Mut tuomittiin petoksesta:( hävettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RIKOLLINEN ÄITI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan oli sun oma vikas. ne olis sen sieltä kelasta saanu selville muutenkin, vaikka kukaan ei olis ilmoittanut. viimestään verotuksesta. menkää töihin niin ei tarvii elää leveästi yhteiskunnan maksamana tai joutua petossyytteeseen huijaamisesta. alotappa tupakanpoltto, saat rahas kulumaan vielä nopeammin.

Alkuperäinen kirjoittaja RIKOLLINEN ÄITI;26331082:
kela katsoi jonkun ilmoituksen perusteella että hain tahallaan tukea helmikuu-kesäkuu:( muuten oli tuet ihan oikein...

No olitko sä hakenut tukea tuolta ajalta? Ja siis teidän ei olisi kuulunut saada siltä ajalta tukia?

On mullekin maksettu joskus liikaa esim. opintotuen asumislisää, mutta kun huomasin että tilille oli tullut liikaa rahaa, ilmoitin siitä heti kelalle ja maksoin takaisin... Eikä tarvinnut mennä poliisilaitokselle :D

joo no tällä sukulaisella on firma ja tekee pimiänä yli puolet jutuista joten soitin verotoimistoon ja käräytin..joutaapan maksaan niitä veroja kun kerran sitä yritystään pitää!!! saa valito enemmän rahaa.kannattaa alkaa leikkiin mun kans!!! no enin raivo on jo hellittäny...

niin ja käräytin myös sen toisenkin joka kuulemma oli sen kans juoninu niitä asioista ja tehny ilmtuksen....huijaa että ei asu miehen kans yhesä vaan mies asuu siellä..ite leventeli että saa monta sataa enemmän kun huijaa niin!!! ihanaa kunai sanottuakaikki suoraan poliisille että ketkä muutkin huijaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja rikollinen äiti;26331304:
joo no tällä sukulaisella on firma ja tekee pimiänä yli puolet jutuista joten soitin verotoimistoon ja käräytin..joutaapan maksaan niitä veroja kun kerran sitä yritystään pitää!!! saa valito enemmän rahaa.kannattaa alkaa leikkiin mun kans!!! no enin raivo on jo hellittäny...

Kukas se teidän suvun Capo crimini onkaan...?

Tähän voisin sanoa sananlaskun :
ei ole omena kauas puusta pudonnut :laugh: :laugh:

p.s jos siis kertomasi pitää paikkansa :D

[QUOTE="äiti";26331303]Miksi olet pienillä tuloilla hommannut 4 lasta,varsinkaan kun et mikään järjen jättiläinen ole?[/QUOTE]

on meillä vara elättää muksut ja oon koulut käyny. miksi itse olet tehnyt lapset?

[QUOTE="heh";26331330]Tähän voisin sanoa sananlaskun :

p.s jos siis kertomasi pitää paikkansa :D[/QUOTE]

joo kyllä se pittää:D ja 90 luvulla joku oli sen jo kerrän käräyttänytkin...ja nyt minä toisen kerran... tuli tekstari siltä ukolta äsken että haluaa puhua mun kans ja on kuulemma rakastunut minuun:D:D ei taivas oikeesti mun on varmaan kohta pakko mennä johonki hoitolaitokseen eihän tää voi olla tottakaan:Doli tehnyt niin koska haluaa mulle ja miehelle eron jne...voi vitsit...

Voi yhden kerran sun kanssas!! Oma moka, oma vika, omaa typeryyttäs (tai ahneuttas) niitä tukia otit vastaan etkä ajoissa ilmoittanut kelalle miehesi työpaikasta. Ihan oikein tapahtui, että joudut nyt vähän kattomaan peiliin ja syytteeseen petoksesta. Turhaa raivoat ja pilaat sukulaistesikin elämää sillä, että SINÄ olet tässä se joka on tehnyt petoksen.

p.s. Ei omena kauas puusta putoa... vai miten se meni?

