Mitäs teette tänään? :)

  • Viestiketjun aloittaja "gekkoli"
  • Ensimmäinen viesti
en mitään
Vähän näyttää siltä etten saa tänään mitään aikaiseksi!

Aamulla en saanut itseäni lenkille, tarkoitus oli myös imuroida auto, siivota varastoa ja pestä mattoja mutta perse on tainnut liimautua penkkiin kiinni kun en saa itseäni ylös tästä!
 
Kolmeen asti oon töissä. Sitten haen lapsen hoidosta, ja palautan mummulle tuon auton joka on ollut lainassa. Päikkärit taidetaan lapsen kans nukkua ja sitten alan valmistautua illan juhliin; täti täyttää 55v. Syömään mä sinne lähinnä meen, huomenna on työpäivä niin ei alkoholilinjalle viitti lähteä.
 
Tarkoituksena oli tehdä koulutehtäviä kun vein pojan hoitoon 10.00.. Ja tässä notkun..
Sit ku tyttö tule koulusta niin lähden hänen kanssa kaupungille viettämään "laatuaikaa" :heart: shoppiallaan ja käydään syömässä ja haetaan poika 16.00..sit syödään ja mies tulee kotiin..ja tyttö alkaa valmstautuu dikoulun diskoon ja lähtee sinne..Pojan kans touhutaan, katsotaan ehkä pikku2..Tyttö nukkuun diskon jälkeen ja poika samoten ja sitten vaan sohvalle hellun kainaloon..
Hassua..en oo kovin monesti ajatellut näin selvästi miten päivä tulee etenemään :D
 
....
Nyt töissä, ja sen jälkeen exän kanssa viihteelle. Ei olla nähty vuosiin, ja nyt on ihanan fressiä ja jännää taas jutskailla hänen kanssaan :)

Tosin viisujen takia olen kyllä ihan kuolemanväsynyt, mutta ehkä saan hänet suostumaan vain auringonottamiseen ja hengailuun.
 
Vien muksun mummilaan, tulen kotiin kaupan kautta. Iltapäivä/ilta rakennetaan lammasaitaa ja keritään loppuja lampaita (jäi vähän myöhäiseksi). Myöhemmin katsotaan joku leffa ja napostellaan herkkuja.
Onko teillä kauan ollut lampaita ja kuin paljon? Tuli vaan mieleen kun mulla on työlinjainen bordercollie ja olen haaveillut omista lampaista joita hauva saisi paimentaa. No se on tosin jo sen verran iäkäs ettei pääse lampaita paimentamaan, mut ehkä seuraavan hauvan kanssa sit. Ja onhan ne lampaat toki muutenkin kivoja. :)
 
Onko teillä kauan ollut lampaita ja kuin paljon? Tuli vaan mieleen kun mulla on työlinjainen bordercollie ja olen haaveillut omista lampaista joita hauva saisi paimentaa. No se on tosin jo sen verran iäkäs ettei pääse lampaita paimentamaan, mut ehkä seuraavan hauvan kanssa sit. Ja onhan ne lampaat toki muutenkin kivoja. :)
Kohta vuoden. Neljä ostettiin, nyt niitä on kolmetoista. =)

Meillä on myös "paimenkoira" ja ajattelin koiran saavan lampaista virikkeitä, mutta se on aivan lammassokea. Se ei oikeasti kiinnitä niihin mitään huomiota ja jos huomaa olevansa yht'äkkiä jonkin lampaan vieressä, se pelästyy ja lähtee karkuun... :D No, työlinjaisella on ehkä paremmin vaistot tallella kuin tuolla meidän rusettihirmulla.
 
Kohta vuoden. Neljä ostettiin, nyt niitä on kolmetoista. =)

Meillä on myös "paimenkoira" ja ajattelin koiran saavan lampaista virikkeitä, mutta se on aivan lammassokea. Se ei oikeasti kiinnitä niihin mitään huomiota ja jos huomaa olevansa yht'äkkiä jonkin lampaan vieressä, se pelästyy ja lähtee karkuun... :D No, työlinjaisella on ehkä paremmin vaistot tallella kuin tuolla meidän rusettihirmulla.
:D Suloinen rusettihirmu. Tuli mieleen siskoni edesmennyt koira, joka lähti haistelemaan jälkeä maassa. No se haisteli ja haisteli, yhtäkkiä nosti päänsä ja huomasi et hevonen seisoo metrin päässä. Sen silmät levis oikeesti lautasen kokosiks ja lähti vikkelään lipettiin. :D

Sokeudesta kans, meil on koiran kaverina ollut pupuja niin ei ulkona sit noteeraa pupuja tai rusakoita millään tavalla vaik hyppäis yli (pupu tai koira). Mut sit jos orava sattuu olemaan jossain kilsan päässä ni se kyllä noteerataan asianmukaisella meuhkaamisella. :D
 
:D Suloinen rusettihirmu. Tuli mieleen siskoni edesmennyt koira, joka lähti haistelemaan jälkeä maassa. No se haisteli ja haisteli, yhtäkkiä nosti päänsä ja huomasi et hevonen seisoo metrin päässä. Sen silmät levis oikeesti lautasen kokosiks ja lähti vikkelään lipettiin. :D

Sokeudesta kans, meil on koiran kaverina ollut pupuja niin ei ulkona sit noteeraa pupuja tai rusakoita millään tavalla vaik hyppäis yli (pupu tai koira). Mut sit jos orava sattuu olemaan jossain kilsan päässä ni se kyllä noteerataan asianmukaisella meuhkaamisella. :D
Koirat ja oravat on vissiin joku juttu.
[video=youtube;OxYYPziLdR4]http://www.youtube.com/watch?v=OxYYPziLdR4[/video]

Kuulostaa ihan meidän hurtalta tuo silmät lautasen kokosiksi ja lipettiin. Mies kyllä kertoi koiran jahdanneen pari karannutta karitsaa aitaukseen tossa yksi päivä, eli ehkä siellä jotain raksuttaa. Ymmärrän kyllä hyvin, miksei tuo 15kg pätikkä halua ekana haastaa tuollaista liki 80kg lihaläjää...
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)

Yhteistyössä