Pitkä mies--->suuri penis?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
sama
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja On:
tullut vastaan kyllä kaikenlaisia ja pari asiaa, ihan pienellä (noin pikkurilin kokoinen ) ei saa oikeasti mitään aikaan, liian iso ei todellakaan välttämättä ole täysin kova ja sit sillä yritetään tuuppia kuin viimeistä päivää ja viimeiseksi, jos on ihan liian löysä esinahka niin suihinotossa se on suussa ku purukumia, venyy ja vanuu :x

eli siinä keskimitoissa oleva on paras.

yöks toi esinahka juttu kuulostaa kaamealta, onneksi ei ole kokemusta asiasta

:x
No menee kai se niinkin... mä tykkään vähän erilailla touhuta kun jättää esinahan "kokonaan" alas..., mut kaikki ei käy kaikille :)

Se on oikeesti paha :x Mulla on siitä valitettavasti kokemusta (yhden kerran ) ja täytyy sanoa, että yleensä en pidä penistä kuitenkaan kriteerinä suhteessa, mutta itse kun tykkään antaa suuseksiä niin tuo ei todellakaan onnistu..kyllä siinä tulee ihan toiset jutut mieleen.

Se on vähän tunne kun imis sitä pelkkää kortsun päätä :x sellainen löllykkä :(
Minä ruttaan sen aina tyveen, niin se ei haittaa yhtään. Ei sitä nahkaa tarvitse löysänä imeä. :D
 
Åsa42
Onko todella täällä naiset vain mulkun koon perään?? ompas omituista...kyllä se on se miten sitä käyttää eikä koko. Sitten kun aletaan puhumaan naisten rintojen koosta niin johan se pala pamahtaa kurkkuun...voi teitä...kasvakaa...
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja On:
tullut vastaan kyllä kaikenlaisia ja pari asiaa, ihan pienellä (noin pikkurilin kokoinen ) ei saa oikeasti mitään aikaan, liian iso ei todellakaan välttämättä ole täysin kova ja sit sillä yritetään tuuppia kuin viimeistä päivää ja viimeiseksi, jos on ihan liian löysä esinahka niin suihinotossa se on suussa ku purukumia, venyy ja vanuu :x

eli siinä keskimitoissa oleva on paras.

yöks toi esinahka juttu kuulostaa kaamealta, onneksi ei ole kokemusta asiasta

:x

Se on oikeesti paha :x Mulla on siitä valitettavasti kokemusta (yhden kerran ) ja täytyy sanoa, että yleensä en pidä penistä kuitenkaan kriteerinä suhteessa, mutta itse kun tykkään antaa suuseksiä niin tuo ei todellakaan onnistu..kyllä siinä tulee ihan toiset jutut mieleen.

Se on vähän tunne kun imis sitä pelkkää kortsun päätä :x sellainen löllykkä :(
Minä ruttaan sen aina tyveen, niin se ei haittaa yhtään. Ei sitä nahkaa tarvitse löysänä imeä. :D
No menee kai se niinkin... mä tykkään vähän erilailla touhuta kun jättää esinahan "kokonaan" alas..., mut kaikki ei käy kaikille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
Onko todella täällä naiset vain mulkun koon perään?? ompas omituista...kyllä se on se miten sitä käyttää eikä koko. Sitten kun aletaan puhumaan naisten rintojen koosta niin johan se pala pamahtaa kurkkuun...voi teitä...kasvakaa...
Kapeasta ja lyhyestä ei paljo iloa ole.
 
Åsa42
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
Onko todella täällä naiset vain mulkun koon perään?? ompas omituista...kyllä se on se miten sitä käyttää eikä koko. Sitten kun aletaan puhumaan naisten rintojen koosta niin johan se pala pamahtaa kurkkuun...voi teitä...kasvakaa...
Kapeasta ja lyhyestä ei paljo iloa ole.
niin jos on iso toosa niin näinhän se on, eli opetuksena voidaan todeta...te jotka haluatte isoa moloa niin teidän toosa on löysä...jos se on tiukka iso sattuu...tämä on taivaan tosi!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
niin jos on iso toosa niin näinhän se on, eli opetuksena voidaan todeta...te jotka haluatte isoa moloa niin teidän toosa on löysä...jos se on tiukka iso sattuu...tämä on taivaan tosi!!!
En mä sanonut haluavani isoa!Sitäkin olen saanut ja se koskee!

Nykyinen mieskaveri on tyytyväinen ja sillä ei ole iso.
 
hyvinvarustettu
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Pikku vinkki: jos olet sinkku niin rekkaudu tänne, ja varaudu arvaamattomaan suosioon. Täällä miehet revitään käsistä :xmas:
Kun olisikin hoikkia lapsettomia seksikkäitä naisia, mutta Tapolan näköiset yh-mammat ei innosta.
 
