Esittäydyitkö kun tulit palstalle?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
En, sillä uskon että palstalla ei kaikkien kaaliin mahtuisi se, mitä kertoisin:D Sillä omasta kaalistani puolet happanee sillä aikaa, kun neljäsosa kiehuu ja toinen neljäsosa kypsyy. Joten sellaisesta sekametelisopasta ei saisi asiallista esittäytymistä aikaiseksi.
Minulla taitaa olla tuota samaa "kaalivikaa", kieltämättä.

Vastaus:
En tod.
Hiippailin hiljaa hiljaa takaovesta, ja tietenkin yöaikaan.

Vaikka tosiasiassa silloinhan se saatta selkeämminkin näkyä, kun vähemmän porukkaa.

Mutta...MItään en kadu:kieh: - ainakaan vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26328993:
Nytkö me sitten esittäydytään? :ashamed:
Hei, olen Tapiontytär. Kun olin 8v, sanoin että minusta tulee kuuluisa, menen naimisiin intiaanin kanssa ja liityn mafiaan. Mutta koska mikään ei koskaan mene kuten elämässä suunnittelee, olen palstalla.
Onhan palstalla oleminen nyt melkein yhtä jännää kuin mikä tahansa noista muista mainitsemistasi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26329012:
Mutta kerroppa nuo samat jutut terapeutille niin se tarttuu siihen viimeiseen.
"Ai millä palstalla, ai siis Kaksplussalla?"
Syvä hiljaisuus..
"Aha, selvä tapaus"
Hmm-mm. Tietäisikö se terapeutti, että "palsta" tarkoittaa Kaksplussaa? Jos tietäisi, mitä se kertoisi siitä terapeutista? Hakuaistko käydä sellaisella terapeutilla...?
 
  • Tykkää
Reactions: metsänpeitto
Hmm-mm. Tietäisikö se terapeutti, että "palsta" tarkoittaa Kaksplussaa? Jos tietäisi, mitä se kertoisi siitä terapeutista? Hakuaistko käydä sellaisella terapeutilla...?
En todellakaan ajatellut juonta noin pitkälle :D Mutta radiossa sanottiin viime viikolla, että psykologit ja psykiatrit ovat itsekin usein luonnevikaisia ja häiriintyneitä, niin senhän täytyy sitten olla totta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26329036:
En todellakaan ajatellut juonta noin pitkälle :D Mutta radiossa sanottiin viime viikolla, että psykologit ja psykiatrit ovat itsekin usein luonnevikaisia ja häiriintyneitä, niin senhän täytyy sitten olla totta :)
Yliopiston vessassa oli 90-luvulla seinäkirjoitus "psykiatri ei oo päässy kirurgiks". Alla oli toinen kannanotto asian vierestä: "kirurgi ei on päässy psykiatrille".

Minusta ei olisi kirurgiksi, eikä olisi kyllä psykiatriksikaan. (Ja nyt on esittäydytty!)
 
  • Tykkää
Reactions: Tapiontytär
"pop"
Olin nimimerkillä jonkun aikaa, mutta en tahdo joutua siihen johonkin tiettyyn stereotypiaan, vaikka olin sillä nikillä niin vähän aikaa ettei minua kyllä suuremmin kukaan huomannut.

Tätä nykyistä harmaata nikkiä tuntuu käyttävän joku/jotkut muutkin, mikä tietty ok paitsi kun päädytään samaan ketjuun ja pitävät minua skitsona.

Mut juu, Hei, minä olen pop hyvä ihminen, kohtuullinen äiti ja määrittelemättömästi erikoinen olento jolla on mielipide hiukan kaikesta. Mielipide tosin muuttuu sitä mukaa kun minua valistetaan, vaikeammin jos olen ollut jo pitkään valistettavana asiasta aiemmin.Kuten vaikkapa enkusta jota opiskelen ylppärillä Nice to meet you!
 
ok
[QUOTE="pop";26329065]

Tätä nykyistä harmaata nikkiä tuntuu käyttävän joku/jotkut muutkin, mikä tietty ok paitsi kun päädytään samaan ketjuun ja pitävät minua skitsona.
[/QUOTE]

Sama.

Enkä esittäytynyt, silloin kun alunperin tänne mustaksi rekkauduin. Nykyään vaan harmailen, enkä edelleenkään ole esittäytynyt.

Moi, olen ok, ja mielestäni broilerinkoipi11 on ihan kamala nikki.
 
Esittäydyin. Luulin et se on palstan tapa. Mut syvä anteeksipyyntö kun kehtasin olla niin hölmö. Etenkin pahoittelut kaikille, jotka ovat olleet täällä jo vuosikaudet ja tietävät miten tällä palstalla kuuluu olla. ;)
 
En. Mutta heti alusta asti oli rähinä päällä. Ja sainkin ehkä siksi heti syvän yhteyden Anatolian kanssa. :snotty:

(Muistaakohan Anatolia, se ketju jossa kinasteltiin maanviljelijöiden mahdollisuuksista viedä lapset hoitoon eikä jättää niitä hukkumaan sadevesitynnyreiiin. :whistle:)
 
iuk
Silloin aikanaan kun olin mustana ihan oikealla kunnon nikillä, niin en esittäytynyt. En myöskään pitänyt mitään älämölöä palstalta poistumisestani. Nykyään käyn täällä silloin tällöin ja kirjoittelen vain näin harmaana - tunnistamattomana. Mä oon mieluummin tällainen harmaa huomaamaton hiiri. :D
 

Yhteistyössä