"ninaTT"
Huoh, ei, en tarkoittanut vain niitä jotka huudattavat lapsiaan *tuntitolkulla* pinnasängyssään. Vauvan itkiessä on jo muutama minuutti todella pitkä aika.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26340507:No ei siinä paljon kyllä ilmeet ja äänenpainot auta, jos oikeasti sanot, että jotkut (enemmistö?) tämänkin palstan tyypeistä ovat pahoinpidelleet lastaan. Ja jos tosiaan ei ole tarkoitus ketään kimpaannuttaa, kannattaa miettiä ne sanansa hieman tarkemmin, ennen kuin lähettää sen viestin. Silloin aiemmin tuosta on väännetty sivutolkulla ja nyt vasta aikojen päästä sanot sen olennaisen tarkennuksen, että "minä tarkoitinkin vain niitä jotka huudattavat lapsiaan tuntitolkulla siellä pinnasängyssä".
Mutta. Se on ihan totta, että mun mielestä ihan ajatuksena häkki lapsen nukkumapaikkana on vastenmielinen. Mun mielestä se ei ole eettisestä näkökulmasta oikein. Pahoinpitelyyn en kuitenkaan sitä vertaa jos lapsen oikeasti ottaa aina heti pois häkistään kun hän sitä jollakin tapaa pyytää, mutta silti se on minusta väärin. Vaikka lapsen ottaisi aina heti pois. Minusta lapsen ei kuuluisi olla vanhemmistaan riippuvainen tuommoisessa asiassa.