en minäkään! :O :$Itse en ikimaailmassa menisi isäni kanssa saunaan.
Etkai sä sentään sormeta saunassakin?Miksi yhdessä saunomisesta tulee sairasta siinä vaiheessa, kun teini/aikuinen saunoo eri sukupuolta olevan vanhempansa/sisaruksensa kanssa? :xmas:
Tästä ei olekaan vähään aikaan väitelty.
En. Enkä kuutamouinnille. :xmas: Sori.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26352942:Tuuks sä Tytsi mun kaa saunaa?
En. Enkä kuutamouinnille. :xmas: Sori.
Ooksä tytsin isä vai? :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26352942:Tuuks sä Tytsi mun kaa saunaa?
Eihän sitä koskaan tiedä, minne siemenet on aikoinaan kylvänytOoksä tytsin isä vai? :O
Onko sulla dildo arsessa?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26352942:Tuuks sä Tytsi mun kaa saunaa?
Mulle tulis myös vähän ilkee olo jos kuulisin, että mun aikuinen ystävä saunois aikuisen veljensä tai isänsä kanssa. Mut en kyllä tiedä miten siitä saa sairasta..Kenenkään ei tarvitse tietenkään saunoa niiden ihmisten seurassa, jonka kanssa ei halua saunoa. Ihmetyttää vain, mitä sairasta siinä on joidenkin mielestä. Musta sekasaunomisessakaan ei ole mitään sairasta vaikka itse en ole tottunut saunomaan sekalaisessa mies-naisporukassa esim. kaveripiirissä. :xmas: Olen saunonut vain perheen kesken ja samaa sukupuolta olevien ihmisten kanssa. Uikkarit päällä olen ollut kyllä sekasaunoissa.
Jonkun miehen aunukseen.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26352979:Eihän sitä koskaan tiedä, minne siemenet on aikoinaan kylvänyt
Mene vaikka lenkille tai pese hiukset. Tämä on vähän lapsellista, jos et voi ninaTT:n peesailulla ratsastaa, aloitat tämmöisen.Nokun tylsistyttää. opcorn:
Toisessa ketjussa joku juuri infosi minua siitä, että on sairasta saunoa aikuisiällä perheen kanssa. =)Ei mitään. Paitsi ilmeisesti sinulle, kun haluat taas aiheesta keskustella.