Pitkä mies--->suuri penis?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
niin jos on iso toosa niin näinhän se on, eli opetuksena voidaan todeta...te jotka haluatte isoa moloa niin teidän toosa on löysä...jos se on tiukka iso sattuu...tämä on taivaan tosi!!!
En mä sanonut haluavani isoa!Sitäkin olen saanut ja se koskee!

Nykyinen mieskaveri on tyytyväinen ja sillä ei ole iso.
Kyllä se siitä venyy kun jonkin aikaa poljetaan.
 
kuulat käytössä
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
Onko todella täällä naiset vain mulkun koon perään?? ompas omituista...kyllä se on se miten sitä käyttää eikä koko. Sitten kun aletaan puhumaan naisten rintojen koosta niin johan se pala pamahtaa kurkkuun...voi teitä...kasvakaa...
Kapeasta ja lyhyestä ei paljo iloa ole.
niin jos on iso toosa niin näinhän se on, eli opetuksena voidaan todeta...te jotka haluatte isoa moloa niin teidän toosa on löysä...jos se on tiukka iso sattuu...tämä on taivaan tosi!!!
Joten muistakaa nyt treenata niitä ilolihaksianne muutkin mammat. Sitten saatte sen hieman pienemmänkin tuntumaan "täyttävältä".
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja määki:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja määki:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Sanokaa nyt joku muukin tohon maha-asiaan jotain ettei me kaksin vängätä :xmas:
JOhan mää tohon aiemmaksi kirjotin että sinne masuläskin röllykän alle se jää, tuppi vaa pilkistää jos on lihava mies :LOL:
Tuppi? :eek: Kyllä sieltä näkyi paljon muutakin! :whistle:
En kyllä tiedä millasia miehiä sinä sänkyys raahaat :eek: enkä haluakkaa :x mut jos on lihava siis oikeesti lihava niin suurin osa peniksestä on läskin alla piilossa.
Miten voit sanoa, että suurin osa? Siis mistä sä tiedät kenenkin miehen munan pituuden? Et sä voi mitenkään ajatella, että jokaisella ylipainoisella jää suurin osa munasta läskien alle piiloon.

Ja mitä vittua tuo tarkootti mun miesten raahaamisesta sänkyyn?????? Luuletko että mä saatanan vien sänkyyni ketä vain? :headwall: :headwall: :headwall:
Noin epäilen, ei paljon vara valita!
:headwall: :headwall: :headwall:
Osu ja uppos :LOL:

 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja kuulat käytössä:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
Onko todella täällä naiset vain mulkun koon perään?? ompas omituista...kyllä se on se miten sitä käyttää eikä koko. Sitten kun aletaan puhumaan naisten rintojen koosta niin johan se pala pamahtaa kurkkuun...voi teitä...kasvakaa...
Kapeasta ja lyhyestä ei paljo iloa ole.
niin jos on iso toosa niin näinhän se on, eli opetuksena voidaan todeta...te jotka haluatte isoa moloa niin teidän toosa on löysä...jos se on tiukka iso sattuu...tämä on taivaan tosi!!!
Joten muistakaa nyt treenata niitä ilolihaksianne muutkin mammat. Sitten saatte sen hieman pienemmänkin tuntumaan "täyttävältä".
''


Pikkurillin kokoisesta ei juuri ole iloa vaikka olis miten treenattu aikuseisen naisen toosa :D
 
meisseli
Itsellä pituutta 196cm penis löysänä 9cm, kovana 21cm ja paksuuttakin ihan mukavasti varressa ^^ Nuorempana oli pieniä vaikeuksia saada mela teinien toosaan mutta kyllä se pienellä lämmittelyllä sinne upposi :)
 
Ihanaa, mun suosikkiketju :D

Mä väitän myös että vaikka olis kuin treenattu alapää naisella niin jos miehellä mikropenis ( eli olisko nyt alle 9cm, mikä on se normaalipeniksen mitta? Haitari varmaan ainakin melkonen, sanoisin lonkalta 9-18cm on normaalipenis?) niin ei siinä paljon ilotulitukset räisky
 
Rane
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ihanaa, mun suosikkiketju :D

Mä väitän myös että vaikka olis kuin treenattu alapää naisella niin jos miehellä mikropenis ( eli olisko nyt alle 9cm, mikä on se normaalipeniksen mitta? Haitari varmaan ainakin melkonen, sanoisin lonkalta 9-18cm on normaalipenis?) niin ei siinä paljon ilotulitukset räisky
No moi taas :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ihanaa, mun suosikkiketju :D

Mä väitän myös että vaikka olis kuin treenattu alapää naisella niin jos miehellä mikropenis ( eli olisko nyt alle 9cm, mikä on se normaalipeniksen mitta? Haitari varmaan ainakin melkonen, sanoisin lonkalta 9-18cm on normaalipenis?) niin ei siinä paljon ilotulitukset räisky
No moi taas :hug:
No hei, mitäs Ranen lauantaihin?
 
