ei sattumalta tule sinisulka mieleen.Mut missä on Ewi? Sillä oli facebook-profiilikin! :attn:
ei sattumalta tule sinisulka mieleen.Mut missä on Ewi? Sillä oli facebook-profiilikin! :attn:
Mää :wave:. Ja joku toinenkin kaiketi joskus jollekin toiselle.Kukas se soitteli toiselle pasltalaiselle ambulanssin, kun itsaria yritti ja sai haukut päälle.
minä. mutta haukkuja ei tullu.Mää :wave:. Ja joku toinenkin kaiketi joskus jollekin toiselle.
Haukut tuli kaiketi kyllä siitä, että joku oli tehnyt perheestä ls-ilmoituksen, ja asianomainen oli sitä mieltä että se olin minä. En kyllä ollut. Sitten kun totesin että seuraavalla kerralla en soita yhtikäs mihinkään vaan antaa mennä jos siltä tuntuu, niin siitäkään ei tykätty.
mä muistelin et Pintelinin? voin olla väärässäkin =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26333528:Ei ollut mun aloitukseni, oliko Anatolian, Lunaticin vai kenen? Mutta se oli aika hervoton aloitus
Kotona Kirves Kädessä, väittäisin.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26333528:Ei ollut mun aloitukseni, oliko Anatolian, Lunaticin vai kenen? Mutta se oli aika hervoton aloitus
Voi niin se muisti vaan on alkanu pätkiä jo täällä olonaikana. Joka tapaukses se oli ihan huippuAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26333528:Ei ollut mun aloitukseni, oliko Anatolian, Lunaticin vai kenen? Mutta se oli aika hervoton aloitus
Minä soitin samaiselle henkilölle ambulanssia samaan aikaan, mutta eivät suostuneet auttamaan, syystäkin. Sanoivat, että no can do. Pyysivät soittamaan kun tarkka henkilöllisyys on tiedossa. Sitten joku nikki hokasi etsiä sukulaiset käsiin, en vain muista kuka. Tiesin koko etunimen, asuinalueen, kaupungin, lastenkin nimet.... Vaan eipä niistä apua ollut.Mää :wave:. Ja joku toinenkin kaiketi joskus jollekin toiselle.
Haukut tuli kaiketi kyllä siitä, että joku oli tehnyt perheestä ls-ilmoituksen, ja asianomainen oli sitä mieltä että se olin minä. En kyllä ollut. Sitten kun totesin että seuraavalla kerralla en soita yhtikäs mihinkään vaan antaa mennä jos siltä tuntuu, niin siitäkään ei tykätty.
Joo Hensku. Blumea mietin joskus vieläkin.Kuka se oli se, jolla oli nimetön määrä niitä mielikuvituslapsia ja mielikuvituselämä. Hensku-80?
Mä taisin tulla tänne -03.vuodesta 2004 täällä pyörinyt
onko siitä jo noin kauan...kamalaa