Mamma
oma empiirinen kokemus on etta pitkillä miehillä on isoja munia. Ainakin meillä on ollut vaikeus löytää sopivia kortsuja kaupasta. Isoon toosaan pitää olla iso muna. Pienempi olisi ihan tylsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja määki:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja määki:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Sanokaa nyt joku muukin tohon maha-asiaan jotain ettei me kaksin vängätä :xmas:
JOhan mää tohon aiemmaksi kirjotin että sinne masuläskin röllykän alle se jää, tuppi vaa pilkistää jos on lihava mies :LOL:
Tuppi? :eek: Kyllä sieltä näkyi paljon muutakin! :whistle:
En kyllä tiedä millasia miehiä sinä sänkyys raahaat :eek: enkä haluakkaa :x mut jos on lihava siis oikeesti lihava niin suurin osa peniksestä on läskin alla piilossa.
Miten voit sanoa, että suurin osa? Siis mistä sä tiedät kenenkin miehen munan pituuden? Et sä voi mitenkään ajatella, että jokaisella ylipainoisella jää suurin osa munasta läskien alle piiloon.

Ja mitä vittua tuo tarkootti mun miesten raahaamisesta sänkyyn?????? Luuletko että mä saatanan vien sänkyyni ketä vain? :headwall: :headwall: :headwall:
Noin epäilen, ei paljon vara valita!
:headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa42:
Onko todella täällä naiset vain mulkun koon perään?? ompas omituista...kyllä se on se miten sitä käyttää eikä koko. Sitten kun aletaan puhumaan naisten rintojen koosta niin johan se pala pamahtaa kurkkuun...voi teitä...kasvakaa...
Jos miehen muna on seisokissa katkaravun kokoinen niin ei paljon naurata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja On:
tullut vastaan kyllä kaikenlaisia ja pari asiaa, ihan pienellä (noin pikkurilin kokoinen ) ei saa oikeasti mitään aikaan, liian iso ei todellakaan välttämättä ole täysin kova ja sit sillä yritetään tuuppia kuin viimeistä päivää ja viimeiseksi, jos on ihan liian löysä esinahka niin suihinotossa se on suussa ku purukumia, venyy ja vanuu :x

eli siinä keskimitoissa oleva on paras.

yöks toi esinahka juttu kuulostaa kaamealta, onneksi ei ole kokemusta asiasta

:x
Se on oikeesti paha :x Mulla on siitä valitettavasti kokemusta (yhden kerran ) ja täytyy sanoa, että yleensä en pidä penistä kuitenkaan kriteerinä suhteessa, mutta itse kun tykkään antaa suuseksiä niin tuo ei todellakaan onnistu..kyllä siinä tulee ihan toiset jutut mieleen.

Se on vähän tunne kun imis sitä pelkkää kortsun päätä :x sellainen löllykkä :(
:x :x :x
 
LoveDr.
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpävain:
Alkuperäinen kirjoittaja määki:
Työni puolesta olen nähny peniksen jos toisenki :) ja ei voi sanoa et miehen pituus tai muutenkaan koko näkysi peniksen koossa, isokokoisella voi olla pieni ja päinvastan.
Missä työssä näkee peniksiä jotka ovat erektiossa?
- Olisko ilotytön ammatissa???
 
1) Otsikon väite ei tietenkään sellaisenaan pidä paikkansa, koska se tarkoittaisi, että peniksen pituus on suorassa suhteessa miehen pituuteen, esim. jokaisella 180cm miehellä olisi 16cm ja näinhän se ei tietenkään ole.
2) Jollei joku teistä ole nähnyt vähintään 1000 vekotinta erektiossa ja mitannut niitä ja laittanut mittoja ylös, ei havainnoilla ole mitään väliä, koska muutoin otos on tilastollisesti liian pieni
3) Maalaisjärjellä ajateltuna olisi kummallista, jos 150cm:n miesten keskipituus olisi täsmälleen sama kuin kaksimetristen. Mutta varmasti yksilölliset erot selittävät vaihtelusta suuremman osan kuin pituus.
 
Kylläpä piristi iltaa tämä ketju, varsinkin nuo kuvat! Ja siis lihava mies ei ole mun mielestä sama asia kuin kaljamaha, vaan just toi yks kuvan ukkeli on hyvä esimerkki lihavasta... Ja esim viime kesän festareilla näin kaks todella lihavaa alastonta miestä pomppimassa ja niiden nakit todellakin oli ihan uponnu sinne läskien sekaan, pallitki näky enemmän! :x Toki ei ollu seisokissa, mut silti...

Kyllä sillä koolla sitäpaitsi mun mielestä on väliä.. Yhellä exällä oli ihan pieni "mato", eikä se ees seissy ikinä kunnolla :LOL: Liekö johtu jatkuvasta pilvenpoltosta vai mistä...
Ja eräällä toisella taas ihan liian iso mötikkä... ja sekin aika löysä, niinkö moni sanonu et ei hyvä...
Nyt on just sopivan kokonen ja muotonen ja kova :D

Ja nää kaikki miehet ollu suht normipitusia, ja -painoisia. Kädetkin aika samaa kokoluokkaa.
 
No mä puhun nyt vaan omasta puolestani mutta..

Oletan että puhutaan nyt ihan normaalikokosista peniksistä? Siis kun joku heitti että mitä isopiluja te naiset olette kun valitatte? Mä en ainakaan valittais jos miehellä olisi normaalikokonen mutta myönnän että itku vois tulla jos ihanalla miehellä olisi mikropenis.
Musta ihanaa kun kalu ( se normaalikonen) täyttää kokonaan ja melkein sattuu kun on niin täynnä :whistle: :p
 

Yhteistyössä