Annoin sitte elämäni ekaa kertaa negan huutonetissä

[QUOTE="kyselijä";26355569]miksi?[/QUOTE]

HUusin sieltä yhden tuotteen. Vakioviesti ei ollu käytössä joten siinä ilmoituksessa ei ollu tilinumeroa mille tuotetta maksaa. Laitoin samantien kyselyä asiasta, eli pyysin tilinumeron jolle maksaa huutoni. Ei oo tullu vastausta. Olen nyt kuukauden verran ootellu ja laittanu monta kertaa asiasta viestiä, tuloksetta. En kai mä nyt kuukausikaupalla voi ootella että josko saisin huutamani tuotteen, pitää alkaa etsimään toista samanlaista.
 
kuppamies
ihan asiasta annoit, se vaan on tuossa huonoa, että tuo palaute järjestelmä ei toimi.
Itsekin olen tehnyt muutaman kymmentä kauppaa ja on ollut pasjokan kaupantekijöitä, mutta en ole uskaltanut negaa antaa kellekään, koska siitä läsähtää aina kosto nega.

Tiedän että osa käyttää tätä vain hyväskeen. On helppoa uhailla kostonegalla jotain jolla on tyyliin 150 kauppaa ja kaikki kiitettäviä.
Pitäs poistaa koko systeemi.
Itse siirryin tori.fi:n asiakkaaksi, homma toimii ja kaupankäynti on oikesti tuhat kertaa nopeampaa, helpompaa ja tavara löytyy aina lähialueelta
 
ihan asiasta annoit, se vaan on tuossa huonoa, että tuo palaute järjestelmä ei toimi.
Itsekin olen tehnyt muutaman kymmentä kauppaa ja on ollut pasjokan kaupantekijöitä, mutta en ole uskaltanut negaa antaa kellekään, koska siitä läsähtää aina kosto nega.

Tiedän että osa käyttää tätä vain hyväskeen. On helppoa uhailla kostonegalla jotain jolla on tyyliin 150 kauppaa ja kaikki kiitettäviä.
Pitäs poistaa koko systeemi.
Itse siirryin tori.fi:n asiakkaaksi, homma toimii ja kaupankäynti on oikesti tuhat kertaa nopeampaa, helpompaa ja tavara löytyy aina lähialueelta
No ei voi mitään jos kostonegan laittaa. Aika hassua kyllä jos myyjän ensimmäinen yhteydenotto muhun on se että lätkäisee kostonegan :D
 
yks myyjä
Mullekin tuli kostonega, syystä että laitoin eräälle "ostajalle" negan lunastamattomasta huudosta (ei vastannut edes viesteihin joita muutaman kerkesin hänelle laittaa). Pistin ylläpidolle viestiä ja kerroin asian niinkuin se oli, ja poistivat tuon kostonegan.
Tällä kyseisellä "ostajalla" oli muitakin negapalautteita lunastamattomista huudoista, joten tunnus suljettiinkin muistaakseni samoin tein.
 
"vieras"
Mä en ole ryhtynyt kostonegoja pelkäämään. Mulla on kiittäviä palautteita jo vuosien aikana kertynyt todella paljon. Joukossa on yksi neutraali, josta näkee heti, että kirjoittajalla ei ole kaikki kotona. Sitä en ole vaivautunut edes kommentoimaan. Negatiivisia on pari ja molemmat kostona annettuja. Olen laittanut omat kommenttini, enkä usko kenenkään noiden perusteella pitävän mua huonona kaupantekijänä.
 
Rähinä-Reetta
Mullakin on hilkulla ekan negan anto, pitää nyt hetki katsoa hoituisiko asia s-postin kautta hyvässä hengessä.
Kauppatavarasta oleellinen tieto pimitettiin, enkä ole tyytyväinen ostokseeni.
 
Jos positiivisia on ja seassa yksi kaksi kostonegaa niin se ei paljon siellä hetkauta. Fiksu ihminen kun lukee negan syyn ja vasauksen siihen niin ymmärtää yskän.


Meillä mies oli ostamassa puhelinta ja kyseli kanssa myyjältä tilinumeroa useamminkin ja kun ei mitään yhteydenottoa kuulunut niin laittoi vielä viimeisen viestin,että pakko antaa nega jos et ota yhetyttä. Vastaus tuli siihen ,että " Laita vaikka kymmenen negaa"
Mies sitten sen negan laittoi ja myyjä vastasi siihen "Ihme hemmo, en ole sanonut missään vaiheessa,että en puhelinta myy, turha nega"
Ikinä ei siis sitä tilinumero antanut ja aikaa huudon loppumisesta oli menny n kuukauden
 
"mimmi"
Onkohan ihimiset jo lomilla, kun noi viestit kulkee niin hitaasti. Mulla nyt ei sentään kuukautta kulunut, mutta toista viikkoa kuitenkin meni ennen kuin sain tilinumeron. Ja maksun jälkeenkin kesti liki kaksi viikkoa ennen kun sain tuotteeni.
Nyt myös odottelen postikuluja myyjältä, onneksi ei ole vasta kun kaksi päivää huudon sulkeutumisesta :)
 

Yhteistyössä