Terkkari
Olen 8vuoden työkokemuksen omaava terkkari joten voit kysyä mInulta jotain, jos tahdot vastainen sen ajan, kun vauvani uinuu...
Ei riso, olenhan myös sairaanhoitajaRisooko se, että terveydenhoitajia pidetään huonompina kuin sairaanhoitajia? Todellisuudessahan terveydenhoitaja voi harjoittaa myös sairaanhoitajan ammattia, muttei päinvastoin.
Olen laiha ja elämme suht terveellisesti, toki paheitakin löytyy esim mäkkiruoka lapseni kanssa teen omia valintoja suosituksia välillä mukaillen.. Maalaisjärki riittääAlkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär;26325767:Pysytytkö itse noudattamaan terveellisiä elämäntapoja? Entä vauvan kanssa, noudatako yleisiä käytäntöjä?
ai oikeastiko näin? mitä eroa sitten ihan oikeasti on terveydenhoitajalal ja sairaanhoitajalla.(ja mä oon aina ajattelu, että sairaanhoitaja on "parempi")Risooko se, että terveydenhoitajia pidetään huonompina kuin sairaanhoitajia? Todellisuudessahan terveydenhoitaja voi harjoittaa myös sairaanhoitajan ammattia, muttei päinvastoin.
Itse pääsin suoraan neuvolatyöhön, ensin olin ä-loman sijainen ja sitten vakinaistettiin. Tsemppiä, varmasti saat th:n töitä!Ihan kollegalta kysymys, pääsitkö suoraan koulusta nykyiseen virkaan vai oletko käynyt hakemassa työkokemusta sairaanhoidon puolelta tai määräaikaisista työsuhteista? Itse tällä hetkellä älomalla mut virka sairaanhoidon puolella. Haluaisin terkkarin töihin kun niihin on koulutus. Ja sitten toinen kysymys, ärsyttääkö tätittely? Itseä se ottaa päähän mut eihän sitä asiakkaille tietenkään sano.
Terveydenhoitajalta on pidempi koulutus ja hän saa kaksi tutkintoa, sairaanhoitaja ja terveydenhoitajaai oikeastiko näin? mitä eroa sitten ihan oikeasti on terveydenhoitajalal ja sairaanhoitajalla.(ja mä oon aina ajattelu, että sairaanhoitaja on "parempi")
Jos olisi vatsa tai korvavaivaa? Tai jokin perus kuumetauti, voihan esim kurkku olla kipeä?meillä on 3v ja 1,5v lapset, heillä on maanantaista kuumetta 37,5-39.5, tänään on pikkusen vähemmän kuumetta mutt edelleenkin ovat "kipeänä", syövät huonosti, muita oireita ei pahemmin ole, jos ei lasketaan muutaman kerran yskemistä...mikä niillä on?
joo mä haluan tietää että onko teidän koulutuksessa mitään erityislapsista, sairauksista yms? Sillä on sen verran huonot kokemukset meidän alueen terveyden hoitajista(sekä minulla että monella tutulla).Olen 8vuoden työkokemuksen omaava terkkari joten voit kysyä mInulta jotain, jos tahdot vastainen sen ajan, kun vauvani uinuu...