Pitkä mies--->suuri penis?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
yksi kokemus
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Lihava mies=paksu penis?
Lihavalta hukkuu se vähäkin sinne läskeihin. Yhdellä pitkällä, mukavalla miehellä myös pikkirillin kokoinen. Tavantallaajalla oli niin paksu ja iso ettei tahtonut sopia sisään, ei seisonut kunnolla.
 
mies, tavallistakin anonyymimpana
Alkuperäinen kirjoittaja sdsss:
eikös se nenä ja kädet kerro peniksen koosta? juu kertoo. sanokaas yksikin mies jolla on isot kourat mutta pieni penis?
BS!
Olen mies, pituudeltani varsin tarkasti ikäluokkani keskimittaa, hiukan keskivertoäijää kevyempi - ja minulla on pienet kädet ja isokokoinen kalu.
En mittoja tässä ala revittelemään, kun tämä viestini muutenkin tulkitaan provokaatioksi, mutta näin on - jokuseen otteeseen olen kuullut olevani liian isokokoinenkin.
Niin, ja se nenä on ihan normikokoinen minulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja sdsss:
eikös se nenä ja kädet kerro peniksen koosta? juu kertoo. sanokaas yksikin mies jolla on isot kourat mutta pieni penis?
BS!
Olen mies, pituudeltani varsin tarkasti ikäluokkani keskimittaa, hiukan keskivertoäijää kevyempi - ja minulla on pienet kädet ja isokokoinen kalu.
En mittoja tässä ala revittelemään, kun tämä viestini muutenkin tulkitaan provokaatioksi, mutta näin on - jokuseen otteeseen olen kuullut olevani liian isokokoinenkin.
Niin, ja se nenä on ihan normikokoinen minulla.
Pikku vinkki: jos olet sinkku niin rekkaudu tänne, ja varaudu arvaamattomaan suosioon. Täällä miehet revitään käsistä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja sdsss:
eikös se nenä ja kädet kerro peniksen koosta? juu kertoo. sanokaas yksikin mies jolla on isot kourat mutta pieni penis?
BS!
Olen mies, pituudeltani varsin tarkasti ikäluokkani keskimittaa, hiukan keskivertoäijää kevyempi - ja minulla on pienet kädet ja isokokoinen kalu.
En mittoja tässä ala revittelemään, kun tämä viestini muutenkin tulkitaan provokaatioksi, mutta näin on - jokuseen otteeseen olen kuullut olevani liian isokokoinenkin.
Niin, ja se nenä on ihan normikokoinen minulla.
vaimoo? lapsia? ikä? :whistle: :snotty:
 
auts
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja määki:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja määki:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Sanokaa nyt joku muukin tohon maha-asiaan jotain ettei me kaksin vängätä :xmas:
JOhan mää tohon aiemmaksi kirjotin että sinne masuläskin röllykän alle se jää, tuppi vaa pilkistää jos on lihava mies :LOL:
Tuppi? :eek: Kyllä sieltä näkyi paljon muutakin! :whistle:
En kyllä tiedä millasia miehiä sinä sänkyys raahaat :eek: enkä haluakkaa :x mut jos on lihava siis oikeesti lihava niin suurin osa peniksestä on läskin alla piilossa.
Miten voit sanoa, että suurin osa? Siis mistä sä tiedät kenenkin miehen munan pituuden? Et sä voi mitenkään ajatella, että jokaisella ylipainoisella jää suurin osa munasta läskien alle piiloon.

Ja mitä vittua tuo tarkootti mun miesten raahaamisesta sänkyyn?????? Luuletko että mä saatanan vien sänkyyni ketä vain? :headwall: :headwall: :headwall:
Noin epäilen, ei paljon vara valita!
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
ei pidä paikkaansa, mutta mies jolla on iso ja komea nenä omistaa usein myös ison...
vanha kansa väittää muuten että kun kerrot kolmella miehen nenän pituuden saat selville erään toisenkin ulottuvuuden B)
Jaahas, ei pidä paikkansa, tai sitten eräällä on jäänyt pienenä pippeli oven rakoon ja katkennut.. :snotty:
 
On
tullut vastaan kyllä kaikenlaisia ja pari asiaa, ihan pienellä (noin pikkurilin kokoinen ) ei saa oikeasti mitään aikaan, liian iso ei todellakaan välttämättä ole täysin kova ja sit sillä yritetään tuuppia kuin viimeistä päivää ja viimeiseksi, jos on ihan liian löysä esinahka niin suihinotossa se on suussa ku purukumia, venyy ja vanuu :x

eli siinä keskimitoissa oleva on paras.
 
