedä että hänestä kirjoitetaan täällä tai että puolustetaan. Tai jos tietää, niin ei sekään takuulla Jannenkaan elämää muuta.
 

Yhteistyössä