"Vieras"
vastauksesi nyt oikealle henkilölle? Viestini ei ollut sinulle .Varmaan jossain tällaisessa olen joskus, mutta en silloin kun rekkauduin.
vastauksesi nyt oikealle henkilölle? Viestini ei ollut sinulle .Varmaan jossain tällaisessa olen joskus, mutta en silloin kun rekkauduin.
EN. Onko nyt helpoittunut olo? Tai sitten esittäydyin, en voi muistaa. Ei sillä ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26330763:Huoh. Why bother.
Tee ketju, jossa kysyt sitä? :saint:En. Multa on myös mennyt ohi pointti siitä, että miksi muilla pitäisi olla jotain kysyttävää minulta.
ajatusmaailma.En esittäytynyt silloin kun kirjoitin mustana, enkä ilmoittanut ''poistumisestani''. Pienen piirin kirjautumista vaativilla foorumeilla esittäytyminen on tapana, mutta ei tällaisissa, mitä plussan mitäs nyt on. Täällä esittäytyminen tosiaan tuo mieleen ilkeästi sanottuna huomiohuoran, ''hei, huomatkaa, nyt MINÄ tulin tänne!'' ja herättää epäilyksiä entisistä palstaelämistä ;D
Mun "esittely" tais olla vajaa 5 vuotta sitten se, että oli PAKKO tulla kertomaan! Eli aloituksistani eka taisi olla ihmetystä, kauhistusta, pelkoa, iloa ja jännityksestä siitä, että sain tietää olevani raskaana. Kysymyksiä oli paljon enkä suurta salaisuutta halunnut vielä kenellekkään livenä paljastaa lapsen isän lisäksi.Juurikin näin! Ja toisena kummallisuutena nämä "PAKKO tulla kertomaan"-avaukset. Pakko. Pakko?