[QUOTE="heh";26331330]Tähän voisin sanoa sananlaskun :

p.s jos siis kertomasi pitää paikkansa :D[/QUOTE]

Hahhahaa :D Just tulin sama tänne kirjottamaan :D

Onneksi en kuulu noin idioottisukuun huh huh. Kun en mäkään niin et säkään. Oletko jäänyt jonnekin 12-v tasolle eli oletko ns yksinkertainen äiti ja ihminen?

Itse olin samanlaisessa ahdingossa vuosi tai pari sitten. Otin pikavippejä ja nyt olen onnellisesti pikavippejä maksamassa, kahdessa työssä. Uusi rikas miess auttaa

Jos sanotaan että on varaa elättää lapset,eise tarkoita että kelasta saatte tukia.
Mikset käy töissä?miksei miehesi käy töissä?
Onko kummallakaan minkäänlaista koulutusta muuta kuin peruskoulu?

Alkuperäinen kirjoittaja rikollinen äiti;26331146:
nomutta kun minä oon alakanu heti maksaan takasi kun kela huomasi...huhuh.. on tä yhtä helvettiä tuntuu et pää räjähtää:( joo myönsin et oma vika ja tomitkoont mistä haluaa mut on tää silti kun sukulaisen pittää mennä juoruaan:( en mää silti sitä tupakin polttoa alota vaikka mieli tekee...tkis mieli vetää myös jotain turpaanki niin että veri lentää!!!niin raivona olen..kostin muuten sit sille että ihan tiedoksi jos lukee tätä tekstiä!!samalla mitalla takasi ja vielä pahemmin voi jopa talo alta lähtiä!

Onpas lapsellista tekstiä. Vika on ihan teidän oma, ei sen sukulaisen, eikä kelan. Nyt ryhdistäydyt ja otat vastuun teoistasi ja lopetat sen lapsellisen syyttelyn.

Alkuperäinen kirjoittaja rikollinen äiti;26331348:
joo kyllä se pittää:D ja 90 luvulla joku oli sen jo kerrän käräyttänytkin...ja nyt minä toisen kerran... tuli tekstari siltä ukolta äsken että haluaa puhua mun kans ja on kuulemma rakastunut minuun:D:D ei taivas oikeesti mun on varmaan kohta pakko mennä johonki hoitolaitokseen eihän tää voi olla tottakaan:Doli tehnyt niin koska haluaa mulle ja miehelle eron jne...voi vitsit...

:laugh:

Se on taas perjantai... ;)

Meni jo niiiiiiin paksuksi tämä juttu, että uskottavuus tais häipyä :D :D

Ap, onko sinulla oikeasti noin kehittymätön moraali kuin kirjoitustesi perusteella vaikuttaa? Aiotko opettaa neljälle lapsellesi että tuilla kikkailu on ok kunhan siitä ei jää kiinni?

On se niin väärin!!

Mä tiedän yhden perheen jonka mies on kirjoilla "muualla" ja tekee pimeitä hommia. Muija nostaa täydet kelan tuet yh-korotuksineen ja toisesta, tyhjästä tilistä vie tiliotteet sossuun ja saa sieltä tukia. Lisäks asuvat "vuokralla" miehen isän talossa ja sossu maksaa "vuokran", mut oikeesti saavat asua ilmaiseksi. Kaiken huipuksi tää miehen isä on poliisi. Tekis niiiiin mieli käräyttää!

Toimit väärin ja uskon, että nyt harmittaa, mutta ottanet opiksesi etkä tee mitään vastaavaa enää toiste. Sitä sattuu. Jokainen tekee virheitä eri muodoissa vain. Älä missään nimessä tartu hermosauhuihin. Olet aikoinasi tehnyt hyvän työn lopettaessasi tupakanpolton, voit olla ylpeä itsestäsi. Älä anna tämän "oppirahan" pilata tuota aiempaa saavutustasi.:hug: