Mies sanoi facessa yhdelle kaverille, et ero on kai edessä

Kyl varmaan mun nyksällä. Et sillähän oli toi avioero just joulun tienoilla. P*** säkä sille, et nytkin sillä on ero tiedossa. Tietty tässä ihan eri mittakaavassa mennään, kun meillä yhteistä taivalta takana vasta 6 kk. Pitää kai se vihdoin uskoa, et mä tosissaan tartten hyväpalkkasen ja korkeasti koulutetun miehen...voisi kemiat vähän paremmin kohdata ja jututkin olla samalla levelillä!!
voit olla varma ettet semmosta saa. milloinkaan.:LOL:

• Tykkää
Reactions: Bonaire
=)
Huom. naispuoliselle kaverille...just semmoselle mistä nyksykkä voisi olla kiinnostunut :/ Et nyt se tosiaan myrkyn lykkäsi...oon ihan hoomoilasena et mitä täs pitäs tehdä...pitäskö järkätä itkupotku-raivari nyksälle vai laittautua hemaisevaksi ja olla kuin ei mitään olis vai mitä. Et mikä olisi paras tapa ns. kostaa/ miten tästä eteenpäin parisuhteen pelastamiseksi...
Onko RAKSU muuttunut NYKSYKÄKSI?? :D

Ja kosto ei auta, puhukaa aikuiset ihmiset!!

"vieras"
Täytyy olla äijässä vikaa kun ei ymmärrä tehdä mitään suhteen eteen ja menettää noin upean naisen. Hänen menetyksensä, mutta harmi teidän tulevaisuudensuunnitelmien kannalta.

Mut älä huoli, vielä sä saat kunnon raksun ja sen ihanan rivarinpätkän, jossa paistella schnitzeleitä!

• Tykkää
Reactions: sinisulka
vakiharmaa
Oikeasti. Ole Nainen äläkä ruikuta. Et voi kovin vakavalle pohjalle perustaa suhdetta 6 kk:n tapailun merkeissä tai rynnätä suoraan päätä avoliittoon.
Minkä takia ei voi edetä rauhassa?
Voi kuule, kyllä niitä on vakavia suhteita perustettu vielä lyhyemmän tuntemisen jälkeen. Itse aloitin suhteen ensitreffeillä. (Oltiin nähty aikaisemmin, mutta ei oikeastaan koskaan puhuttu kahden kesken.) Kolmen päivän seurustelun jälkeen mies kosi. 17 päivän seurusteltuamme kihlauduimme. Siitä menikin sitten 8 kk, kun avioiduimme. Ja nyt kesällä juhlimme 10. hääpäiväämme.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="äiti";26324616]Miksi luulet noin?itse olen ammattitaidoton,lihava yms ja silti minulla on korkeasti koulutettu,hyväpalkkainen mies.[/QUOTE]

sulla taitaa kumminki olla se välttämättömin. ajatteluun tarvittavat välineet.

"lulu"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26325483:
sillä osastolla millä aikaas vietät kitketään liika naureskelu lääkkeillä.
No hei kuule, toivotaan ettet Sinä sairastu siihen skitsofreniaan, mikä naurattaa niin kauhean kovasti <3

Onko sulla päätä mitä pitää kiinni (läppä, saa nauraa NYT).

jätä se vässykkä
Alkuperäinen kirjoittaja jätä se vässykkä;26329261:
Vain vässykät miehet lässyttävät joillekin vieraille eukoille parisuhteensa tilasta. Vaihtoon sellaiset ja heti!
Ja olen ihan tosissani. Tai sitten sä laitat sen ukon lopettamaan tuollaiset lässytykset.

Yhteistyössä