Viikonloppuna tuli ostettua kesäkukkia, entäs te ?

Käytiin anopin kanssa taas puutarhalta ostamassa kesäkukkia, kuten joka kesä. :)
Mukaan lähti pari Uuden Guinean Liisaa, pari Samettiruusua ja 2 ruusubegoniaa.

Varmaan loppuviikosta ostan viellä jonkin ampellikukan. :)

Joko ootte kukkia ostaneet ja millaisia ?
 
Joooo, mie ostin parisen viikkoa sitten, älä kysy mitä, en tunne kukkia enkä ole viherpeukaloinen, se oli heikkohetki vain.. :D

Meinasin mä vielä jonkun ison amppelin ostaa sekä amppeli tomaattia ja mansikkaa..
 
Joooo, mie ostin parisen viikkoa sitten, älä kysy mitä, en tunne kukkia enkä ole viherpeukaloinen, se oli heikkohetki vain.. :D

Meinasin mä vielä jonkun ison amppelin ostaa sekä amppeli tomaattia ja mansikkaa..
:) En miekään kaikkia kukkia tunne.
Mansikka- ampelli olis kyllä kiva, miekin oon sitä miettinyt.
 
Mulla on ollut orvokkeja parvekelaatikossa jo vapun tietämiltä saakka, krassit puskee ruukuissa esiin ja mansikankin kaivoin penkistä ruukkuun jo joku aika sitten. Amppelimansikkaa voisi hankkia lisääkin :). Pelargonioita tai markettoja pitäisi vielä ostaa, mutta en tiedä, koska ehdin puutarhamyymälään saakka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26353193:
karjalan neidon (Vaarilla oli aina niitä ni oli pakko ostaa :heart: )
sit mustasilmä susannat tonne terassin seinälle
ja sit ööö, en mä tiiä mitä ne oli :D
Millainen toi karjalan neito on ?
Kukas ny kaikkee tietäs. :D
 
Mies osti jo varmaan kuukausi sitten.

Mitäs siellä ny on...samettikukkia ja petunioita, sitten on mun rakas vanha liljani jonka kaivoin kukkapenkistä ja istutin ruukkuun. Orvokkejakin on. Ja sisällä kasvamassa auringonkukkien taimet, jotka pitäisi pikkuhiljaa jo viedä pihalle.
 
Mulla on ollut orvokkeja parvekelaatikossa jo vapun tietämiltä saakka, krassit puskee ruukuissa esiin ja mansikankin kaivoin penkistä ruukkuun jo joku aika sitten. Amppelimansikkaa voisi hankkia lisääkin :). Pelargonioita tai markettoja pitäisi vielä ostaa, mutta en tiedä, koska ehdin puutarhamyymälään saakka.
Miulla on ollut monta vuotta jo just orvokkeja parvekkeella, mutta ny sitten ajattelin
että tänä kesän ostan jotain muuta. :)

Voi tietysti olla, että tulee ostettua orvokkiampelli roikkumaan. :)
 
viime viikonloppuna myös ostettiin kukat partsille. :)

Meillä on amppelimansikkaa, neilikkaa ja lumihiutaletta, lobeliaa ja daalia sekä senetti.
Tuo senetti oli uus tuttavuus ja aivan rakastuin siihen :heart:

Mun kukkainnostus lähti 19-vuotiaana ku olin ekan kesän myymässä kesäkukkataimia. Siitä lähtien on pitäny olla oma parvekekin kauniina. :)

NIIN! Ja Viime vuonna oli mustasilmäsusanna, joten mies kasvatti tänä vuonna sellasen ihan siemenestä. Sitä ei oo vielä vaan saatu pihalle asti.
 
Mies osti jo varmaan kuukausi sitten.

Mitäs siellä ny on...samettikukkia ja petunioita, sitten on mun rakas vanha liljani jonka kaivoin kukkapenkistä ja istutin ruukkuun. Orvokkejakin on. Ja sisällä kasvamassa auringonkukkien taimet, jotka pitäisi pikkuhiljaa jo viedä pihalle.
Mie pääsin vasta lauantaina ostamaan, meillä on tapana anopin kanssa käydä puutarhasta ostamassa kukat kesäksi. Anopin ja miniän yhteinen kukanostohetki. :D

Voi petuniat on ihania kukkia ja liljat kans. :)
 
viime viikonloppuna myös ostettiin kukat partsille. :)

Meillä on amppelimansikkaa, neilikkaa ja lumihiutaletta, lobeliaa ja daalia sekä senetti.
Tuo senetti oli uus tuttavuus ja aivan rakastuin siihen :heart:

Mun kukkainnostus lähti 19-vuotiaana ku olin ekan kesän myymässä kesäkukkataimia. Siitä lähtien on pitäny olla oma parvekekin kauniina. :)

NIIN! Ja Viime vuonna oli mustasilmäsusanna, joten mies kasvatti tänä vuonna sellasen ihan siemenestä. Sitä ei oo vielä vaan saatu pihalle asti.
Oi, teillä on paljon ihania kukkia. :)
 
Mulla oli muuten viime kesänä uuden guinnean liisaa ja oli tosi ihana ja kestävä! Kukki hurjasti ihan syksyyn asti.
Juu, toi liisa on ihana kukka, viime kesänä oli sellainen puna- valkoraidallinen liisa,
me sanottiin sitä mariannekukaksi. :D

Tänä kesänä ei löytynyt raidallisena : / mutta on toi vaaleanpunainekin nätti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26353314:
pitäis muutama verenpisara ainakin vielä käydä ostamassa, oli niin kivan näköiset ne moniväriset kukat =)
Varmasti on kauniita kukkia. :)
Voi, nyt tekis mieli ostaa vaikka mitä lisää, mutta ei tuohon parvekkeelle hirveästi
sovi kukkia. :D
 
Juu pikkuhiljaa alkaa olemaan rehut kasassa, noh ehkä vielä jotain tulee ostettua lisää...
Amppelimansikka, miljoonakello, samettikukka, marketta, pelargonia ja jokunen semmonen jonka nimee en muista löysi tiensä pihalle, aiemmin laitoin penkkiin lisää narsisseja.
Penkeistä sit nousee perannat jahka ehtii.
 
Kiitos. :) Meillä ei kasva pihassa mitään istutettuja kukkia ja nurmikko kasvaa osittain todella huonosti ison hopeapajun takia, voisin sit ens kesää silmälläpitäen laittaa ainakin narsissia penkkiin.. :)

Muita ideoita?
 

Yhteistyössä