"gekkoli"
Pari tuntia vielä töitä ja muuten on päivän suunnitelmat ihan auki. Tekisi mieli lähteä reissuun, mutta taidetaan pysytellä kotona.
Nyt ylös ja ulos nauttimaan vapaasta!Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;26331223:Täytyisi nyt pystyä se päättämään. Harvinainen tilaisuus, on vapaata, olisi tarkoitus tästä vähän lähteä, mutta se näyttää siirtyvän, kun laiskimus iskee oikein kunnolla.
Saa nähdä kuinka käy...
Onko teillä kauan ollut lampaita ja kuin paljon? Tuli vaan mieleen kun mulla on työlinjainen bordercollie ja olen haaveillut omista lampaista joita hauva saisi paimentaa. No se on tosin jo sen verran iäkäs ettei pääse lampaita paimentamaan, mut ehkä seuraavan hauvan kanssa sit. Ja onhan ne lampaat toki muutenkin kivoja.Vien muksun mummilaan, tulen kotiin kaupan kautta. Iltapäivä/ilta rakennetaan lammasaitaa ja keritään loppuja lampaita (jäi vähän myöhäiseksi). Myöhemmin katsotaan joku leffa ja napostellaan herkkuja.
Kohta vuoden. Neljä ostettiin, nyt niitä on kolmetoista. =)Onko teillä kauan ollut lampaita ja kuin paljon? Tuli vaan mieleen kun mulla on työlinjainen bordercollie ja olen haaveillut omista lampaista joita hauva saisi paimentaa. No se on tosin jo sen verran iäkäs ettei pääse lampaita paimentamaan, mut ehkä seuraavan hauvan kanssa sit. Ja onhan ne lampaat toki muutenkin kivoja.
Suloinen rusettihirmu. Tuli mieleen siskoni edesmennyt koira, joka lähti haistelemaan jälkeä maassa. No se haisteli ja haisteli, yhtäkkiä nosti päänsä ja huomasi et hevonen seisoo metrin päässä. Sen silmät levis oikeesti lautasen kokosiks ja lähti vikkelään lipettiin.Kohta vuoden. Neljä ostettiin, nyt niitä on kolmetoista. =)
Meillä on myös "paimenkoira" ja ajattelin koiran saavan lampaista virikkeitä, mutta se on aivan lammassokea. Se ei oikeasti kiinnitä niihin mitään huomiota ja jos huomaa olevansa yht'äkkiä jonkin lampaan vieressä, se pelästyy ja lähtee karkuun... No, työlinjaisella on ehkä paremmin vaistot tallella kuin tuolla meidän rusettihirmulla.
Koirat ja oravat on vissiin joku juttu.Suloinen rusettihirmu. Tuli mieleen siskoni edesmennyt koira, joka lähti haistelemaan jälkeä maassa. No se haisteli ja haisteli, yhtäkkiä nosti päänsä ja huomasi et hevonen seisoo metrin päässä. Sen silmät levis oikeesti lautasen kokosiks ja lähti vikkelään lipettiin.
Sokeudesta kans, meil on koiran kaverina ollut pupuja niin ei ulkona sit noteeraa pupuja tai rusakoita millään tavalla vaik hyppäis yli (pupu tai koira). Mut sit jos orava sattuu olemaan jossain kilsan päässä ni se kyllä noteerataan asianmukaisella meuhkaamisella.