Alkuperäinen kirjoittaja On:
tullut vastaan kyllä kaikenlaisia ja pari asiaa, ihan pienellä (noin pikkurilin kokoinen ) ei saa oikeasti mitään aikaan, liian iso ei todellakaan välttämättä ole täysin kova ja sit sillä yritetään tuuppia kuin viimeistä päivää ja viimeiseksi, jos on ihan liian löysä esinahka niin suihinotossa se on suussa ku purukumia, venyy ja vanuu :x

eli siinä keskimitoissa oleva on paras.

yöks toi esinahka juttu kuulostaa kaamealta, onneksi ei ole kokemusta asiasta

:x
 
;O
Alkuperäinen kirjoittaja yksi kokemus:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Lihava mies=paksu penis?
Lihavalta hukkuu se vähäkin sinne läskeihin. Yhdellä pitkällä, mukavalla miehellä myös pikkirillin kokoinen. Tavantallaajalla oli niin paksu ja iso ettei tahtonut sopia sisään, ei seisonut kunnolla.
:O
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja On:
tullut vastaan kyllä kaikenlaisia ja pari asiaa, ihan pienellä (noin pikkurilin kokoinen ) ei saa oikeasti mitään aikaan, liian iso ei todellakaan välttämättä ole täysin kova ja sit sillä yritetään tuuppia kuin viimeistä päivää ja viimeiseksi, jos on ihan liian löysä esinahka niin suihinotossa se on suussa ku purukumia, venyy ja vanuu :x

eli siinä keskimitoissa oleva on paras.

yöks toi esinahka juttu kuulostaa kaamealta, onneksi ei ole kokemusta asiasta

:x
Se on oikeesti paha :x Mulla on siitä valitettavasti kokemusta (yhden kerran ) ja täytyy sanoa, että yleensä en pidä penistä kuitenkaan kriteerinä suhteessa, mutta itse kun tykkään antaa suuseksiä niin tuo ei todellakaan onnistu..kyllä siinä tulee ihan toiset jutut mieleen.

Se on vähän tunne kun imis sitä pelkkää kortsun päätä :x sellainen löllykkä :(
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja On:
tullut vastaan kyllä kaikenlaisia ja pari asiaa, ihan pienellä (noin pikkurilin kokoinen ) ei saa oikeasti mitään aikaan, liian iso ei todellakaan välttämättä ole täysin kova ja sit sillä yritetään tuuppia kuin viimeistä päivää ja viimeiseksi, jos on ihan liian löysä esinahka niin suihinotossa se on suussa ku purukumia, venyy ja vanuu :x

eli siinä keskimitoissa oleva on paras.

yöks toi esinahka juttu kuulostaa kaamealta, onneksi ei ole kokemusta asiasta

:x
Se on oikeesti paha :x Mulla on siitä valitettavasti kokemusta (yhden kerran ) ja täytyy sanoa, että yleensä en pidä penistä kuitenkaan kriteerinä suhteessa, mutta itse kun tykkään antaa suuseksiä niin tuo ei todellakaan onnistu..kyllä siinä tulee ihan toiset jutut mieleen.

Se on vähän tunne kun imis sitä pelkkää kortsun päätä :x sellainen löllykkä :(
Minä ruttaan sen aina tyveen, niin se ei haittaa yhtään. Ei sitä nahkaa tarvitse löysänä imeä. :D
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja yksi kokemus:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Lihava mies=paksu penis?
Lihavalta hukkuu se vähäkin sinne läskeihin. Yhdellä pitkällä, mukavalla miehellä myös pikkirillin kokoinen. Tavantallaajalla oli niin paksu ja iso ettei tahtonut sopia sisään, ei seisonut kunnolla.
:O
Kyllä se vaan voi olla :) Mä olen kerran tällaiseen törmännyt ja tuntu, että sillä miehellä oli peukalonsakin isompi kuin kalu seistessä :laught:
 

Yhteistyössä