Rane
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ihanaa, mun suosikkiketju :D

Mä väitän myös että vaikka olis kuin treenattu alapää naisella niin jos miehellä mikropenis ( eli olisko nyt alle 9cm, mikä on se normaalipeniksen mitta? Haitari varmaan ainakin melkonen, sanoisin lonkalta 9-18cm on normaalipenis?) niin ei siinä paljon ilotulitukset räisky
No moi taas :hug:
No hei, mitäs Ranen lauantaihin?
Saunaa grillausta ja taas saunaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja kuulat käytössä:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
Onko todella täällä naiset vain mulkun koon perään?? ompas omituista...kyllä se on se miten sitä käyttää eikä koko. Sitten kun aletaan puhumaan naisten rintojen koosta niin johan se pala pamahtaa kurkkuun...voi teitä...kasvakaa...
Kapeasta ja lyhyestä ei paljo iloa ole.
niin jos on iso toosa niin näinhän se on, eli opetuksena voidaan todeta...te jotka haluatte isoa moloa niin teidän toosa on löysä...jos se on tiukka iso sattuu...tämä on taivaan tosi!!!
Joten muistakaa nyt treenata niitä ilolihaksianne muutkin mammat. Sitten saatte sen hieman pienemmänkin tuntumaan "täyttävältä".
''


Pikkurillin kokoisesta ei juuri ole iloa vaikka olis miten treenattu aikuseisen naisen toosa :D
Niinpä. Jos munan koko on seisokissa katkaravun luokkaa (eli pienempi kuin pikkusormi... ) niin aivan oikiasti se ei täytä tiukkaakaan pillua. Ei ole tainnut edes "saada" todella pientä munaa nämä jotkut viisastelijat tai sitten ovat itte niitä katkismiehiä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja määki:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja määki:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Sanokaa nyt joku muukin tohon maha-asiaan jotain ettei me kaksin vängätä :xmas:
JOhan mää tohon aiemmaksi kirjotin että sinne masuläskin röllykän alle se jää, tuppi vaa pilkistää jos on lihava mies :LOL:
Tuppi? :eek: Kyllä sieltä näkyi paljon muutakin! :whistle:
En kyllä tiedä millasia miehiä sinä sänkyys raahaat :eek: enkä haluakkaa :x mut jos on lihava siis oikeesti lihava niin suurin osa peniksestä on läskin alla piilossa.
Miten voit sanoa, että suurin osa? Siis mistä sä tiedät kenenkin miehen munan pituuden? Et sä voi mitenkään ajatella, että jokaisella ylipainoisella jää suurin osa munasta läskien alle piiloon.

Ja mitä vittua tuo tarkootti mun miesten raahaamisesta sänkyyn?????? Luuletko että mä saatanan vien sänkyyni ketä vain? :headwall: :headwall: :headwall:
Noin epäilen, ei paljon vara valita!
:headwall: :headwall: :headwall:
Osu ja uppos :LOL:
Mun ei ole ikinä tarvinnut ottaa sellaista miestä jota en haluaisi. Usko tai älä.
 
Tenho
Mä olen 37-v mies, 190cm, 80kg, kengän numero 45-46, isohko nenä, kädet on melko pienet - tunnen isoja naisia, joiden kourat on yhtä isot kuin mulla. Ulkonäöltäni olen jotain Marcus Grönholmin ja Peter Krausen väliltä.
Arvatkaas naiset minkäkokoinen kalu mulla on?
 
veikkaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Tenho:
Mä olen 37-v mies, 190cm, 80kg, kengän numero 45-46, isohko nenä, kädet on melko pienet - tunnen isoja naisia, joiden kourat on yhtä isot kuin mulla. Ulkonäöltäni olen jotain Marcus Grönholmin ja Peter Krausen väliltä.
Arvatkaas naiset minkäkokoinen kalu mulla on?
14 cm?
 
ohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:
Tämä on niin huvittava ketju. Ajatella, että aikuiset ihmiset voivat tehdä oletuksia käsien, jalkojen tai nenän koosta ja uskoa vielä niihin :) Ainut asia mistä voisin ketjussa olla samaa mieltä, niin ylipaino pienentää penistä.
Asiaa.
 
Jallu
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja On:
tullut vastaan kyllä kaikenlaisia ja pari asiaa, ihan pienellä (noin pikkurilin kokoinen ) ei saa oikeasti mitään aikaan, liian iso ei todellakaan välttämättä ole täysin kova ja sit sillä yritetään tuuppia kuin viimeistä päivää ja viimeiseksi, jos on ihan liian löysä esinahka niin suihinotossa se on suussa ku purukumia, venyy ja vanuu :x

eli siinä keskimitoissa oleva on paras.

yöks toi esinahka juttu kuulostaa kaamealta, onneksi ei ole kokemusta asiasta

:x
Se on oikeesti paha :x Mulla on siitä valitettavasti kokemusta (yhden kerran ) ja täytyy sanoa, että yleensä en pidä penistä kuitenkaan kriteerinä suhteessa, mutta itse kun tykkään antaa suuseksiä niin tuo ei todellakaan onnistu..kyllä siinä tulee ihan toiset jutut mieleen.

Se on vähän tunne kun imis sitä pelkkää kortsun päätä :x sellainen löllykkä :(
Minulla vaikka ei ole ympärileikattu on terska ollut paljaana jostain 15-vuotiaasta lähtien. Vaikka se on ihan veltto ja vetää sen nahan siihen päälle, niin sevetäytyy heti terskan taakse. Johtuu varmaan osaltaan siitä, että terska on kalon paksumpi, kuin se varsi.
 
villi veikkaus
Alkuperäinen kirjoittaja Tenho:
Mä olen 37-v mies, 190cm, 80kg, kengän numero 45-46, isohko nenä, kädet on melko pienet - tunnen isoja naisia, joiden kourat on yhtä isot kuin mulla. Ulkonäöltäni olen jotain Marcus Grönholmin ja Peter Krausen väliltä.
Arvatkaas naiset minkäkokoinen kalu mulla on?

Nooh...olisko noin 2.3 cm velttona, seisoessa n. 15.5 cm? Osuko lähelle?
 
Isohkomies81
Hmm..itse 187cm ja iso muutenki eli luontaisesti lihaksikas. Parta kasvaa, jalka 43, nimetön etusormea n 1cm pidempi ja kulli on häpyluusta 21cm ja paksuus 4,5cm. Mutta en silti usko että muun ruumiin suhde oikein paljoa vaikuttaisi, tai tiedä häntä.
 

Yhteistyössä